Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Χρίστος Βερελής: "Θα είμαι υποψήφιος"...

...και δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος"!!

Προεκλογικά η Νέα Δημοκρατία στην Αιτωλοακαρνανία, είχε «επενδύσει» κάποιες ελπίδες στον «υπασπιστή» του Σημίτη πρώην υπουργό Χρίστο Βερελή.
Όταν ανακοινώθηκε το ψηφοδέλτιο του Πα.Σο.Κ. στο οποίο δεν περιλαμβανόταν ο Χρίστος Βερελής, γράφτηκε και τα διαβάσαμε και σε τοπικές εφημερίδες, αλλά και στο διαδίκτυο, πως θα ήταν επώδυνη για το Κίνημα η απουσία του.
Μετεκλογικά κάπου πήρε το μάτι μας για πάνω από 600 ψηφοδέλτια χωρίς σταυρό προτιμήσεως, με εμφανή την προσπάθεια να αποδοθούν σε υποστηρικτές του.
Ο ίδιος πριν τις εκλογές δήλωνε:
«Δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος…» και συμπλήρωνε πως, «Υπάρχει μια φιλολογία εάν θα είμαι υποψήφιος Βουλευτής. Έκανα μια πολιτική πράξη η οποία είχε ευθύνη και κόστος. Έρχεται η ώρα της δικαίωσης. Η ενέργεια μου αυτή δεν έβλαψε, ωφέλησε, ωφέλησε το κόμμα και το θετικό πολιτικό κόσμο. Τώρα που έρχεται η ώρα της δικαίωσης έχω να αναφέρω μια σειρά από πράγματα σε όσους επιζητούν να φύγω και να αφήσω μια θέση κενή.
Έχω μια άποψη, ότι οι πολιτικοί πρέπει να κρίνονται από το λαό στις κάλπες και όχι από το κουτσομπολιό και τους ψιθύρους στα καφενεία και στα κλειστά γραφεία.
Δεν έκανα ποτέ κάτι τέτοιο και προφανώς δε θα αφήσω να συμβεί κάτι τέτοιο για τον εαυτό μου.
Θα είμαι υποψήφιος και δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος ως εκλεγμένος Βουλευτής.
Με τίμησαν οι πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και με εξέλεξαν τέσσερις συνεχείς φορές Βουλευτή. Εκτιμώ ότι προσπάθησα να ανταποκριθώ με όλες τις δυνάμεις μου στην ευθύνη που είχα αναλάβει».
Ίδια αντίληψη. Πολιτικός γαρ. Παραιτήθηκε, απ’ ότι λένε και όπως αποδείχθηκε, χωρίς να ενημερώσει τον Παπανδρέου Γ΄ –τον αρχηγό του κόμματος.
Προσπάθησε να δείξει «τσαμπουκά» και να κάνει επίδειξη δύναμης απέναντί του.
Όμως «άλλα τα μάτια του λαγού, κι άλλα της κουκουβάγιας». Τον περίμενε στη γωνία ο τέως Γιωργάκης και μολις έγινε το λάθος, «μπαμ, πάρτον κάτω», το δικό σου.
(Ξανα)κάνε επίδειξη δύναμης αν μπορείς! Μέτρα προς το παρόν τα ασταύρωτα ψηφοδέλτια και καλού-κακού δείξε διαγωγή «κοσμιοτάτη», υποθήκη για το μέλλον .
Σκληρό πράγμα η πολιτική, όταν αρνείσαι να πληρώσεις τον «φόρο (υπο) ή (πολυ)τέλειας», που σου αναλογεί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop