Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Μουσείο Σοφίας Βέμπο...

αποκαταστάθηκε μια σκόπιμη κρατική παράλειψη.

Μια ασυγχώρητη «παράλειψη», ένα τεράστιο κενό συμπλήρωσε ο ιδιώτης Βασίλειος Νικόλτσιος.
Ο ε.α. συνταγματάρχης συνεργάστηκε με το ΓΕΣ και με προσωπική του χρηματοδότηση, δημιούργησε το Μουσείο ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ που στεγάζεται στο υπόγειο του Μακεδονικού Πολεμικού Μουσείου, στην Θεσσαλονίκη.
Στο χώρο αυτό έχει στηθεί έκθεση με προσωπικά κειμήλια της ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ, τα οποία είχε μαζέψει η φίλη της κ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ.
Τα κειμήλια αυτά είναι, οι παρτιτούρες της, οι δίσκοι της (33,45 και 78 στροφών), θεατρικές αφίσσες και προγράμματα παραστάσεων, βιβλία, γράμματα, σημειώματα, προσωπικές της φωτογραφίες, τα φορέματα της, τα παπούτσια της και τα προσωπικά της αντικείμενα.
Η Σοφία ΒΕΜΠΟ στην διάρκεια του πολέμου, εντάχθηκε στο σύστημα εμψύχωσης του Στρατού. Ακολούθησε τον Ελληνικό στρατό στη Μέση Ανατολή και ήταν κοντά στις Ενοπλες Δυνάμεις.
Γεννήθηκε το 1910 στην Καλλίπολη της Ανατολικής Θράκης και το πραγματικό όνομα της ήταν ΕΦΗ ΜΠΕΜΠΟ. Μετά την Μικρασιατική καταστροφή ήλθε με την οικογένεια της στην Ελλάδα και τελικά εγκαταστάθηκαν στον Βόλο.
Τραγούδησε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε την στολή του», «Παιδιά της Ελλάδος Παιδιά», «Στον πόλεμο βγαίνει ο Ιταλός», «Μας χωρίζει ο πόλεμος», μια σειρά τραγουδιών που καταγράφηκαν στη μνήμη του λαού μας, ως τα «τραγούδια της νίκης του ‘40».
Μετά την κατοχή, συνέχισε να αποτελεί τη φωνή των Ελλήνων, τραγουδώντας την αχαρακτήριστη συμπεριφορά των συμμάχων, με το «Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου», επίσης στον συμμοριτοπόλεμο με «Το τραγούδι του Μωρηά» , αλλά και το Παιδομάζωμα με το «Που να' στε τώρα».
Με απόλυτη σεμνότητα έλεγε: «Δεν τραγουδάω εγώ στα πολεμικά μου τραγούδια, τραγουδάει η ψυχή της πατρίδας, η ψυχή της ΡΑΤΣΑΣ, η ψυχή του αδούλωτου Λαού μας... Σε εκείνο τον πόλεμο, άλλοι έδωσαν την ζωή τους, τα χέρια τους, τα πόδια τους, τα μάτια τους, την υγεία τους. Εγώ τι έδωσα; Την φωνή μου που, καλή ή κακή, την έχω ακόμη ακέραιη και ζωντανή. Δεν μου χρωστάει λοιπόν τίποτα, ούτε το ελαφρό τραγούδι, ούτε η Ελλάδα. Εγώ τους χρωστάω τα πάντα, γιατί με κάνανε ΒΕΜΠΟ».
Επαιξε στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Παντρεύτηκε τον Μίμη Τραϊφόρο, και έζησε μαζί του ως τον θάνατο της στις 11 Μαρτίου 1978.

Ο Μίμης Τραϊφόρος, έγραψε στον τάφο της:
«Σοφία μου αλύγιστη, η δόξα σου είναι τόση,
Που δεν μπορεί, δεν γίνεται, πιο πάνω να ψηλώσει.
Και η ψυχή σου ανέβηκε τόσο ψηλά απ'το σώμα,
Που είσαι Σοφία μου ουρανός, δεν είσαι πλέον χώμα»


Εορτολόγιο-9 Νοεμβρίου

ΕΛΛΑΔΙΟΣ (Ελλάδιος, Ελλάδης)
ΘΕΟΚΤΙΣΤΗ (Θεοκτίστη)
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ (Νεκτάριος, Νεκτάρης, Νεκταρία, Νεκταρίνα, Νεκταρούλα)
ΜΑΥΡΑ (Μαύρα, Μαυρούλα, Μαυρίτσα, Μαύρος)
Πηγή:Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-8 Νοεμβρίου

ΑΓΓΕΛΟΣ (Αγγελος, Αγγελής, Αγγελική, Αντζελα, Ατζελα, Αντζυ, Αγγέλα, Αγγέλλω, Αγγελίνα, Αγγελικούλα)
ΓΑΒΡΙΕΛΑ (Γαβριέλα, Γαβρίλα, Γαβριηλίτσα, Γαβριλίτσα, Αραβέλα)
ΓΑΒΡΙΗΛ (Γαβριήλ, Γαβρίλος, Γαβρίλης)
ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Ευστρατία)
ΜΕΤΑΞΙΑ (Μεταξία, Μεταξούλα, Ταξούλα)
ΜΑΤΙΝΑ (Ματίνα)
ΜΙΧΑΕΛΑ (Μιχαέλα, Μιχαέλλα, Μιχαήλα, Μιχαηλίτσα, Μιχαλίτσα, Μισέλ, Μιχαλία)
ΜΙΧΑΗΛ (Μιχαήλ, Μιχάλης, Μιχαλός, Μιχαλιός, Μιχαλάκης, Μίχος, Μιχελής, Μιχαηλός)
ΡΑΦΑΗΛ (Ραφαήλ, Ραφαήλος, Ραφαέλος, Ραφαέλα, Ραφαήλα)
ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ (Ταξιάρχης)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ (Σταμάτιος, Σταμάτης, Στάμος, Σταμούλης, Σταμέλος, Σταμέλης, Σταμελάς)
ΣΤΑΜΑΤΙΑ (Σταματία, Σταματίνα, Σταμάτα, Μάτα, Ματούλα, Σταμέλα, Σταμούλα, Ματίνα, Σταματή, Μάτω, Σταματέλλα)
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ (Στρατηγός, Στρατηγούλα, Στρατής (Λέσβος))
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-7 Νοεμβρίου

ΑΘΗΝΟΔΩΡΟΣ (Αθηνόδωρος, Αθηνόδωρας, Αθηνοδωρής, Δώρης, Αθηνοδώρα)
ΕΡΝΕΣΤΟΣ (Ερνέστος, Ερνεστίνη, Ερνεστίνα, Ερνέστα)
ΘΕΑΓΕΝΗΣ (Θεαγένης, Θεαγένιος, Θεαγενεία, Θεαγενία)
ΘΕΜΕΛΙΟΣ (Θεμέλιος, Θεμέλη, Θεμελίνα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ΠΕΦΟ Παναιτωλίου: Ανανεώθηκε η Διοικούσα Επιτροπή!

