Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Το "Φευγιό" του Κώστα Καραμανλή.

Στ' άλογα, στ' άλογα, Νατάσα.
Μην ψάχνεις το βελόνι,
Μαύρο μας έρχεται
από τις εκλογές
Και μας πλακώνει.

Τρέχα, Νατάσα, τρέχα,
Φούμο η εκλογή θα φέρει,
Φούμο ανεξίτηλο,
Μάρκας Καρατζαφέρη.

Μάζεψε από του Μαξίμου
Πιατικά, χαλιά, φωτογραφίες,
Μα πρόσεξε ιδιαίτερα
Τις θαλασσογραφίες.
Έτσι όπως τα έκανα
Πρέπει να κολυμπήσω
Και την φαρδιά την ξάπλα μου
Πίσω μου να αφήσω.

Καβάλα φθάνει ο Γιώργαρος
Για να με απαλλάξει
Και στους φτωχούς τους Έλληνες
Τα φώτα τους ν' αλλάξει.
Εγώ πολύ εργάστηκα
Με φόρους να ξυρίσω
Τους μισθωτούς και τους φτωχούς
Να τους ξαναξαφρίσω.

Κουράστηκα, Νατάσα μου,
Θέλω να ξαποστάσω,
Να φάω και να κοιμηθώ
Τους κόπους ν' απολαύσω.
Ήταν ο κόπος μου βαρύς
Όρθιος να κοιμάμαι,
Σαράντα ώρες ξαπλωτός
τις πρώτες μέρες θάμαι.

Στ' άλογα, στ' άλογα, Νατάσα,
Να πάμε σ' άλλα μέρη,
Γιωργάκη να μην ξαναδώ
Ούτε Καρατζαφέρη.

* Έμμετρες σκέψεις του -φίλου μου- Κριτία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop