Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Οι σοσιαλιστές των Hilton’s

και η πρώιμη περίοδος του Πα.Σο.Κ.!

Από την πρώιμη περίοδο του Πα.Σο.Κ. στην Ελλάδα, όταν μιλάνε για σοσιαλισμό το μυαλό μας ταξιδεύει σε ακριβά ξενοδοχεία και –προκλητικά- πολυτελή τρόπο ζωής.
Τι είναι άλλωστε ο σοσιαλιστής, πολύ περισσότερο ο Πα.Σο.Κ.ος, χωρίς το Four Seasons, δίχως τα Hiltons, τα ακριβά αυτοκίνητα, τις «γρήγορες» γκόμενες;
Τα ακριβά ξενοδοχεία, γεμάτα από σοσιαλιστές, έχουν μετατραπεί σε επαναστατικές γιάφκες! Οι συνεδριάσεις της Κεντρικής Επιτροπής του Κινήματος, η γαμήλια δεξίωση του (παππού) Άκη, έκαναν τα πεντάστερα να «μυρίζουν» σοσιαλισμό.
Μέχρι τώρα τα σοσιαλιστικά καθεστώτα, άρπαζαν ή εθνικοποιούσαν, τις λεγόμενες επιχειρήσεις στρατηγικού χαρακτήρα. Είτε ήταν αυτές πετρελαϊκές εταιρίες, είτε ήταν επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας (φως, νερό, τηλέφωνο) αλλά και η βαριά βιομηχανία.
Το παράδειγμα των (πρώιμων) Πα.Σο.Κ.ων ακολουθεί ο σοσιαλιστής Τσάβες που με προεδρικό διάταγμα, κρατικοποίησε 280 δωμάτια και 210 σουίτες –δεν γίνεται σοσιαλισμός χωρίς σουίτες- ενός ξενοδοχείου της αλυσίδας Hilton.
Το νέο απόκτημα του Τσάβες, βρίσκεται σε εξωτικό νησί της Καραϊβικής. Το 2007 είχε την ίδια τύχη το Hilton του Καράκας.
Ο σοσιαλισμός ήρθε με τον εξοβελισμό της διεθνούς κουζίνας από τα εστιατόρια, καθώς θεωρήθηκε διεφθαρμένη και αντεπαναστατική. Άλλωστε τα φιλέ μινιόν είναι φοβερός και ύπουλος εχθρός του σοσιαλισμού. (Μόνο ο Πάγκαλος αποδείχθηκε άτρωτος από την απειλή των τριγλυκεριδίων και της χοληστερίνης).
Στη θέση της διεθνούς κουζίνας, υπάρχει σπεσιαλιτέ, κοτόπουλο με σάλτσα καρύδας και τηγανίτες από καλαμποκάλευρο που είναι σοσιαλιστικά φαγητά!
Στις μπουτίκ που πουλούσαν κοσμήματα και ακριβά ρούχα για τις ματαιόδοξες κυρίες, μπορείτε να αγοράσετε πήλινες κούπες με τη φάτσα του Τσάβες και γλυπτά τοπικής τέχνης. Το Hilton έχει και βιβλιοπωλείο, με πολύ ενημερωμένη την συλλογή με συγγράμματα για την επανάσταση και το δρόμο για τη μετάβαση προς τον σοσιαλισμό.
Καλά και άγια όλα αυτά. Ποιος θα δώσει όμως 200 € για να τα φάει και να τα δει;
Παρ’ όλα αυτά το ξενοδοχείο δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα κρατήσεων. Τα δωμάτια είναι γεμάτα με το 90% των κρατήσεων να γίνεται από κυβερνητικούς αξιωματούχους και την κομματική νομενκλατούρα, γιατί όπως λέει ο εκπρόσωπος της κρατικής διαχείρισης, «το ξενοδοχείο είναι για τον λαό».
Τα χρόνια της Πα.Σο.Κ.ικής λαίλαπας, το συγκρότημα του Αστέρα της Βουλιαγμένης, που ανήκε στον όμιλο της Εθνικής Τράπεζας και ήταν υπό κρατικό έλεγχο, δεχόταν καταιγισμό κρατήσεων από υπουργούς, διοικητές τραπεζών και οργανισμών και πάσης φύσεως πρασινοφρουρών των SS του πασοκικού A΄ράιχ.
Παραγνωρίζοντας όλα τα άλλα, το σοβαρότερο πρόβλημα ήταν ότι δεν πλήρωνε κανείς. Έτσι έγινε προβληματικό το ξενοδοχείο με την καλύτερη θέα στο Αιγαίο.
Στο τέλος τα πλήρωσε όλα ο λαός. Ο σοσιαλισμός είχε νικήσει...


Ο αντιπρύτανης Σπαθής ομολογεί την ενοχή του..

για την υπόθεση του Indymedia, σε γνωστό φόρουμ.

Ο Σπάθης, ο αντιπρύτανης του ΕΜΠ, αφού του ασκήθηκε ποινική δίωξη και έκανε στην αρχή το μάγκα μαζί με τον πρύτανη, παραδέχεται ότι γνωρίζει τους χρήστες του Indymedia, προσποιείται ότι θα επέτρεπε να υπάρχει ιστοσελίδα , στους servers του ΕΜΠ, με ακραίες απόψεις από την άλλη πλευρά (εμμέσως λοιπόν παραδέχεται πως ανήκει στην πλευρά του Indymedia), τονίζει όμως ότι η άλλη πλευρά δεν θα άντεχε τη «συλλογική πίεση» (έτσι λένε τώρα την αριστερή τρομοκρατία) και θα έφευγε (η άλλη πλευρά), και διευκρινίζει πως «έχει στο παρελθόν λογοκρίνει το Indymedia», δηλαδή ομολογεί ότι έχει την δυνατότητα παρεμβάσεως στο περιεχόμενο του.
Λέει επίσης «..μπορεί ο οποιοσδήποτε να μπει σε ένα χώρο εργαστηριακό και να κάνει ό,τι θέλει...»
Μπορούμε (κατά τον αντιπρύτανη) να μπούμε όλοι στο Πολυτεχνείο να κάνουμε δωρεάν χρήση κάποιων εργαλείων και κάποιων χημικών, να φτιάξουμε αυτοσχέδιες βόμβες και όπλα με σκοπό να διαμαρτυρηθούμε για την (κοινωνική) αδικία που υφιστάμεθα όταν μας «βιάζουν» φορολογικά, την ίδια ώρα που οι λαθρομετανάστες χαίρουν φορολογικής και νομικής ασυλίας πουλώντας την (λαθραία) πραμάτεια τους παντού στην Ελλάδα.
Ο εισαγγελέας, να προσθέσει αυτήν την συνέντευξη στον (προφανώς τεράστιο) δικαστικό φάκελο του αντιπρύτανη Σπάθη και να σημειώσει επίσης ότι, ο αντιπρύτανης ψεύδεται που λέει ότι το κόστος λειτουργίας του Indymedia είναι απειροελάχιστο, (λες και αν δεν υπήρχε κόστος, θα έπαυε η διάπραξη αδικημάτων και η παράνομη «φιλοξενία» του Indymedia στους servers του ΕΜΠ).


ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Παναιτωλίου, συνέχεια στις γκέλες...

ήταν η σειρά του Ηρακλή Αστακού!!!

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ ξέφυγε -για τα καλά μάλιστα- από το φτωχό 1-0 των νικηφόρων αγώνων του.
Στους δύο τελευταίους αγώνες πετυχαίνει από δύο γκολ στον καθένα, μόνο που δέχεται άλλα τόσα η άμυνά του. Έτσι στο Παναιτώλιο αυτή τη φορά σαν γηπεδούχος, δέχτηκε δύο γκολ από τον Ηρακλή Αστακού, που πήρε τελικά την ισοπαλία με 2-2, βυθίζοντας σε κρίση διαρκείας την ομάδα μας.
Στη Γαυρολίμνη κόντρα στον τοπικό Προμηθέα, είπαμε ότι η ισοπαλία είναι ένα πιθανό αποτέλεσμα και το προσπεράσαμε.
Σύμπτωση όμως που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση και οι καθ’ ύλη αρμόδιοι –προπονητής, διοίκηση και παίκτες, με αυτή τη σειρά κατά την προσωπική μας άποψη- πρέπει να αναζητήσουν και να δώσουν λύση στο πρόβλημα, πριν να είναι αργά. Όταν ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ αφήνει βαθμούς -εντός και εκτός έδρας- κόντρα σε ομάδες που μάλλον θα «μπλέξουν» στη διαδικασία των play out, δεν μπορεί να έχει απαιτήσεις, και ακόμη περισσότερο όταν το προσεχές Σάββατο θα επισκεφθεί την Δάφνη στη Μεγάλη Χώρα.
Στα αξιοσημείωτα οι ήττες του Αιτωλικού και του Αντιρρίου στις έδρες τους από Αρακυνθιακό και τον ισχυρότατο εφέτος, Όμηρο Νεοχωρίου, ενώ δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητη η εκτός έδρας νίκη του ουραγού Άρη Μεσάριστας επί -του άλλοτε κραταιού- Ακαρνανικού Φυτειών..
Κατά τα άλλα, ο Γ.Ο. Μεσολογγίου που οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος, απέκτησε ξανά διαφορά ασφαλείας, από τους διώκτες του Άρη Αιτωλικού και Ατρόμητο Αντιρρίου, ενώ φαίνεται πως ο Αρακυνθιακός –με την εντυπωσιακή του νίκη- και ο Κεραυνός Γαβαλούς, άφησαν πίσω το κακό ξεκίνημα και στοχεύουν ψηλότερα, καθώς βρίσκονται ήδη στο group των ομάδων που διεκδικούν την 6η θέση της βαθμολογικής κατατάξεως.

Τα πλήρη αποτελέσματα (13η αγωνιστική)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝ/ΛΙΟΥ – ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ……………..2-2
ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ – ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ……………………………….2-1
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ – ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ…………..2-3
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ – ΔΑΦΝΗ ΜΕΓ. ΧΩΡΑΣ………………….3-0
ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ – ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ……………….2-4
ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ – ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ………………..4-2
ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ – ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΒ/ΜΝΗΣ………………..0-1
Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ – ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ………………………3-1

Η Βαθμολογία (13η αγωνιστική)
1.. Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ......................33…29 - 9
2.. ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ .......................26..27 - 9
3.. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΙΟΥ............26...29-18
4.. ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ...............26..33- 15
5.. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤ..............24...24-15
6.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ......................19...12 -11
7.. Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ...................18...19-18
8.. ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ..................17..22-26
9.. ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ..............16...31-26
10. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛΙΜ.........16...16-32
11. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ..............15...16-23
12. ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.........14...16-20
13. ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ...................12...19-20
14. ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.........12...13-23
15. ΔΑΦΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΑΣ.........7....24-34
16.ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ......................6....10 –41

**Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς, τα τεύχη σε pdF (για την ανάγνωση χρειάζεται Reader, Acrobat -ΕΔΩ- ή άλλος -ΕΔΩ-):
*****Εδώ το 33 τεύχος.
****
Εδώ το 29 τεύχος.
***
Εδώ το 25 τεύχος.
**
Εδώ το 24 τεύχος.
*
Εδώ το 21 τεύχος.



Όχι στο ΠΛΑΣΤΙΚΟ και τις ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ

Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεστιέων.

Από το 2008 με την υπ’ αριθ. 69 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θεστιέων απαγορεύθηκε η τοποθέτηση πλαστικών τραπεζοκαθισμάτων στους κοινόχρηστους χώρους (πλατείες, πεζοδρόμια κ.λ.π.), ενώ με την υπ’ αριθ. 70/2008 και με στόχο τη δημιουργία όρων και προϋποθέσεων για την ανάπτυξη ενός ποιοτικού, εναλλακτικού τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των υποδομών, των υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων που θα τον καταστήσουν ελκυστικότερο, ο Δήμος προωθεί το «Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας (Τ.Σ.Π.)»
Με ανακοίνωσή του ο Δήμος υπενθυμίζει τις αποφάσεις αυτές και σε συνδυασμό με τις διατάξεις του ν. 2946/2001 (Φ.Ε.Κ. 224, τ. Α΄) με τις οποίες θεσμοθετήθηκε «η υποχρέωση αναγραφής στην ελληνική γλώσσα όλων των επιγραφών, με τις οποίες προσδιορίζεται η θέση, η διεύθυνση, η ιδιότητα, ή η επαγγελματική δραστηριότητα φυσικού προσώπου, ή η επωνυμία και το αντικείμενο δραστηριότητας ενώσεως φυσικών ή νομικών προσώπων, επιτρεπομένης ωστόσο (προαιρετικά) της παράλληλης παράθεσης επί αυτών, ξενόγλωσσων λέξεων (συμπεριλαμβανομένων των κατοχυρωμένων εμπορικών σημάτων, διακριτών τίτλων και εν γένει επωνύμων), υπό την προϋπόθεση όμως της αναγραφής τους με μικρότερα στοιχεία», καλεί τους καταστηματάρχες του Δήμου:
«1. Όπως εντός ενός (1) μηνός από τη λήψη της παρούσης προβείτε στην αφαίρεση των ξενόγλωσσων επιγραφών που έχουν τοποθετηθεί στην επιχείρησή σας.
2. Όπως εντός δυο (2) μηνών τα πλαστικά τραπεζοκαθίσματα, που έχουν τοποθετηθεί σε δημοτικούς κοινόχρηστους χώρους, αντικατασταθούν με άλλα η χρήση των οποίων επιτρέπεται με βάση το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας (Τ.Σ.Π.).
3. Οι επιχειρήσεις του Δήμου Θεστιέων, οι οποίες επιθυμούν να ενταχθούν στο Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας (Τ.Σ.Π.), να απευθυνθούν στο Δήμο για να λάβουν το κείμενο του Τ.Σ.Π., όπου αναφέρονται αναλυτικά οι προδιαγραφές ποιότητας και να καταθέσουν σχετική αίτηση συμμετοχής στο Τ.Σ.Π.
Σημειωτέον ότι οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν και θα υιοθετήσουν το Τ.Σ.Π. θα απολαμβάνουν ειδικής υποστήριξης και προβολής από το Δήμο και θα έχουν και άλλα οφέλη που θα αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο όπως για παράδειγμα πιθανή μείωση των τελών κ.α. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές επιχειρήσεις μέχρι σήμερα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ενταχθούν στο Τ.Σ.Π.»
Ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι θα ανταποκριθούν στην πρόσκληση εφαρμογής του Νόμου και των αποφάσεων «εκπέμποντας έτσι όλοι μαζί από το Δήμο Θεστιέων ένα μήνυμα πολιτισμού και νομιμότητας».
Η αλήθεια είναι πως οι ξενόγλωσσες επιγραφές προσβάλλουν την αισθητική των Ελληνικών πόλεων αλλά και των πολιτών, αλλοιώνουν την πολιτισμική μας ταυτότητα και παράλληλα απαξιώνουν τη χρήση της ελληνικής γλώσσας.
Ταυτόχρονα για να πάμε και στο δια ταύτα η μη αφαίρεση των παράνομων ξενόγλωσσων επιγραφών επισύρουν κυρώσεις στους παραβάτες, οι οποίες σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου είναι πρόστιμο ύψους 587 έως 5.870 € καθώς και η αφαίρεση των πινακίδων από συνεργεία του Δήμου.


Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΤΙΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ «POLIS» 2009

Πετυχημένη η παρουσία του.

Στο διάστημα 26 έως 29 Νοεμβρίου 2009, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO, στη Θεσσαλονίκη, διοργανώθηκε η 7η Διεθνής Έκθεσης POLIS, Φορέων Τοπικής Αυτ/σης, Δημοσίου – Κοινωνικού τομέα και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων, στην οποία συμμετείχε ο Δήμος Θεστιέων.
Στο περίπτερο του Δήμου, που βρισκόταν μέσα στον χώρο που διαμόρφωσε η Νομαρχιακή Αυτ/ση Αιτ/νιας και η Τ.Ε.Δ.Κ. Αιτ/νιας, παρουσιάστηκαν
* τοπικά παραδοσιακά προϊόντα,
* ο (οικοτουριστικός) οδηγός της λίμνης Τριχωνίδας που εεδόθηκε από το Δήμο Θεστιέων με τη συνεργασία του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και της Εταιρείας Προστασίας Τριχωνίδας,
* το λεύκωμα «ΘΕΣΤΙΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ» που εξεδόθη από το Δήμο Θεστιέων με την επιμέλεια του Πνευματικού Κέντρου,
* το βιβλίο «ΒΛΟΧΟΣ – Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΣΤΙΕΩΝ» του κ. Φώτη Παπασαλούρου,
* το έντυπο «Τριχωνίδα – Το πέλαγος της Αιτωλίας» και
* το νέο έντυπο που αφορά στην ταυτότητα του Δήμου Θεστιέων.
Οι χιλιάδες επισκέπτες της εκθέσεως ενημερώθηκαν μέσω του εντύπου υλικού για το παρόν αλλά και το ιστορικό παρελθόν του Δήμου, τη σπουδαιότητα του οικοσυστήματος της Τριχωνίδας και τις δυνατότητες της οικοτουριστικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής του Δήμου.
Το Δήμο εκπροσώπησε στην έκθεση ο Δήμαρχος Θεστιέων, Δημήτρης Χρήστου Τραπεζιώτης ο οποίος σε δηλώσεις του είπε ότι «η έκθεση POLIS είναι ένα σημαντικό γεγονός για την Τοπική Αυτ/ση και ειδικότερα για τους μικρούς περιφερειακούς Δήμους στους οποίους δίνεται η δυνατότητα να παρουσιάσουν τα φυσικά τους προσόντα και τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα, να αποκτήσουν γνώση και πληροφόρηση σχετικά με τις εξελίξεις στην τεχνολογία, να ανταλλάξουν σκέψεις, ιδέες, απόψεις, να εμπνευστούν από δράσεις και πρωτοβουλίες άλλων φορέων και Δήμων, να βγουν από την απομόνωση, να αποκτήσουν εξωστρέφεια και να προβάλλουν την περιοχή τους».



Εορτολόγιο-6 Δεκεμβρίου

ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Νικόλαος, Νικόλας, Νίκος, Νικολός, Νικολής, Νικολάκης, Νικολούδα, Νικολίτσα)
ΝΙΚΟΛΕΤΑ (Νικολέττα)
ΝΙΚΟΛΙΝΑ (Νικολίνα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-5 Δεκεμβρίου

ΔΙΟΓΕΝΗΣ (Διογένης)
ΣΑΒΒΑΣ (Σάββας, Σάβας, Σαββούλης, Σαβούλη, Σαββούλα, Σαβούλα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Εορτολόγιο-4 Δεκεμβρίου

ΒΑΡΒΑΡΑ (Βαρβάρα, Βαρβάρω, Βαρβαρούλα, Ρούλα, Βαρβαρίτσα, Ρίτσα)
ΣΕΡΑΦΕΙΜ (Σεραφείμ, Σεραφειμία, Σεραφείμα, Σεραφειμή, Σεραφειμούλα, Σεραφειμίτσα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-3 Δεκεμβρίου

ΓΛΥΚΕΡΙΟΣ (Γλυκέριος, Γλυκερός)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-2 Δεκεμβρίου

ΜΕΡΟΠΗ (Μερόπη, Μυρόπη)
ΣΟΛΟΜΩΝΤΑΣ (Σολομών, Σολομώντας, Σόλων, Σόλωνας, Σολομωντία)
Πηγή: Εορτολόγιο


Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Indymedia: Ποινική δίωξη στον πρύτανη του ΕΜΠ....

για τη "φιλοξενία" του στους server του Πολυτεχνείου.

Δίωξη ασκήθηκε στον πρύτανη και τους αντιπρυτάνεις του Πολυτεχνείου, που διώκονται επειδή το Indymedia λειτουργεί μέσα από τους server του Πολυτεχνείου. Ο εισαγγελέας δεν επείσθη ότι οι πρυτάνεις αγνοούν την ταυτότητα των διαχειριστών του Indymedia.
Ο ίδιος ο Πρύτανης έχει εμμέσως πλην σαφώς παραδεχθεί την παράνομη λειτουργία του Indymedia. Τη μια λέει ότι αν καταδικασθεί δεν θα το κλείσει και την επομένη, ότι θα γίνει σεβαστή η απόφαση της δικαιοσύνης και το Indymedia να απομακρυνθεί.
Οι διαχειριστές του Indymedia, αν θέλουν ας πάνε να το λειτουργήσουν σε ιδιωτική εταιρεία και να δούμε αν θα μπορέσουν να το κάνουν ανώνυμα και τσάμπα.
Το επιχείρημα πως δεν μπορούμε να κατηγορούμε το Indymedia, επειδή μία τρομοκρατική ομάδα επέλεξε να δημοσιεύσει την προκήρυξή της σε αυτό, είναι στη βάση του σωστό. Με λίγη προσοχή όμως, θα διαπιστώσει κανείς ότι οι προκηρύξεις δημοσιεύονται σε ενότητες όπου δεν υπάρχει δυνατότητα καταχωρήσεως από απλούς χρήστες. Αυτό λέει πολλά για όσους καταλαβαίνουν!
Ο πλέον αφελής πολίτης καταλαβαίνει ότι το Indymedia υπάγεται σε κάποιο κέντρο. Ακόμη και αν ίσχυε η διαρκής μετακίνησή του, θα μπορούσε το κέντρο να το απομονώσει και να το κλείσει. Δεν διαφέρει καθόλου από το να διαθέτεις έναν αριθμό τηλεφώνου, να διαπράττεις αδικήματα μέσω αυτού και ο ΟΤΕ να σου κόβει απλά το τηλέφωνο. Άρα δεν τίθεται θέμα αδυναμίας διακοπής της λειτουργίας του εντός του Πολυτεχνείου. Το ότι μπορούν άνετα να λειτουργήσουν έξω από αυτό το ξέρουμε, όμως ας το κάνουν και βλέπουμε.
Τα Δεκεμβριανά 2008, συντονίζονταν από το Indymedia, με προσωπικά στοιχεία και φωτογραφίες αστυνομικών να δημοσιοποιούνται και απλούς αστυνομικούς να στοχοποιούνται. Το Indymedia είναι το κέντρο συντονισμού της τρομοκρατίας στην Ελλάδα και υπάρχει σοβαρό ερώτημα αν πρέπει να λειτουργεί.
Το Πολυτεχνείο και το άσυλο είναι για όσους σπουδάζουν και όχι για να κάνουν την πρακτική τους οι τρομοκράτες της Αριστεράς.
Και για να τελειώνουμε με αυτό το περίφημο "πανεπιστημιακό άσυλο", ας απαντήσει κάποιος, τι άλλο εκτός από τα δίκτυα και τους υπολογιστές μπορεί κανείς να αξιοποιήσει μέσα σ' ένα πολυτεχνειακό ίδρυμα.
Λείπει άραγε κάτι απ' όλα όσα χρειάζονται για να φτιάξεις μια βομβίτσα ή ένα αυτοσχέδιο όπλο;
Η νομική επιστήμη και τα συντάγματα των προηγμένων δημοκρατικών χωρών είναι βασισμένα στο δεδομένο ότι κανένα δικαίωμα δεν είναι απόλυτο.
Δικαιώματα όπως η ελευθερία του λόγου υποχωρούν απέναντι στα ατομικά δικαιώματα. Κανείς δεν μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Υπάρχουν όρια. Ελεύθερος είναι κάποιος μέχρι εκεί που προσκρούει στους κανόνες ομαλής λειτουργίας της κοινωνίας μας.
Αυτό δεν είναι ένα θέμα προς συζήτηση. Είναι λυμένο και δεν χρειάζεται κανένα θάρρος για να το επικαλεσθεί κανείς. Έφτασαν οι αριστεροί να αμφισβητούν τις αρχές και το πολίτευμα και η κοινωνία να συζητά εάν τα κεκτημένα ισχύουν...



Εορτολόγιο-1 Δεκεμβρίου

ΑΡΕΤΗ (Αρετή, Αρετούσα)
ΙΑΚΩΒ (Ιακώβ)
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ (Θεόκλητος)
ΝΑΟΥΜ (Ναούμ, Ναούμης, Ναούμα, Ναόμι)
ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ (Φιλάρετος, Φιλαρέτιος, Φιλαρέτης, Φιλαρέτη)
Πηγή: Εορτολόγιο


Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Εορτολόγιο-30 Νοεμβρίου

ΑΝΔΡΕΑΣ (Ανδρέας, Αντρέας, Ανδρίκος, Αντρίκος, Ανδρούλα, Αντρούλα, Ανδρίτσα, Αντρίτσα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Πληρώνουν τους (λαθρο)μετανάστες...για να μείνουν στην Ελλάδα!!!

εισπράττουν (παράνομα) τα κοινωνικά επιδόματα....

Μπορεί να απαντήσει κάποιος κυβερνητικός υπεύθυνος –αστεία πράγματα, υπάρχει τέτοιος;- για ποιο λόγο και με ποιο δικαίωμα, θα μοιράσουν το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης (και) στους λαθρομετανάστες που έχουν εισόδημα κάτω των 10.000 € ετησίως;
Σύμφωνα με το νόμο που ισχύει σήμερα, (αυτόν που πάνε να καταργήσουν), για να εξασφαλίσει την παραμονή της στην Ελλάδα, μια οικογένεια αλλοδαπών, πρέπει το εισόδημα που δηλώνει να είναι κατ’ ελάχιστο 8.000 € ανά έτος, προσαυξανόμενο κατά 20% για κάθε προστατευμένο μέλος.
Συνεπώς μια οικογένεια αλλοδαπών, με 4 μέλη, για να συνεχίσει να μένει νομίμως στην Ελλάδα, πρέπει να δηλώνει ετήσιο εισόδημα 14.000 €, συν το ελάχιστο των 100 ενσήμων για την ασφάλιση της.
Το «κοινωνικό επίδομα» αποφασίστηκε να δοθεί σε όλους -Έλληνες και αλλοδαπούς- με εισόδημα μικρότερο των 10.000 € ετησίως.
Πως θα πάρει το επίδομα ο αλλοδαπός, όταν πέρυσι δήλωσε εισόδημα 8.000 η 9.000 €, αφού είχε ήδη ΑΠΩΛΕΣΕΙ το δικαίωμα ΝΟΜΙΜΗΣ παραμονής;
Ο εν λόγω αλλοδαπός παραμένει ακόμα στην Ελλάδα εν γνώσει των αρχών! Είναι γνωστό πως με την κρίση στην οικοδομή, οι -περισσότεροι- αλλοδαποί εργάτες οικοδομής, είναι αυτή τη στιγμή χωρίς άδεια παραμονής, λόγω έλλειψης ενσήμων και εισοδήματος.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ λοιπόν, το κράτος μας, τους ΠΛΗΡΩΝΕΙ για να ΜΕΙΝΟΥΝ!
Αρκετοί πολιτικοί μάλιστα επιμένουν να τους παρουσιάζουν ως σωτήριες της οικονομίας, χωρίς να αναρωτιούνται το τι θα φάει στο τέλος ο άνεργος και παράνομος στην Ελλάδα.
Η καταβολή του επιδόματος, το οποίο εξασφαλίζουν στα δημόσια ταμεία, μέσω της έκτακτης εισφοράς οι επιχειρήσεις (που προφανώς επιβάλουν αυτή τη θέση), είναι το τελευταίο διαλυτικό κρούσμα, σε μια σειρά μέτρων που εδώ και χρόνια, συμβάλουν στην κατάλυση της συνοχής της ελληνικής κοινωνίας και στην πτώχευση του κράτους, που έφτασε ήδη!
Παράδειγμα, οι βρεφονηπιακοί σταθμοί παίρνουν παιδιά για φύλαξη, με βάση την οικογενειακή φορολογική δήλωση, από τα φτωχότερα προς τα πλουσιότερα.
Έτσι δεν παίρνουν σχεδόν κανένα ελληνόπουλο, διότι ελάχιστοι Έλληνες δηλώνουν 8.000 € τον χρόνο. Από την άλλη υπάρχουν εικονικές δηλώσεις αλλοδαπών με 3.000 και 4.000 € εισόδημα ετησίως.
Να γιατί το 90% των παιδιών στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, είναι αλλοδαπά.
Οι υπάλληλοι παίρνουν τα παιδιά , διότι η «αντιρατσιστική πολιτική" των Δήμων τους επιβάλει να τα πάρουν.
Αναρωτήθηκε κανείς, πως ζουν με 4.000 € ετήσιο εισόδημα και ποιος τους δίνει άδεια παραμονής; Αναρωτήθηκε κανείς πόσα και ποια επιδόματα εισπράττουν;
Το μέλλον ανήκει αποκλειστικά στα κράτη έθνη και αυτό δείχνει να το αγνοεί το ΠΑΣΟΚ, με μια ξενολάγνα κυβέρνηση,
• με γ.γ. του υπουργείου Παιδείας (και δια βίου μάθησης) την Θάλεια, τέως σύζυγο του εκδότη Δραγώνα νυν και Μουζέλη, πανεπιστημιακή καθηγήτρια χωρίς πτυχίο, συγγραφέα του βιβλίου «τι είναι η πατρίδα μου», που διδάσκει ότι το ελληνικό έθνος είναι τεχνητό δημιούργημα του 19ου αιώνα, από ένα συνονθύλευμα φύλλων της βαλκανικής,
• με τον Γιώργο σε πλήρη θολούρα για το πώς κυβερνούν και πως χαράζουν εξωτερική πολιτική,
•με τον «καρδινάλιο» στο ύφος, φίλο (αντι)εξουσιαστών και με στόμφο κομματικού μανδαρίνου (αλλά εμφανώς εμπαθή και μικρόψυχο), υπουργό ΠΡΟ(στασίας) ΠΟ(λίτη) Μιχάλη, να βρίζει τούς Έλληνες πολίτες, λέγοντας «εγώ είμαι ο εκπρόσωπος του λαού και όταν μου μιλάτε να στέκεστε προσοχή» !!!…. ( τα είδατε στην τηλεόραση με τους κάτοικους του Άγιου Παντελεήμονα;).
Η κυβέρνηση λοιπόν τελεί είναι σε πλήρη τρικυμία κρανίου και γενικώς.
Ευκαιρίας δοθείσης, οι ΜΚΟ, πιέζουν να δοθεί
• μόνιμη άδεια παραμονής στους λαθρομετανάστες ,
• υπηκοότητα σε όσους μένουν στην Ελλάδα 5 χρόνια,
• να μην χρειάζονται 100 ένσημα για την ασφάλιση αλλά 50,
• να μην χρειάζεται κατώτερο όριο στην φορολογική δήλωση.
Οι ΜΚΟ που πληρώνονται από ξένα κέντρα, δεν ασχολούνται με το τι θα φάει και πως θα το εξασφαλίσει ο λαθρομετανάστης στην Ελλάδα. Βέβαια θα φάει τις σάρκες των απλών Ελλήνων πολιτών και όχι του κου, ή της κας κατοίκου των Βορείων Προαστείων ή του Κολωνακίου.
Το ΠΑΣΟΚ που καθοδηγείται από τις ΜΚΟ και άλλα εξ ίσου ύποπτα και απολύτως διαβλητά και ελεγχόμενα κέντρα,
• ψάχνει λεφτά για το ΙΚΑ,
• για τα νοσοκομεία,
• για τα φάρμακα,
και καλεί τον Έλληνα να τα πληρώνει, για να μπορεί να περιθάλπει τον λαθρομετανάστη δωρεάν !
Αυτό ισχύει σε όλα τα Δημόσια Νοσοκομεία. Στενός συγγενής μου στην Ελλάδα αρρώστησε πρόσφατα και χρειάστηκε να πληρώσει ακτινογραφία και εξετάσεις αίματος, -του έδωσαν απόδειξη να πάει στο ταμείο του να τα εισπράξει.
Την ίδια στιγμή όλοι οι αλλοδαποί - το 90% των ευρισκομένων στην αναμονή- έκαναν εξετάσεις και ακτινογραφίες δωρεάν.
Και το επιμύθιο της ιστορίας, κι όποιος καταλάβει.
Όταν ο Γιάννης Λάτσης ανακοίνωσε την πρόθεσή του να διαθέσει 30 εκ δολάρια για την ενίσχυση των πολυτέκνων, η Πετραλιά πρότεινε τη δημιουργία ιδρύματος, (με πρόεδρο, γραμματείς, οδηγούς, αυτοκίνητα κ.λ.π.).
«Τρελάθηκε» μόλις το άκουσε ο μακαρίτης Γιάννης Λάτσης ( Βορειοηπειρώτης, από την πλευρά του Γράμμου) και ανακαλώντας την διαφαινόμενη δωρεά του της τα «έσουρε» με την -παγκοσμίως γνωστή- αθυροστομία του,
«Άκουσε κυρά μου. Τα λεφτά τα δίνω για να γεννηθούν Ελληνόπουλα και όχι για να τα φάνε τα λαμόγια της κυβέρνησης»!!!


Πολυπολιτισμική κοινωνία και Πολυγαμία στο Ισλάμ.

Επιχείρηση εξωραϊσμός του τρικοκοσμικού Μουσουλμανισμού!

Ο ιμάμης του τεμένους Χουσεΐν στο Κάιρο σε συνέντευξη του –πριν λίγο καιρό και πριν την κυβερνητική αλλαγή- στο «Έθνος» επιχείρησε να απενοχοποιήσει το Ισλάμ δίνοντας μια εικόνα που πολύ απέχει από την πραγματικότητα και στις ερωτήσεις της εφημερίδος απαντάει:

«Ερ.: Υπάρχει η άποψη ότι η μουσουλμάνα γυναίκα έχει υποβαθμισμένο ρόλο στην κοινωνία Είναι αυτό επιταγή από το Κοράνι;
«Όχι πρόκειται για λανθασμένη άποψη Ο ισλαμισμός έχει δώσει δικαιώματα στη γυναίκα και της δίνει ελευθερία σκέψης και βούλησης. Για παράδειγμα, η γυναίκα, όταν δεν θέλει να παντρευτεί κάποιον, το εκφράζει, δεν μπορεί να παντρευτεί με το ζόρι, επίσης τα δικαστήρια δίνουν διαζύγιο στις γυναίκες. Ο μουσουλμάνος είναι και πολύ καλός σύζυγος.
Ερ.: Η πολυγαμία δεν είναι υποτιμητική για τη γυναίκα; Γιατί δεν ισχύει και αντίστροφα;
Σας καλώ να σκεφτείτε τι είναι καλύτερο: ένας άντρας να έχει δύο ή τρεις επίσημες συζύγους με δικαιώματα στην κληρονομιά, τη σύνταξη και την περιουσία ή να έχει ερωμένες; Το αντίστροφο δεν ισχύει, γιατί η γυναίκα από τη φύση της δεν είναι φτιαγμένη για να είναι παντρεμένη με πολλούς συζύγους. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι από τη φύση της η γυναίκα δεν μπορεί να παντρεύεται παραπάνω από έναν άντρα. Δεν μειώνει αυτό τη γυναίκα. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλές γυναίκες δέχονται τον ρόλο της δεύτερης συζύγου παρά να είναι ερωμένες χωρίς γάμο».

Πριν τρεις μήνες που δόθηκε και δημοσιεύθηκε η συνέντευξη, φάνταζε σαν μια απλή και «στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου» αλλά και του πιθανού ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης. Ήταν όμως προφανές από πότε, αλλά και και πως προετοιμαζόταν οι Έλληνες για όλα όσα τώρα βλέπουμε να διαδραματίζονται, μπροστά στα, άλλοτε, έκπληκτα, άλλοτε, παθητικά, και άλλοτε παντελώς αδιάφορα ή χαρακτηριστικώς υποστηρικτικά, βλέμματα των κατοίκων αυτού του άμοιρου τόπου.
Οι ιμάμηδες, οι μουεζίνηδες και οι λοιποί υποστηρικτές και προωθητές του Ισλάμ μας περνάνε για βλάκες.
Όλοι μας γνωρίζουμε πολύ καλά ποια είναι τα δικαιώματα των γυναικών στις μουσουλμανικές χώρες, όπου το λιγότερο είναι ότι περπατάνε πίσω από τους συζύγους τους, εμπρός στο λιθοβολισμό που αντιμετωπίζουν αν στις χώρες αυτές μιλήσουν για τα αυτονόητα δικαιώματα τους.




Ο ζωγράφος του «μαγικού ρεαλισμού» Γιάννης Νίκου εξηγεί:

«Ηρωισμός είναι όταν ξεπερνάμε τον εαυτό μας»

Συνέντευξη στον Γιώργο Πισσαλίδη.
Το να βρει κανείς έναν πολιτικό ή έναν δημοσιογράφο, που να πρεσβεύει κάτι αντίθετο σε οτιδήποτε θεωρείται σήμερα δεδομένο και «πολιτικά ορθό» είναι δύσκολο. Το να βρει όμως ένα καλλιτέχνη, ο οποίος τολμά να διοχετεύει την δημιουργικότητα του προς μη πολιτικά ορθές κατευθύνσεις είναι ακόμη πιο δύσκολο. Ένας τέτοιος καλλιτέχνης είναι ο Γιάννης Νίκου, ο οποίος από τον Βορρά της ελληνικής γης, ασχολείται με την ζωγραφική. Και ασχολείται με πλευρές, που δεν φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη «πέραση» στην Ελλάδα του σήμερα. Δεν τον εκθειάζουν οι «κουλτουριάρικες εφημερίδες».
Παρ’ όλα αυτά, ως γνήσιος δημιουργός καταφέρνει να επιβιώνει ως νησίδα, μέσα σε έναν ωκεανό «στρατευμένης τέχνης». Θεωρούμε ότι αξίζει να διαβάσετε αυτά που έχει να μας πει.

Ερώτηση: Η έκθεση σας αποκαλείται «Ο Μαγικός ρεαλισμός του Γιάννη Νίκου». Τι σημαίνει μαγικός ρεαλισμός;
* Ο μαγικός ρεαλισμός είναι το βασίλειο της φαντασίας στη νιοστή δύναμη. Αγγίζει τις σφαίρες του εξωπραγματικού, του μεταφυσικού, του φανταστικού. Είναι τα οράματα που έχουμε, οι εφιάλτες μας, οι ελπίδες μας, ο καλύτερος κόσμος που οραματιζόμαστε Όλα αυτά είναι μέρος του μαγικού ρεαλισμού.

Ερώτηση: Ποιοι ζωγράφοι σας ενέπνεαν, όταν ξεκινήσατε την καριέρα σας;
* Πάντα με εμπνέει η ζωγραφική με αρχές, βάθος και βάση, όλα τα κλασικά στοιχεία της ζωγραφικής. Με άρεσαν πολύ οι Φλαμανδοί ζωγράφοι, ο Μπρέγκελ, αλλά και ο Μπος, άνθρωποι που ήταν η αρχή του σουρεαλισμού.

Ερώτηση: Πάντως στους πίνακες σας, όταν θέλετε να περιγράψετε την ανθρώπινη βλακεία, παραπέμπετε στον Μπρύγκελ και τον Μπος.
* Έτσι είναι. Με συγκινεί το βάθος που έχει αυτή η ζωγραφική και αυτούς τους ζωγράφους δεν θα τους αντιγράψεις, αλλά με ένα σύγχρονο τρόπο θα πεις πράγματα μέσα από μια οπτική που έχει διαμορφωθεί σε μια άλλη εποχή.

Ερώτηση: Τι είναι εκείνο που σας έκανε να δημιουργήσετε ένα συμβολικού και ονειρικού στυλ μεν, αλλά πάντα επικό και ηρωικό έργο;
* Το ηρωικό λειτουργεί σε όλα τα μεγάλα θέματα που με απασχολούν. Είναι η έξαρση του ανθρώπου όταν υπερβαίνει τα κλασσικά όρια του και ανεβαίνει σε άλλες σφαίρες. Μου αρέσει και σαν θέμα και σαν σύνθεση.

Ερώτηση: Θυμάμαι ότι είχατε δηλώσει κάπου ότι «το ηρωικό στοιχείο είναι μέσα στην ψυχολογία και τις αξίες μου».
* Βεβαίως, το αισθάνομαι και μέσα μου αυτό το πράγμα. Τρελαίνομαι για το έπος. Θέλω πολλές φορές να μου βγει ένα έργο επικό γιατί ξεπερνά¬ει το ανθρώπινο. Πρέπει στον άλλον που το βλέπει, να του δώσω την ευκαιρία να ανέβει σε ένα διαφορετικό επίπεδο από αυτό που ζει.

Ερώτηση: Τι σημαίνει για σας ηρωισμός;
* Είναι όταν ξεπερνάμε με αυταπάρνηση, όταν δεν μας ενδιαφέρει πια ο εαυτός μας, αλλά να υπηρετήσει μια μεγάλη ιδέα. Όταν το καταφέρει κάποιος και αυτό δεν είναι εύκολο, έχει γίνει υπεράνθρωπος, έχει ξεφύγει από τον άνθρωπο. Γιατί ο καθένας είναι του στυλ: «Ωχ ρε αδελφέ, εγώ θα σώσω την Ελλάδα;» Έτσι τα βλέπουν οι περισσότεροι.

Ερώτηση: Πως θα μπορούσε να σωθεί η Ελλάδα;
* Όχι πάντως με τον τρόπο που πάνε να την σώσουν. Μόνο με ατομική ευθύνη σώζεται η Ελλάδα, αλλά επειδή αυτό είναι πολύ συλλογικό, είναι απραγματοποίητο.
Πρέπει όλοι να έχουμε το συλλογικό όραμα, την συλλογική θέληση για να πετύχουμε αυτήν την υπέρβαση. Είμαστε όλοι πολύ χοϊκοί, πολύ ανθρώπινοι και μικροί. Μας ενδιαφέρει πρώτιστα η τσέπη μας, η υγεία μας, η οικογένεια μας και λίγο πιο πέρα και εκεί όλα σταματάνε. Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω.

Ερώτηση: Τι σημαίνει να ασχολείστε με ιστορικές προσωπικότητες, όπως ο Κολοκοτρώνης ή μυθολογικές όπως ο Προμηθέας;
* Όλοι αυτοί οι ήρωες που ζωγραφίζω είναι ο καθένας μία ξεχωριστή προσωπικότητα, που όλοι έκαναν αυτήν την υπέρβαση που λέγαμε. Ας πάρουμε τον Κολοκοτρώνη. Χωρίς τον Κολοκοτρώνη δεν θα είχε απελευθερωθεί η Ελλάδα. Ήταν «Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους». Εκεί που όλοι τα είχαν δώσει στους κοτζαμπάσηδες και τους αγάδες, εκείνος σήκωνε το παράστημα. Για αυτό τον έκλειναν φυλακή, γιατί δεν μας άρεσε όπως τα έλεγε, ζοριζόμασταν. Τον βγάζαμε όμως έξω για να νικήσει. Μόλις νικούσε, τον ξανακλείναμε. Αυτόν τον άνθρωπο κάποιος έπρεπε να τον τιμήσει. Τον ετίμησα. Εδώ (δείχνει τον πίνακα) ο Προμηθέας χαρίζει το φως και την φωτιά στον άνθρωπο και το κατεστημένο των Θεών τον τιμωρεί. Τον τιμωρεί γιατί αυτός δεν ήταν ένας από τους Θεούς, ήταν απλός Τιτάνας. Τον έδεσαν σε ένα βράχο και κάθε μέρα ένας αετός του έτρωγε το συκώτι γιατί είχε το θάρρος της γνώμης του.

Ερώτηση: Πιστεύετε ότι υπάρχουν σήμερα άτομα ή κινήματα που πιστεύουν στο «Φωτιά και Τσεκούρι» ή ένα πατριωτισμό που ξεπερνάει τα ανθρώπινα;
*Δεν με πάνε εμένα τα ακραία εθνικιστικά, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται πιο πολύ από άλλους, αν θα ονομαστεί η γείτονα Μακεδονία ή Δημοκρατία του Βαρδάρη. Δεν θα τους πω εθνικιστές, αλλά δεν μπορούμε να τα ισοπεδώσουμε όλα σε μια Παγκοσμιοποίηση, σε μια προσπάθεια να μην στεναχωρήσουμε τον γείτονα είτε στην μία πλευρά, είτε στην άλλη.
Στον 21ον αιώνα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εδαφικές διεκδικήσεις. Θα έπρεπε να έχουμε σταθεροποιηθεί σε αυτό που είμαστε με υπευθυνότητα, με σοβαρότητα, με τη σημαία μας. Δεν καταλαβαίνω γιατί μπορεί ακόμα και να υπάρξουν φωνές που αμφισβητούν μια πραγματικότητα που είναι ιστορία 3-4.000 χρόνια.

Ερώτηση: Μιας και ένας από τα αγαπημένα έργα του πατριωτικού κοινού είναι «Η Τριλογία της Άλωσης». Θα μου πείτε τι είναι εκείνο που σας ενέπνευσε;
* Αυτή η ιστορία με καίει πάρα πολύ. Είναι πολύ γνωστό βέβαια, ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία είχε τελειώσει. Υπήρχε μόνο η Κωνσταντινούπολη και λίγο από το Δεσποτάτο του Μυστρά. Ήταν ένα έγκλημα της Δύσης που εγκατέλειψε ένα Χριστιανικό Κράτος τόσο άσπλαχνα. Είχε βέβαια αρχίσει η Δύση το έργο της από το 1204. Το έχω ζωγραφίσει και το 1204 . Είχε υποσκάψει την αδύνατη τότε Βυζαντινή Αυτοκρατορία στο όνομα του Χριστού. Η Δύση λοιπόν εγκαταλείπει την Πόλη στην μοίρα της. Είχε βέβαια ανταγωνισμό, ποιοτικό και πολιτιστικό. Μην ξεχνάμε ότι οι πρόσφυγες από την Κωνσταντινούπολη δημιούργησαν την Αναγέννηση. Αρχίζει όλη η δυτική ζωγραφική και επηρεάζεται από την βυζαντινή αγιογραφία. Το ότι πέσαμε σε μια Τουρκοκρατία για 450- 500 χρόνια, είναι τραγικό. Είναι τραγικό γιατί ήταν τιμωρία στο έθνος που γέννησε φως στον κόσμο.
Ζωγραφίζω την Άλωση, γιατί η προσωπικότητα του Παλαιολόγου με συγκλονίζει. Με συγκλονίζει ο άνθρωπος, που παρόλο που του δόθηκαν οι ευκαιρίες- του είπε ο Μωάμεθ να φύγει και να πάει να διοικήσει το Δεσποτάτο του Μυστρά και δεν θα τον πείραζε. Εκείνος" όμως του είπε: «Δεν είναι στο χέρι μου, ούτε στο χέρι αυτών που μένουν σε αυτήν την πόλη να την παραδώσω» Και όταν βλέπει την τούρκικη σημαία να κυματίζει στην Πύλη της Κωνσταντινουπόλεως λέει το περίφημο: «Δεν υπάρχει ένας Έλληνας να μου πάρει το κεφάλι;» Εκεί τελειώνουν όλα, η εκεί αρχίζουν όλα. Εκεί αρχίζει ο Θρύλος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά. Αρχίζει ένας βουβός θρήνος για κάτι που ήταν πολύ μεγάλο και πάρα πολύ θεόπνευστο.

Ερώτηση: Το οποίο όμως δεν έχει ακόμα απελευθερωθεί. Όπως λέει και η Αρβελέρ «είμαστε το μόνο έθνος που δεν απελευθέρωσε την πρωτεύουσα του».
* Έχει δίκιο. Όμως εμάς μας καίνε άλλα πράγματα. Μας καίει η Κύπρος. Εγώ θα πω το πολύ απλό: ότι σε μια ελεύθερη Ευρώπη, σε μια ελεύθερη Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει ακόμα ένα τείχος σαν το Τείχος του Βερολίνου. Αυτό είναι τρομακτικό. Τι άλλο μπορεί να πει κανένας; Και αυτό γίνεται με τη ν ανοχή όλων των συνεταίρων μας. Το βλέπουν και κανείς δεν κάνει κάτι που είναι όχι απλώς σωστό, είναι επιβεβλημένο να γίνει.

Ερώτηση: Είστε αν όχι ο μόνος, τουλάχιστον ένας από τους ελάχιστους που ζωγραφίζει έν έτει 2009, επικούς πίνακες έστω και αν συνδέει το επικό ηρωικό στοιχείο με το ονειρικό. Τι πιστεύετε ότι φταίει; Κάποιος έπρεπε να καλύψει αυτό το κενό.
* Ναι, αλλά γιατί δημιουργήθηκε αυτό το κενό; Το κενό δημιουργήθηκε γιατί είναι δύσκολο να επιμείνει κανείς σε αυτού του είδους τις θεματικές.
Έχουν ξεπερασθεί ή μήπως υπάρχει ένας πόλεμος σε αυτές τις αξίες;
Όχι, είναι μια καινούργια αισθητική διαμόρφωση που προσπαθεί να απαλλαγεί από τις αξίες της Τέχνης. Να φέρουν τα πράγματα πιο κοντά, να είναι πιο εύκολα, πιο γρήγορα. Αυτά που ζωγραφίζω είναι δύσκολα, απόμακρα και υψηλά. Δεν με ενδιαφέρει όμως. Ο καθένας κάνει αυτό που μπορεί κι έχει την ευχέρεια.



Ισοπαλία 2-2 στη Γαυρολίμνη....

αποδείχθηκε αξεπέραστο το εμπόδιο του Προμηθέα!

Με ισοπαλία 2-2, έληξε ο αγώνας Προμηθέας Γαυρολίμνης - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Παναιτωλίου. Μπορεί η ομάδα μας να ξέφυγε από το φτωχό 1-0 των προηγούμενων αγώνων του και να πέτυχε δύο γκολ, αυτά όμως δεν στάθηκαν αρκετά να της δώσουν τη νίκη, εκεί που πέρυσι πέρασε με το εντυπωσιακό 2-6.
Το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία για την ομάδα του Παναιτωλίου.
Ο ΟΜΗΡΟΣ Νεοχωρίου, κατάφερε να πάρει –δύσκολα και την τελευταία στιγμή- τον βαθμό της ισοπαλίας στο Καινούριο με αντίπαλο τη ΔΟΞΑ, μένοντας έτσι στην 4η θέση της βαθμολογίας, όπου ισοβαθμεί με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, έχοντας από 23 βαθμούς.
Λευκή ισοπαλία στο ντέρμπι Αιτωλικού-Αντιρίου, ενώ επέστρεψε στις νίκες ο Γ.Ο. Μεσολογγίου και εξακολουθεί να οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος.

Τα πλήρη αποτελέσματα (12η αγωνιστική)
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΧΑΛΚΕΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ....2-2
ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ................................0-0
Α.Ε.ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.......................6-0
ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ...........................1-2
ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ Γ.Ο.ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ....................................2-4
ΔΑΦΝΗ ΜΕΓ.ΧΩΡΑΣ Α.Ε.ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ................................1-2
ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ.............................2-2
ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ..........................0-0

Η Βαθμολογία (12η αγωνιστική)
1.. Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ....................30..26 - 8
2.. ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ......................26..26 - 7
3.. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΙΟΥ...........26...27-15
4.. ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ..............23..30- 13
5.. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤ.............23...22-13
6.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ.....................19...12 -10
7.. ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ.............16...29-22
8.. Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ..................15...17-17
9.. ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ..........14...15-17
10. ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ.................14..18-24
11. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛΙΜ..........13...15-32
12. ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ...................12...17-18
13. ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.........12...11-19
14. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ............…12...13-23
15. ΔΑΦΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΑΣ...........7...24-31
16.ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ........................3....6 –39

**Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς, τα τεύχη σε pdF (για την ανάγνωση χρειάζεται Reader, Acrobat -ΕΔΩ- ή άλλος -ΕΔΩ-):
*****Εδώ το 33 τεύχος.
****
Εδώ το 29 τεύχος.
***
Εδώ το 25 τεύχος.
**
Εδώ το 24 τεύχος.
*
Εδώ το 21 τεύχος.



Εορτολόγιο-29 Νοεμβρίου

ΦΑΙΔΡΑ (Φαίδρα, Φαιδρούλα, Φαιδρίνα)
ΦΑΙΔΡΟΣ (Φαίδρος, Φαιδρής, Φαιδρινός)
ΦΙΛΟΜΕΝΗ (Φιλουμένη, Φιλομένη)
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ (Φιλούμενος, Φιλόμενος, Φιλουμένη, Φιλομένη, Φίλος, Φίλη, Φιλομίνα, Φιλομίνα, Φιλομίλα, Φιλομίλη)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-28 Νοεμβρίου

ΕΙΡΗΝΑΡΧΟΣ (Ειρήναρχος)
Πηγή: Εορτολόγιο


Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Θάλεια Δραγώνα ειδική Γραμματέας του –δια βίου- παιδείας.

Οι Έλληνες θα "νοσταλγήσουν" τη Ρεπούση!

Το ποίημα «Τι είναι η πατρίδα μας;» του Ιωάννη Πολέμη που μαθαίναμε μικρά παιδιά στο Δημοτικό Σχολείο, έλεγε:
«Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;
Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;
Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει;
Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;

Μην είναι κάθε της ρηχό ακρογιάλι
και κάθε χώρα της με τα χωριά;
κάθε νησάκι της που αχνά προβάλλει,
κάθε της θάλασσα, κάθε στεριά;

Μην είναι τάχατε τα ερειπωμένα
αρχαία μνημεία της χρυσή στολή
που η τέχνη εφόρεσε και το καθένα
μια δόξα αθάνατη αντιλαλεί;

Όλα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα,
και κάτι που 'χουμε μες την καρδιά
και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα
και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά!»

Σιγά τι μαθαίναμε! Η Θάλεια –δια βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, τα έμαθε καλλίτερα. Πρόκειται για την κυρία που ανέλαβε ειδική γραμματέας, στο πρώην ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, νυν ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ στην Ειδική Γραμματεία Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, της εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων.
Η εν λόγω Θάλεια –τέως-Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, είναι «Καθηγήτρια» Κοινωνικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μας ταλαιπώρησαν λίγο παραπάνω, αλλά πέτυχαν διάνα.
Επέλεξαν την τέως σύζυγο του εκδότη Δραγώνα νυν (και) σύζυγο του -φίλου του Κώστα Σημίτη- Νίκου Μουζέλη, που δεν έχει πανεπιστημιακό πτυχίο και είναι «καθηγήτρια»!
Είναι από τις ελάχιστες που κατάφερε να της αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό δίπλωμα στην Ψυχολογία που πήρε από Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Αγγλία) χωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών!
Παράλληλα είναι και κλάσεις προοδευτικότερη της Μαρίας Ρεπούση η «αντιρατσίστρια» καθηγήτρια Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη.
Για να καταλάβετε, αν στις Εκλογές η Νέα Δημοκρατία ή το ΠΑΣΟΚ τοποθετούσαν σε εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας την διαβόητη «ιστορικό» Μαρία Ρεπούση, είναι βέβαιο ότι θα ξεσπούσε σάλος και χιλιάδες ψηφοφόροι θα απέφευγαν να ψηφίσουν την Ν.Δ. ή το ΠΑΣΟΚ γι΄αυτή και μόνο την επιλογή.
Μπροστά όμως στην εν λόγω «καθηγήτρια» Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη,, η Μαρία Ρεπούση φαντάζει σαν σκληρή εθνικίστρια.
Όπως λένε οι δημοσιογράφοι που κάνουν ρεπορτάζ ΠΑΣΟΚ, την Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, επέβαλε στον Γεώργιο Β΄ Παπανδρέου Γ΄, ο ίδιος ο Σημίτης, ρουσφέτι στον Νίκο Μουζέλη, καλό του φίλο από τα ανέμελα παιδικά (τους) χρόνια στο Κολωνάκι. Ο Γιώργος Β΄Παπανδρέου Γ΄ δέχτηκε να τη χρίσει σίγουρη βουλευτίνα Επικρατείας την Θάλεια, μόλις έμαθε ότι διαπρέπει στους αντιρατσιστικούς αγώνες.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου του Πα.Σο.Κ., η Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, «ειδικεύεται σε θέματα Εθνοκεντρισμού, Ρατσισμού και ένταξης των Μειονοτήτων».

Δείτε τα αντιρατσιστικά -σε βάρος των Ελλήνων- κατορθώματα της –διά βίου- Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, που την κατατάσσουν μπροστά από την Μαρία Ρεπούση σε «προοδευτικότητα»...
Τον Φεβρουάριο του 1997 κυκλοφόρησε από τις «προοδευτικές» -βεβαίως- εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της Θάλειας –διά βίου- Δραγώνα, νυν (και) Μουζέλη (σε συνεργασία με άλλα γνωστά αριστερά επιδοτούμενα «τσακάλια») που έχει τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Πρόκειται για σύγγραμμα 540 σελίδων, άθλιας ποιότητος, το οποίο θέλει να πείσει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην στοιχειώδη και στην μέση εκπαίδευση ότι ο Εθνοκεντρισμός (το να επιμένουμε δηλαδή πως είμαστε Έλληνες και να υπερηφανευόμαστε γι΄ αυτό) ισοδυναμεί με Ρατσισμό!
Πριν δούμε μερικά απ΄ όσα γράφει σ΄ αυτό το αντιρατσιστικό βιβλίο η –διά βίου-Θάλεια Δραγώνα νυν (και) Μουζέλη, καθώς και οι σύντροφοί της, πρέπει να πούμε ότι το «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» έγινε γρήγορα το ευαγγέλιο των αποδομητών της Εθνικής μας Συνείδησης, από την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και τον Συνασπισμό μέχρι το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ και τους νεοφιλελεύθερους της Νέας Δημοκρατίας.
Μάλιστα, η κυβέρνηση Σημίτη μετά την νίκη της στις Εκλογές του 2000 παρήγγειλε στην ΕΡΤ σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» που είχαν έναν και μοναδικό στόχο: Να πάψουν οι Έλληνες να αισθάνονται Έλληνες!
Η σειρά αυτών των αποδομητικών της Εθνικής μας Συνείδησης ντοκιμαντέρ άρχισε να προβάλλεται από την ΕΤ-1 μετά την άνοδο της κυβερνήσεως Καραμανλή τον Μάρτιο του 2004.
Έγινε δηλαδή κι εδώ ό,τι ακριβώς με την Ιστορία της Ρεπούση: Παραγγέλθηκε επί ΠΑΣΟΚ και μπήκε στα σχολεία επί Νέας Δημοκρατίας. Εκτός από την ίδια την Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν Μουζέλη, στα ντοκιμαντέρ «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» συμμετείχαν ή έκαναν το ντεμπούτο τους όλοι οι μετέπειτα αστέρες της ομάδος, η Λιάκου – η Γιαννοπούλου – η Ρεπούση – η Κουλούρη.

Μας έκαναν Έλληνες ενώ δεν ήμασταν!
Ας δούμε τώρα μερικά απ΄ όσα γράφει στο κακογραμμένο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα:
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84).
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Κατά την κ. Θάλεια –διά βίου- Δραγώνα νυν Μουζέλη, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86).
7) Ρατσιστικό είναι, να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9). Το ίδιο συμβαίνει αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100). Στην σελίδα 105, μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.



 
ΕπιστροφήTop