Επιφανείς φίλοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στη νέα διοίκηση!

Μετά από απόφαση της Κεντρικής Π.Ε.Φ.Ο. και του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, ανανεώθηκε η λειτουργία του παραρτήματος Π.Ε.Φ.Ο. Παναιτωλίου η οποία και θα στεγάζεται στην οδό Χαρ. Τρικούπη στο Παναιτώλιο (δίπλα στη ταβέρνα «Εξοχικό»).
Με μακρόχρονη και πολύπλευρη λειτουργία, που το καταξίωσε στην τοπική κοινωνία, το Παράρτημα Παναιτωλίου (Δήμου Θεστιέων) της Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων Ολυμπιακού, συνεχίζει τη λειτουργία του με νέα Διοικ. Επιτροπή (η Κεντρική Διοίκηση ενέκρινε, κατά το άρθρο 22 του Καταστατικού, την ετήσια ανανέωση της θητείας της).
Πρόεδρος:Γεώρ. Καμζέλης (εργολάβος),
αντ/ροι:Χρήστος Χειμώνας,
Χρήστος Καζάκος,
Γ.Γ.: Θεοφάνης Δανιάς,
Ταμίας Κων. Βλάχος (εργολ.),
σύμβουλοι
Ευάγγελος Κτέναβος,
Βασίλειος Γιαννιώτης,
Σπυρίδων Κορδολαίμης,
Ιωάννης Σαρακιώτης,
αν. σύμβουλοι
Σταύρος Βλάχος
Γεώργιος Αυγέρης,
Ιωάννης Κόντος
συνεργάτης: Γεώρ. Παπαϊωάννου.
Η Δ.Ε. με ανακοινωσή της «απαιτεί άμεση μεταβίβαση της κυριότητας του «χώματος» του «Γ. ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ» στον Ερασ. Ολυμπιακό»!
Στους φίλους μας οπαδούς του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, να ευχηθούμε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, και να τραγουδούν,
"είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό
όπου πάς εσύ θάμαι πάντα εγώ...
ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ-ΟΛΕ...",
γιατί πάντα
"τα τύμπανα χτυπάνε δυνατά...
κι εγώ σου τραγουδώ,
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ..."

Συ.Ριζ.Α: Κεμαλικότεροι του Κεμάλ!!!

Ταυτόσημες οι θέσεις του με το Τουρκικό προξενείο!!!

Είναι γνωστό το «ξεβράκωμα» που πέφτει στη Θράκη ενώπιον του τουρκικού προξενείου.
Ο …πρωταθλητής όμως σε αυτό το σπορ, με μεγάλη διαφορά αναδείχθηκε -στις πρόσφατες εκλογές- ο ΣΥΡΙΖΑ.
Απολαύστε λοιπόν μερικές από τις επίσημες θέσεις του κόμματος αυτού, όπως τις διατύπωσε σε φυλλάδιο -στα τουρκικά βεβαίως- που διένειμαν στην περιοχή της Ξάνθης.
"-Να διαλυθούνε οι δύο υπερνομαρχίες που ιδρύθηκαν έναντι στη μειονότητα.
-Να επιτραπεί η λειτουργία στους συλλόγους που είχαν απαγορευτεί επειδή περιείχαν τον όρο "τουρκικός".
-Να εκλέγονται από το λαό, δηλαδή από το προξενείο, οι μουφτήδες.
-Να αποδοθεί αμέσως η ιθαγένεια σε όλους όσους τους είχε αφαιρεθεί με βάση το άρθρο 19 του νόμου περί ιθαγένειας.
-Το ποσοστό του 5 τοις χιλίοις για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να γίνει 10. Οι διορισμοί (των μειονοτικών) να γίνονται μόνο στη Θράκη και να τεθεί ως όρος η γνώση της τουρκικής γλώσσας.
-Να ανοίξει τμήμα Τουρκικής Φιλολογίας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Δημοκρίτειο.
-Να κλείσει η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ), και να καταργηθεί ο συντονιστής μειονοτικής εκπαίδευσης.
-Να επιλυθούνε τα επαγγελματικά και κοινωνικά προβλήματα -εξασφάλιση δασκάλων τουρκικών, τζαμιά και νεκροταφεία- των μειονοτικών που διαβιώνουν σε διάφορες περιοχές στη χώρα -στο Γκάζι στην Αθήνα. "

Θα ήταν όμως χρήσιμο να αναφέρουμε επιγραμματικά και το τι καταλογίζουν στο ίδιο φυλλάδιο οι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ στα δύο κόμματα εξουσίας.
Ας δούμε λοιπόν μερικές από τις κατηγορίες:
"Αυτοί είναι που έκλεισαν τους συλλόγους μας επειδή είχαν τον όρο 'τουρκικός' στην ονομασία τους. Γυρίζουν την πλάτη στο αίτημα μας για δίγλωσσα (ελληνικά και τουρκικά) σχολεία. Αυτοί είναι εκείνοι που ίδρυσαν τις υπερνομαρχίες για να εμποδίσουν την εκλογή Τούρκου νομάρχη. Δεν αποδέχονται την ιδιαιτερότητα και την αυτονομία των μειονοτικών σχολείων. Αυτοί είναι εκείνοι που παράγουν πολιτικές που αρνούνται τον Τουρκισμό και την εθνική μας ιδιαιτερότητα".
O τούρκος πρόξενος, τι διαφορετικό θα έγραφε;



Κωστής Παλαμάς: Επίκαιροι και σήμερα οι στίχοι του

Διαβάτε πως μας σκιαγραφεί ο εθνικός ποιητής:

"Δεν έχεις, Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα,
ραγιάδες έχεις, μάννα γη, σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα,
των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι".




Για το πρόγραμμα του ραδιοφώνου της Εκκλησίας

διαμαρτυρία της μητροπόλεως Γλυφάδος!

Οι Μητροπόλεις φτάνουν στο σημείο να διαμαρτύρονται για την κατρακύλα του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδας -για τις... ανάγκες του οποίου μάλιστα βγήκε και δίσκος στις εκκλησίες της Πατρίδας- φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν πώς και... "στραβός είναι ο γυαλός και στραβά αρμενίζουμε".
----------------------------------------------------------------------------------

"Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθούμε τα νέα προγράμματα του σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, πολλά από τα οποία είναι αξιόλογα και έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο.
Ο στόχος του «ανοίγματος στην κοινωνία» που ετέθη από τους υπευθύνους του ραδιοφωνικού σταθμού είναι ένας σημαντικός στόχος, ο οποίος φυσικά μας βρίσκει σύμφωνους - αφού «το απρόσληπτον και αθεράπευτον».
Ο στόχος όμως αυτός φαίνεται να επιτυγχάνεται με ορισμένες εκπομπές μόνον. Άλλες εκπομπές όχι μόνο δεν πραγματοποιούν άνοιγμα στην κοινωνία, όχι μόνον δεν προσλαμβάνουν την κοινωνία για να την Χριστοποιήσουν, να την εκκλησιαστικοποιήσουν και να την θεραπεύσουν, αλλά συσχηματίζονται με τον κόσμο και τα προβλήματα του.
Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας γιατί ο σταθμός της Εκκλησίας της Ελλάδος έφτασε σε σημείο να περνά θέσεις αντιορθόδοξες, αντιεκκλησιαστικές και κακόδοξες.
Με πόση προσοχή επιλέχθηκαν τα νέα πρόσωπα;
Με τι κριτήρια κόπηκαν αξιόλογες εκπομπές που υπήρχαν στο προηγούμενο πρόγραμμα;
Για ποιο λόγο κόπηκαν οι πολύ αξιόλογες και σημαντικές αντιαιρετικές εκπομπές «Εκκλησία και αιρέσεις» και«Σεμινάριο Ορθοδόξου Πίστεως»;
Από τις 126 ώρες που μεταδίδεται το πρόγραμμα εβδομαδιαίως, δεν κρίθηκε αναγκαίο να δοθούν 2 ώρες για διαφώτιση του πιστού και μη λαού για αιρέσεις, παραθρησκείες και καταστροφικές λατρείες;
Δεν γνωρίζουν οι αρμόδιοι ότι οι γνωστές αιρέσεις στην Ελλάδα σήμερα -χριστιανικές και παραχριστιανικές αιρέσεις, παραθρησκευτικές ομάδες και ομάδες ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη-υπερβαίνουν τις 700;
Γιατί στερείται ο πιστός λαός της τόσο αναγκαίας σήμερα αντιαιρετικής ενημέρωσης;

Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για αυτά που ακούσαμε στο σταθμό της Εκκλησίας μας τις πρώτες δύο εβδομάδες του νέου προγράμματος.
Επιτρέπεται στο όνομα της δήθεν ανανέωσης να ακούμε την ακύρωση θεολογικών όρων, τη διαστρέβλωση δογμάτων, την επίθεση στην Ιερά Παράδοση;
Επιτρέπεται στο όνομα της δήθεν ανανέωσης να ακούμε στο σταθμό της Εκκλησίας για την εξίσωση του χαρίσματος της ιερωσύνης με τις τεχνικές και για την «παθολογική αρχαιολατρία» που διακατέχει δήθεν όσους προσπαθούν να διαφυλάξουν τη γλώσσα της Θείας Λατρείας;
Επιτρέπεται ο Σταθμός της Εκκλησίας να προβάλλει μαθήματα ψυχανάλυσης και σεμινάρια ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης;
Πώς τολμά εκπομπή του Σταθμού της Εκκλησίας να ασχολείται με το ποιο ζώδιο κυριαρχεί κάθε μήνα, άλλη εκπομπή να μιλά για «ενέργειες» και άλλη εκπομπή να διαφημίζει φορέα για την προστασία του περιβάλλοντος ο οποίος προβάλλει οικολογικές ταινίες, ταοϊστικού όμως προσανατολισμού;
Πώς εδόθη εκπομπή στο Σταθμό της Εκκλησίας σε ψυχοθεραπευτή ο οποίος από ετών συνεργάζεται με ψυχοθεραπευτικό εργαστήριο το οποίο προωθεί το διαλογισμό, τη γιόγκα, την ολιστική «θεραπευτική» και αποκρυφιστικές μεθόδους «ψυχοθεραπείας»;
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το εν λόγω ψυχοθεραπευτικό εργαστήριο διοργάνωσε το Μάρτιο του 2009 ημερίδα με προσκεκλημένο από το εξωτερικό ψυχίατρο ο οποίος μεταξύ άλλων δίδαξε την «αξία» της γιόγκα, του διαλογισμού, του τάι τσι, του τσι-κουνγκ και στη συνέχεια καθοδήγησε διαλογισμό στον οποίο μετείχε το πολυπληθές ακροατήριο ψυχοειδικών καθώς και το μέλος της επιστημονικής επιτροπής της ημερίδας και νυν συνεργάτης του Σταθμού της Εκκλησίας.
Με ποιο δικαίωμα ο Σταθμός της Εκκλησίας πλανά τον πιστό λαό του Θεού; Απαντώντας σε παράπονα ακροατών, υπεύθυνος εκπομπής δήλωσε στον αέρα ότι «ο Σταθμός της Εκκλησίας δεν εκπροσωπεί την Εκκλησία».
Ποιον εκπροσωπεί τότε, αν δεν εκπροσωπεί την Εκκλησία; Μήπως κάποια αιρετική ομάδα;
Αυτά τα πράγματα είναι ανεπίτρεπτα, όταν μιλούμε για το Σταθμό της Εκκλησίας.
Αν ο σταθμός δεν εκπροσωπεί την Εκκλησία, τότε οφείλει να αλλάξει όνομα.
Αν εκπροσωπεί την Εκκλησία, τότε έχει χρέος να βαδίζει σύμφωνα με το ήθος και τα δόγματα της Εκκλησίας, κάνοντας φυσικά «άνοιγμα στον κόσμο» και όχι άνοιγμα σε κακοδοξίες και αιρέσεις.

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδος"

Διαβάστε επίσης:
"Στρατός κατοχής" οι Έλληνες στην Ανατολική Θράκη
O Iερώνυμος κατέστρεψε τον τελευταίο πνευματικό σταθμό.
Προστάτης των Λαθρομεταναστών ΚΑΙ ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος.
Αφελληνίσθηκε ο Ραδιοσταθμός της Εκκλησίας.
Εχουμε βγάλει στο σφυρί την πατρίδα μας.
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους.
Αίρεση να μιλάς για την πατρίδα.





(Υπάρχει) ΙΣΟΝΟΜΙΑ; (Χριστιανών & Μουσουλμάνων)

του Γιάννη Κτιστάκι
ΛΕΚΤΟΡΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Την 21η Μαΐου 2007 ο Μουφτής-Ιεροδίκης Ξάνθης δημοσιεύει την ακόλουθη «Ιερονομική άδεια γάμου παρθένος»:
«Η παρούσα είναι Ιερονομική άδεια με την οποία βεβαιώνεται ότι η Μπατζάκ..., Ελληνίδα υπήκοος, παρθένα, κάτοικος Νομού Ξάνθης, δεν έχει κανένα νομικό ή Ιερονομικό κόλλημα για να τελέσει τον γάμο της μετά του Έλληνος υπηκόου, κατοίκου Νομού Ξάνθης, Οτουςμπίρ..., ο οποίος την εζήτησε σε νόμιμο γάμο προς θεμιτή συμβίωση και ότι με βάση τα παραπάνω τελέστηκε ο γάμος του ενώπιον της Μουφτείας Ξάνθης.
Η εμπρόθεσμη Δωρεά αιτία λύσεως γάμου μόνο 61 λίρες χρυσές».
Τρεις μόλις μήνες μετά, την 20ή Αυγούστου 2007, ο ίδιος Μουφτής-Ιεροδίκης δημοσιεύει την απόφαση διαζυγίου των νεόνυμφων!
«Κατά τη συνεδρίαση της... προσήλθαν η Μπατζάκ... και ο Οτουςμπίρ... και αφού πήραν τον λόγο εξέθεσαν τα παρακάτω: εδώ και καιρό παρουσιάστηκαν έριδες και προστριβές στον γάμο μας και επειδή αυτός κλονίστηκε έντονα κρίναμε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί πλέον η μεταξύ μας έγγαμη συμβίωση... Κατόπιν των παραπάνω το Ιερό Δικαστήριο της Μουφτείας Ξάνθης...
Αποφασίζει,
Κηρύσσει λυμένο τον γάμο μεταξύ της Μπατζάκ και του Οτουςμπίρ... και υποχρεώνει τον Οτουςμπίρ να καταβάλει τα μισά της εμπρόθεσμης Δωρεάς αιτία λύσεως του γάμου [σημ. 30,5 χρυσές λίρες]».
Με άλλα λόγια, ο Οτουςμπίρ νυμφεύτηκε την ανήλικη - «παρθένα» - Μπατζάκ και εντός διμήνου τη διέζευξε, πληρώνοντας 30,5 χρυσές λίρες.
Τούτο είναι σύμφωνο με τον Ιερό Ισλαμικό Νόμο (Σαρία) και συνηθέστατο στη Θράκη:
ο άντρας, αν πληρώσει τη «ρήτρα λύσης του γάμου» [=εμπρόθεσμη Δωρεά αιτία λύσεως γάμου] , απελευθερώνεται από τον γάμο (σχετική η υπ' αριθμ. 173/2000 Γνωμοδότηση Μουφτή Κομοτηνής), χωρίς να υποχρεούται σε διατροφή. Σύμφωνη με τον Ιερό Νόμο είναι και η τέλεση γάμων των ανηλίκων κοριτσιών, μέσω της ιερονομικής άδειας γάμου παρθένου.
Αν η Μπατζάκ δεν ήταν μουσουλμάνα Ελληνίδα αλλά χριστιανή, Ισραηλίτισσα ή άθεη Ελληνίδα, για να παντρευτεί έπρεπε να συνέλθει το Πρωτοδικείο Ξάνθης και να κρίνει αν συντρέχει στο πρόσωπο της σπουδαίος λόγος (π.χ., εγκυμοσύνη, άρθρο 1350, παρ. 2 του Αστικού Κώδικα). Ειδάλλως, η Μπατζάκ θα έπρεπε να αναμένει την ενηλικίωση της. Μετά δε την τέλεση του θρησκευτικού (χριστιανικού, ισραηλιτικού) ή πολιτικού γάμου θα έπρεπε να παρέλθει ένα τουλάχιστον έτος για να αιτηθούν η Μπατζάκ και ο Οτουςμπίρ, με κοινή συναίνεση, τη διάλυση του γάμου τους, η δε εκδίκαση της αίτησης από το Πρωτοδικείο Ξάνθης θα εξεταζόταν σε δύο συνεδριάσεις που θα απείχαν τουλάχιστον έξι μήνες, προκειμένου να εξασφαλιστεί μια ικανή περίοδος περίσκεψης των συζύγων ανάμεσα στην πρώτη και στη δεύτερη - καθοριστική - συνεδρίαση (άρθρο 1441 του Αστικού Κώδικα). Όταν δε χώριζαν, η Μπατζάκ θα δικαιούνταν μηνιαίας διατροφής (άρθρο 1442 του Αστικού Κώδικα).
Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που εφαρμόζει τη Σαρία, δηλαδή το δίκαιο του Ισλάμ για τους μουσουλμάνους πολίτες της: ο νόμος 147/1914, ο οποίος ακόμα διατηρείται σε ισχύ, ορίζει ότι, κατ' απόκλιση του Αστικού Κώδικα, η Σαρία διέπει την οικογενειακή κατάσταση (γάμος, διαζύγιο, διατροφή, επιτροπεία, κηδεμονία, ισλαμική διαθήκη, εξ αδιαθέτου διαδοχή) των ελλήνων μουσουλμάνων. Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα, ούτε η Τουρκία, δεν επιτρέπει την υποκατάσταση του εθνικού (κοσμικού) δικαίου της από τους Ιερούς Κανόνες οιασδήποτε θρησκείας (π.χ. το βυζαντινό-ρωμαϊκό δίκαιο).
Ο αναχρονισμός αυτός, κατάλοιπο της θεοκρατίας και των δομών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, έχει άμεσες αρνητικές συνέπειες στη ζωή των μουσουλμάνων γυναικών σαν την Μπατζάκ. Οι γονείς τους τις παντρεύουν πριν ενηλικιωθούν, ενώ ο Μουφτής-Ιεροδίκης δεν αναζητεί ποτέ την πραγματική βούληση τους. Άλλωστε, αρκετοί γάμοι συνάπτονται διά αντιπροσώπων (αντ' αυτών παρίσταται ο παππούς τους, ο θείος τους ή ο αδελφός τους).
Οι άντρες τους τις χωρίζουν μονομερώς και αναιτιολόγητα, με απόφαση του Μουφτή-Ιεροδίκη. Ο Μουφτής-Ιεροδίκης δεν επιδικάζει ποτέ διατροφή για τη διαζευγμένη σύζυγο. Η Σαρία υπαγορεύει την ανισομερή εξ αδιαθέτου διαδοχή: η θυγατέρα λαμβάνει το ήμισυ του κληρονομικού μεριδίου του υιού.
Το πλέον δε ανησυχητικό είναι η στάση των ελλήνων - τακτικών - δικαστών έναντι των ανωτέρω πρωτοφανών παραβιάσεων των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Αν και ταγμένοι από τον νόμο 1920/1991 και, κατά μείζονα λόγο, από το Σύνταγμα στην προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου, «κλείνουν τα μάτια» όταν οι αποφάσεις του Μουφτή-Ιεροδίκη έρχονται ενώπιον τους για την τελική επικύρωση. Για παράδειγμα, λίγους μήνες μετά τον γάμο και το διαζύγιο των Οτουςμπίρ και της Μπατζάκ το Μονομελές Πρωτοδικείο Ξάνθης έκρινε και τις δύο σχετικές αποφάσεις του Μουφτή-Ιεροδίκη σύμφωνες με το ελληνικό Σύνταγμα και τις κήρυξε εκτελεστές στην ελληνική επικράτεια (αριθμός απόφασης 343/5.11.2007)!
Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει αναθέσει δικαιοδοτικά καθήκοντα στον Μουφτή: ο νόμος 1920/1991 (αντικατέστησε τον νόμο 2345/1920) αναθέτει στον εκάστοτε Μουφτή την υποχρεωτική εκδίκαση όλων των οικογενειακών διαφορών των ελλήνων μουσουλμάνων. Καμία άλλη χώρα, ούτε η Τουρκία, δεν έχει εμπιστευτεί την απονομή της δικαιοσύνης σε αξιωματούχο του Ισλάμ ή άλλης θρησκείας (στον «Ιεροδίκη»).
Τούτο σημαίνει ότι και να ήθελε η ανήλικη Μπατζάκ να απευθυνθεί στο Πρωτοδικείο Ξάνθης, όπως κάθε άλλη μη μουσουλμάνα Ελληνίδα, δεν μπορούσε: η δικαιοδοσία του Μουφτή-Ιεροδίκη επάνω της είναι υποχρεωτική (Άρειος Πάγος, απόφαση 1723/1980).
Παρά τα «κύματα» εκσυγχρονισμού και μεταρρυθμίσεων, και παρά την αντίθετη επιθυμία της μειονότητας, η Σαρία διατηρείται ακόμη στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.
Η νομοτεχνική επεξεργασία της κατάργησης της υπάρχει ήδη στα αρχεία του Κοινοβουλίου («Πρόταση Νόμου για τη Ρύθμιση σχέσεων Πολιτείας και Εκκλησίας, θρησκευτικές ενώσεις και κατοχύρωση της θρησκευτικής ελευθερίας», Ολομέλεια Βουλής, 30.3.2006). Εκείνο που χρειάζεται είναι, πλέον, η πολιτική απόφαση για την αποκατάσταση της ισονομίας.
Πηγή: Εφημερίδα το "ΒΗΜΑ" της Κυριακής



Εορτολόγιο-6 Νοεμβρίου

ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ (Λεονάρδος)
Πηγή:Εορτολόγιο


Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ ο γιός της ΑΝΝΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,

αν γράψουμε πως μας προκάλεσε έκπληξη θα σας πούμε ψέματα!

Το αντίθετο θα αποτελούσε πραγματική έκπληξη. Μάλιστα η πληροφορία ότι, ο γιός της υπουργού Παιδείας και... δια βίου μάθησης (της πρώην ευρωπαϊκής επιτρόπου που ήθελε επίσημη γλώσσα της Ελλάδας τα... αγγλικά) Άννας Διαμαντοπούλου είναι μαθητής ιδιωτικού σχολείου, εγείρει ζήτημα εμπιστοσύνης και συνέπειας λόγων και έργων.
Διαβάσαμε λοιπόν τα εξής:
«Έχει ένα γιο που πηγαίνει στη Β΄ Λυκείου. 0 γιος της όμως πηγαίνει σε ιδιωτικό Σχολείο (στου «Γείτονα» στη Βάρη) και μάλιστα ΔΕΝ παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα αλλά το Ι.Β. (Διαβάστε ΕΔΩ γαι το International Bacaleureat).
Όλα αυτά σημαίνουν δύο πράγματα:
1. Δεν έχει εμπιστοσύνη στα... Δημόσια Σχολεία.
2. Δεν έχει εμπιστοσύνη στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού είναι γνωστό ότι όποιος παρακολουθεί το Ι.Β. δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει τις σπουδές στο εξωτερικό.
Ποια είναι αυτή η μητέρα; Μα η Άννα Διαμαντοπούλου….., που προσφάτως υπεραμύνθηκε στη Βουλή του ..Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου»!
Αβίαστα λοιπόν γεννιέται το ερώτημα, αφού οι ποικιλόχρωμοι «εθνοσωτήρες»
-«εθνοπατέρες» και «εθνομητέρες»- στέλνουν τους κανακάρηδες και τις θυγατέρες τους σε ιδιωτικά σχολεία, κολέγια και πανεπιστήμια ξένων χωρών, γιατί σας κοροϊδεύουν ότι «κόπτονται» για τη Δημόσια Παιδεία;
Νοιάζονται τόσο πολύ για τα δικά σας παιδιά; Δε νομίζουμε.... Απλώς πάει το δούλεμα, σύννεφο!!!





Στην "ΑΥΓΗ", τρισάθλιο άρθρο για το έπος του '40...

Θαυμάστε τι έγραψε στέλεχος του Συ.Ριζ.Α.!

Παραμονή της 28ης Οκτωβρίου, η «Αυγή» το έντυπο της Πλατείας Κουμουνδούρου των συμπλεγματικών της προόδου, ξαναχτύπησε, με ένα τρισάθλιο άρθρο στελέχους του «Συνασπισμού» και –βεβαίως, βεβαίως- μέλους της «Αντιεθνικιστικής Κίνησης».
Το όνομα του συντάκτη είναι Νάσος Θεοδωρίδης και ο τίτλος του άρθρου,
«28η Οκτωβρίου: Ο πόλεμος που τελικά δεν ήταν τρικούβερτο γλέντι».
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πάρτε μια γεύση, ή διαβάστε -αν αντέξετε- ολόκληρο το "άρθρο" στην "ΑΥΓΗ".

«Εξήντα εννέα χρόνια μετά…. έχει έρθει η ώρα για μια ψύχραιμη ιστορική αποτίμηση που να απαντάει στο ερώτημα αν τελικά βγήκε κερδισμένη η ελληνική κοινωνία από μια εξ αντικειμένου σύμπλευση με το φασιστικό καθεστώς Μεταξά στην οποία οδηγήθηκε ατό τον εθνικιστικό παροξυσμό της εποχής, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΑΠΛΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, με μόνο επιχείρημα ότι ο δεύτερος στρατός ήταν «ξένος» (αλλά εξίσου φασιστικός).
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ. Η 28η Οκτωβρίου δεν σήμαινε ούτε την «ενότητα» ούτε«το μεγαλείο του έθνους», αλλά την είσοδο της Ελλάδας σε ένα παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό πάλεμα……
……….Υπάρχουν πολλοί μύθοι για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο. …..Ο ελληνικός στρατός ήταν προετοιμασμένος γι’ αυτή τη σύγκρουση. Ήδη από την άνοιξη του 1939 το Γενικό Επιτελείο Στρατού είχε καταστρώσει ανάλογα σχέδια και από τον Ιούνη 1940 ο ελληνικός στρατός βρισκόταν ουσιαστικά σε κατάσταση «μυστικής επιστράτευσης». Στα σχολικά βιβλία και στα πατριωτικά αφιερώματα η «θέληση» και το «φρόνημα» ήταν ο αποφασιστικός παράγοντας γα το «έπος της Αλβανίας». Η αλήθεια είναι ότι ήταν η μορφολογία του εδάφους, το βεβιασμένο της ιταλικής επίθεσης -με όλες τις δυσκολίες ανεφοδιασμού από τα ακατάλληλα λιμάνια της Αλβανίας- και μια πολύ ισχυρή ελληνική στρατιωτική μηχανή…….».
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο Θεοδωρίδης κράτησε την ίδια –το αντίθετο θα ήταν περίεργο- ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ στάση και στο ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων, καλώντας την ηγεσία του ΣΥΝ να αναγνωρίσει τα Σκόπια σαν «Δημοκρατία της Μακεδονίας»!
Οι παλαιότεροι έλεγαν -για κάτι τέτοιους σαν κι αυτόν- πως, «τον τσάκισαν στο ξύλο και μίλησε». Ετούτοι όμως μαρτυράνε δίχως ξύλο. Αβίαστα και σαν έτοιμοι από καιρό, παίρνουν φόρα και τα λένε όλα.
Η ελληνική κοινωνία, συνέπλεε με το «φασιστικό καθεστώς του Μεταξά».

Δηλαδή σύντροφε μόνη της πήγε η κοινωνία. Και γιατί συχνά μας λέτε πως όλα γίνονταν με τις πιέσεις των πραιτοριανών του Μεταξά;
Ώστε επρόκειτο ΠΕΡΙ ΑΠΛΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΩΣ ενός άλλου φασιστικού στρατού;
Αστείος γίνεσαι σύντροφε, εντελώς αστείος. Θα ήταν αβλαβής τουλάχιστον η διέλευση, ή μήπως δεν έφθασε ως εκεί η ανάλυση;
Και πως θα έπρεπε να είχε αποφευχθεί η εμπλοκή της Ελλάδος; Με την υποταγή της, με την παράδοση των κυριαρχικών της δικαιωμάτων; Με συμφωνία ανταλλαγμάτων; Με ποιο ακριβώς τρόπο;
Η ηρωική και ξεκάθαρη στάση του Ιωάννη Μεταξά, σας χάλασε τη μανέστρα. Οι σύγχρονοι ιστορικοί, αναγνωρίζουν πλέον την κρυστάλλινα εθνική και αδιαπραγμάτευτη τοποθέτηση του, απέναντι στους στρατούς του Μουσολίνι και του Χίτλερ.
Αντιλαμβάνονται όλοι οι Έλληνες πως για την Αριστερά, περισσότερη σημασία έχουν τα ιδεολογικά της «κολλήματα», παρά το Εθνικό συμφέρον.
Κι έτσι φτάνεις να δίνεις –εκ των υστέρων- και δικαιολογίες στον Ιταλικό στρατό για τη συντριβή του.
Δεν έφταιγαν καϋμένε οι Ιταλοί. Αυτός, «ο κακός λύκος», ο Μεταξάς, είχε κηρύξει από την άνοιξη επιστράτευση, -όλα κι όλα, εδώ την αλήθεια γράφεις- και «έφταιγε η μορφολογία του εδάφους, το βεβιασμένο της Ιταλικής επίθεσης, οι δυσκολίες ανεφοδιασμού, τα ακατάλληλα Αλβανικά λιμάνια, και η πολύ ισχυρή στρατιωτική μηχανή της Ελλάδος».
Για κυβερνητικός εκπρόσωπος του Ιταλικού φασιστικού καθεστώτος, μια χαρά τα πήγες, κι αυτή την 28η Οκτωβρίου! Τύφλα να έχει ο Τσιάνο βρε Νάσο Θεοδωρίδη!
Άντε παππούλη, και του χρόνου και του παραχρόνου και γενικώς χρόνια πολλά να ζήσεις, να μας διασκεδάζεις.






Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Εορτολόγιο-5 Νοεμβρίου

ΓΑΛΑΚΤΙΩΝ (Γαλακτίων, Γαλακτίωνας, Γαλάτιος, Γαλάτης, Γαλακτία, Γαλατεία, Γαλάτια)
ΕΠΙΣΤΗΜΗ (Επιστήμη)
ΛΙΝΟΣ (Λίνος, Λίνα)
ΣΙΛΒΑΝΟΣ (Σιλβανός, Σιλβάνα, Σιλβανή, Σίλβια, Σίλβα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Ανακάλυψαν ότι οι Αλβανοί...διακινούν ναρκωτικά..

τα σαΐνια της EUROPOL!!!

Διαβάστε την είδηση όπως μεταδόθηκε και διαβολοστείλτε τους, αντί να τους χρυσοπληρώνετε! _________________________________________________________________

"EUROPOL: Οι Αλβανοί διαδραματίζουν βασικό ρόλο στη διακίνηση ναρκωτικών
......αναφέρει ότι εγκληματικές οργανώσεις που ηγούνται Αλβανοί δυσκολεύουν Ευρωπαϊκούς οργανισμούς μέσω διακίνησης ναρκωτικών.
Στην ετήσια έκθεσή της που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα (26 Οκτωβρίου), η Ευρωπαϊκή αστυνομία ανέφερε ότι η Αλβανία θεωρείται πως διαδραματίζει καίριο ρόλο στη διακίνηση ναρκωτικών και διατηρεί ισχυρές σχέσεις με το Κοσσυφοπέδιο και την Ιταλία για διακίνηση ανθρώπων, ηρωίνης και μαριχουάνας. "....
Πηγή:SE Times

Το βαθύ τουρκικό κράτος ανασυντάσσεται..

την ώρα που στην Ελλάδα συνεχίζεται ο "ύπνος δικαίου"!

Η Τουρκία διαθέτει ένα βαθύ -εθνικό- κράτος που στηρίζεται στη σωβινιστική (και όχι εθνικιστική) ιδεολογία του παντουρκισμού.
*Θέλει να κυριαρχεί στους γείτονές της και να τους πνίγει οικονομικά και κοινωνικά.
Θυμόμαστε όλοι τις δηλώσεις που είχε κάνει ο τότε τούρκος πρωθυπουργός Τουργκούτ Οζάλ -χωρίς να φοβάται για τις αντιδράσεις γειτονικών χωρών- ότι, ζητά να επανέλθουν τα σύνορά της χώρας του έξω από την Βιέννη, χωρίς να φοβηθεί το ΝΑΤΟ και υπόλοιπους διεθνείς οργανισμούς.
*Διαθέτει επιθετικότητα και κάνει σκληρά παζάρια με όλους.
*Ακολουθεί το δόγμα στρατιωτικής ανάπτυξης του Ισραηλινού κράτους με αποτρεπτικές στρατιωτικές επεμβάσεις και αδιαφορεί πλήρως για το διεθνή δίκαιο, ενώ αναζητά την επικυριαρχία στα κενά του ζωτικού χώρου που δημιουργούν οι γείτονες της, δηλαδή η Ελλάδα.
Βρισκόμαστε ως κράτος στην «φιλανδική» μας περίοδο, κάτω από την ασφυκτική πίεση που μας εξασκεί η τουρκική πολιτική με -«αιχμή του δόρατος»- τους λαθρομετανάστες!
Είναι σκληρή η πραγματικότητα που βιώνουμε. Μπορεί ο λαός να αρνείται, από άγνοια των πραγματικών δεδεομένων να το παραδεχθεί, όμως οι «ηγέτες» μας γνωρίζουν πολύ καλά, την εσκεμμένη αδυναμία τους να «αντιπαραταχθούν»!
Για δεύτερη φορά στην ιστορική τους διαδρομή, ο λαός μας και οι λαοί της Βαλκανικής χερσονήσου, περνούν χωρίς ουσιαστική αντίσταση στην επιροή του μογγολικού φύλου!



Εκατομμυριούχοι -Μουσουλμάνοι- Λαθρομετανάστες;

ή συμβαίνει κάτι άλλο; (Που συμβαίνει δηλαδή)!!!

Την είδηση την διαβάσαμε στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ",πριν κάποιες μέρες και αν πούμε πως εκπλαγήκαμε θα πούμε ψέμματα.

«Σοβαρό πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες ……254 Ταμίλ πρόσφυγες θέλουν να εγκατασταθούν στην Αυστραλία, αλλά η αυστραλιανή κυβέρνηση αρνείται να τους δεχθεί. Μερικοί απείλησαν να ανατινάξουν τον πλοιάριό τους, μετά την άρνηση…..τέσσερις δουλέμποροι πληρώθηκαν με τέσσερα εκατομμύρια δολάρια για να μεταφέρουν τους πρόσφυγες στην Αυστραλία. Οι διακινητές, πληρώθηκαν με 15.000 δολάρια ακόμα και για το κάθε νήπιο».
Δηλαδή οι διακινητές ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ συνολικά με 3.810.000 $.
Στην Ελλάδα επίσης, διαβάζουμε ότι, οι διακινητές ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ μέχρι και 5.000 €, από «μετανάστες» ή «πρόσφυγες» που «διέφυγαν αναζητώντας μια καλύτερη ζωή»!
Τι λέμε τώρα ρε παιδιά;
Σε χώρες όπου ο μηνιαίος μισθός ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ τα 50 (πενήντα) € υπάρχουν άτομα και οικογένειες που διαθέτουν 5.000 – 15.000 € για να πληρώσουν τους διακινητές; Κάνατε τη διαίρεση 15.000 € / 50 €, να δείτε πόσα χρόνια εργασίας αντιστοιχούν στη χώρα προελεύσεως τους; Δηλαδή διαθέτουν το ΣΥΝΟΛΙΚΟ τους εισόδημα 8 – 25 χρόνων; (!) Σκεφθείτε μάλιστα ότι έρχονται ολόκληρες οικογένειες. Και αυτοί έρχονται στην Ελλάδα για να βιώσουν καλύτερες μέρες;
Πως λοιπόν αυτοί οι «φτωχοί και εξαθλιωμένοι πρόσφυγες», ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ, έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν αυτά τα ποσά;
Η «εδώδιμη» αριστεράντζα μας μιλάει, για «εξαθλιωμένους που έρχονται σε αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής και για να γλυτώσουν από το κυνήγι του ιμπεριαλισμού»!
Ούτε εγκεφαλικό έχουμε πάθει, ούτε πρόωρα «ξεκουτιάσαμε»! Τα πράγματα μοιάζουν απλά. Αν είναι φτωχοί, κάποιοι πληρώνουν γι αυτούς και όχι με το αζημίωτο........
Γιατί λοιπόν το επίσημο κράτος νομοθετεί σκανδαλωδώς υπέρ τους, καταπατώντας κάθε έννοια δικαίου απέναντι στους Έλληνες; Και γιατί οι «παπαγάλοι» των καπιταλιστικών ΜΜΕ αβαντάρουν αυτήν τη κατάσταση, με τους δήθεν «οικονομικούς μετανάστες»;
Κάποια ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, υποθάλπουν την συνεχόμενη και ολοένα αυξανόμενη ροή ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ και ΣΤΟΧΟΥΣ. Κάποιοι, ΕΛΛΗΝΕΣ και ΞΕΝΟΙ, κερδίζουν από την αποσάρθρωση της Ελληνικής κοινωνίας!
Πρόσφατα συνελήφθη ΔΙΑΚΙΝΗΤΗΣ που ήταν αρχιλοχίας της ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΙΤ!
Τι απέγινε με αυτόν άραγε;
Ποιος ανόητος πιστεύει ότι η Ελλάδα με υπογεννητικότητα και πραγματικό ελληνικό πληθυσμό 8.000.000 θα απορροφήσει τα 3.000.000 λαθρομεταναστών που ΣΗΜΕΡΑ είναι εδώ και που στο εγγύς μέλλον θα είναι πολύ περισσότερα από τα 8.000.000 των Ελλήνων.
Αλήθεια ποιος θα απορροφήσει ποιον;
Η πολιτική ηγεσία καλείται να δώσει απαντήσεις, στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας. Γιατί τα δικά της παιδιά και εγγόνια από καιρού εις καιρόν επισκέπτονται τον τόπο που ονομάζεται –ακόμη- Ελλάδα.


Οι αλβανοτσάμηδες της περιοχής Παραμυθιάς και η Κατοχή

Ένα βιβλίο που αξίζει να διαβάσετε!

Κυκλοφόρησε το βιβλίο «» του Βασίλη Παυλίδη, μάρτυρα των γεγονότων της εποχής, δασκάλου και αγωνιστού του ΕΔΕΣ.
Στις ιστοσελίδες του ΦΕΙΔΙΑ και του ΚΡΑΤΗΛΟΥ υπάρχουν κριτικές, σχόλια και πληροφορίες
Τα στοιχεία που καταγράφει λεπτομερώς ο συγγραφεύς για τα εγκλήματα των αλβανοτσάμηδων χρησιμοποιήθηκαν στο Ειδικό Δικαστήριο δοσιλόγων το 1946 και πρωτοεκδόθηκαν σε βιβλίο το 1957.
Σήμερα που το ζήτημα υποδαυλίζεται, η επανέκδοσις του βιβλίου είναι ιστορικό γεγονός.
* Περιγράφονται οι αγώνες και οι θυσίες των Ελλήνων της περιοχής, με πρωταγωνιστές τους αντάρτες του ΕΔΕΣ.
* Καταγγέλλεται η πολιτική του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ που αποσκοπούσε στην εξυπηρέτηση ιδιοτελών επιδιώξεων, καθώς και η συνεργασία του με τους αλβανοτσιάμηδες.
Πάρτε μια γεύση:
«Κατά την στάσιν του Δεκεμβρίου 1944, υπερεκατόν αλβανοτσιάμηδες, μετέχοντες του μικτού τάγματος Σαράφη, επετέθησαν κατά του ΕΔΕΣ, όχι πλέον ως υποτακτικοί των ιταλών, γερμανών ή του Μαζάρ Ντίνου, αλλά ως... Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός. Μη χειρότερα.
Την κατάστασιν ταύτην έφεραν βαρέως οι κάτοικοι της Θεσπρωτίας, νομίσαντες ότι διά των επιχειρήσεων του 1944 εχειρουργήθη η γάγγραινα η άλλως επονομαζομένη αβανοτσιάμηδες. Φανερά έλεγον εις τους ελασίτες, ότι και αν τους φέρουν, ούτοι θα κάμουν εξέγερσιν και θα φονεύουν πάντα τολμώντα να εμφανισθή.
Δημώδες άσμα έκαμε την εμφάνισίν του εις την περιοχήν Μενίνας και Τσουρίλας, εκφράζον την αγανάκτησιν του λαού διά την επαναφοράν των αλβανοτσιάμηδων. Το άσμα τούτο, αποτελούν παρωδίαν άλλου, παραθέτομεν.

Η Ήπειρος αναστενάζει
κάτω από διπλή σκλαβιά
κάτω από έλληνες προδότες
κι αρβανίτικα σκυλιά

Σφάξαν έλληνες, κρεμάσαν
κάψανε πολλά χωριά
εξαφάνισαν παιδιά μας
σαν να ήτανε πουλιά

Φέραν τς αρβανίτες πάλι
δίχως του λαού φωνή
μα δεν φταίνε τα παιδάκια
όσο φταίν οι αρχηγοί

Έλληνες κακοί, προδότες
δολοφόνοι αλβανοί
το κεφάλι σας θα πέση
απ'του Ζέρβα το σπαθί»

Tο εξώφυλλο του βιβλίου είναι έργο του ζωγράφου - αγιογράφου Γιάννη Θωμά, εγγονού του συγγραφέα.
Για παραγγελίες:
Αλεξάνδρα Παυλίδου - Θωμά
Γράμμου 106
13123 Ίλιον - Αθήνα
Παραγγελίες:
Τηλ.: 2105025933
Καλοκαίρι - τηλ.: 2658051129

*Το βιβλίο διατίθεται στην τιμή των 15 ευρώ σε μαθητές, φοιτητές, δασκάλους και καθηγητές, στην τιμή των 25 ευρώ για λοιπούς ιδιώτες και στην τιμή των 35 ευρώ για δημόσιους οργανισμούς και εταιρίες.
Στην τιμή περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής/ αντικαταβολής.

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Ολυμπιακός Παναιτ. : Νίκη στο ντέρμπι με τον Όμηρο

Επιστροφή στις νίκες, με γκολ στη λήξη!

Τρία λεπτά πριν το τελευταίο σφύριγμα, σε έναν αγώνα πραγματικό ντέρμπι κόντρα στον ισχυρό και επικίνδυνο Ομηρο Νεοχωρίου, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Παναιτωλίου πέτυχε τη νίκη με 2-1, φθάνοντας τους 16 βαθμούς.
Κατάφερε με τον τρόπο αυτό να επανέλθει στις νίκες, μετά το διάλλειμα του περασμένου Σαββάτου στο Καινούριο και παράλληλα να σκαρφαλώσει στη 2η θέση της βαθμολογίας όπου ισοβαθμεί με τρείς ακόμη ομάδες.
Έκπληξη προκάλεσε η συντριβή του Ατρομήτου Αντιρίου στον Αστακό από τον τοπικό Ηρακλή, ενώ συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία ο Εθνικός Γουριάς.
Ο Γ.Ο. Μεσολογγίου συνεχίζει να καλπάζει προς την κατάκτηση της 1ης θέσεως στο πρωτάθλημα, έχοντας εξασφαλίσει ήδη διαφορά 6 βαθμών από τους διώκτες του.

Τα πλήρη αποτελέσματα (8η αγωνιστική)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ - ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧ.........2-1
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ - Γ.Ο.ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ...................0-3
ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ – ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ...................0-1
ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ - ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ........................0-1
ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ - ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ........................2-1
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΒΡΟΛΙΜΝΗΣ - ΔΑΦΝΗ ΜΕΓ.ΧΩΡΑΣ...3-2
Α.Ε. ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ - ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ.......................5-1
ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ -ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ.............4-0

Η Βαθμολογία (8η αγωνιστική)
1.. Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ....................22..19- 4
2.. ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ......................16...16- 6
3.. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤ.............16...18-10
4.. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΙΟΥ............16...16-13
5.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ.....................16...10 -7
6.. ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ..............15...16- 8
7.. ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ...................11...14-10
8.. ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ............11...18-15
9.. ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ...........9...10-12
10. ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ..................9...13-19
11. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛΙΜ.........9...11-23
12. Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ..................8...10-13
13. ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.........8.....9-11
14. ΔΑΦΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΑΣ.......6...19-20
15. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ..............5....8- 19
16.ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ.....................3....3-20

**Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς, τα τεύχη σε pdF (για την ανάγνωση χρειάζεται Reader, Acrobat -ΕΔΩ- ή άλλος -ΕΔΩ-):
*****Εδώ το 33 τεύχος.
****
Εδώ το 29 τεύχος.
***
Εδώ το 25 τεύχος.
**
Εδώ το 24 τεύχος.
*
Εδώ το 21 τεύχος.



Εορτολόγιο-2 Νοεμβρίου

ΕΛΠΙΔΗΦΟΡΟΣ (Ελπιδηφόρος, Ελπιδηφόρα, Ελπιδοφόρος, Ελπιδοφόρα)
ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ (Ακίνδυνος, Ακίνδυνη)
ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟΣ (Ανεμπόδιστος, Ανεμπόδιστη)
ΑΦΘΟΝΙΟΣ (Αφθόνιος, Αφθονία)
ΠΗΓΑΣΟΣ (Πηγάσιος, Πήγασος, Πηγασία)
Πηγή: Εορτολόγιο


 
ΕπιστροφήTop