Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Γεια στο στόμα σου, Σταύρο Λάλα!

Στην Ελλάδα θεωρούμε την λέ­ξη «Εθνικιστής» συνώνυμο του «Φασίστα» και του «Ρατσιστή».
Αυτό επεσήμανε ο Έλληνας ΣΤΗΒΕΝ ΛΑΛΑΣ, μιλώντας την Κυριακή 4 Μαΐου 2009, στην εκπομπή του Νίκου Μάνεση στον «Αλ­φα»...
Εχοντας απέναντί του την (αριστερή) συντάκτρια της «Ελευθεροτυ­πίας», Χριστίνα Κοραή, που προσπαθούσε να τον πείσει πως ήταν βλάκας που έμεινε 13 χρόνια στις Αμερκανικές φυλακές, για να δίνει (χωρίς αμοιβή) απόρρητες πληροφορίες στην Ελλάδα, ο 55χρονος Σταύρος είπε:
«Στο μέλλον θα φανεί ποιος με πρόδωσε… Το 2010 θα μιλήσω με ονόματα… Ο,τι γίνηκε σε μένα γίνηκε..
Δόξα τω Θεώ, πολεμήσαμε κι είμαστε τώρα πίσω στην πατρίδα. Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω.
Οι γονείς μου μάθανε να πιστεύω στο Θεό, στην Πατρίδα, στη Σημαία και στην Οικογένεια.
Το ελληνικό κράτος τώρα είναι σε αναστολή, δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Μού ‘δειξε ότι η Ελλάδα στηρίζει τους Έλληνες.
Γιατί αν δε με υποστήριζε θα ήμουν ακόμη στην Αμερική. Εκείνο όμως που με στενοχωρεί είναι η έννοια που έχει πάρει η λέξη «Εθνικιστής».
Δηλαδή άμα βάλεις μια Ελληνική Σημαία στο σπίτι σου, άμα λες κάτι που στο εξω­τερικό λέει ο κάθε πολίτης γα την χώρα του και είναι περήφανος εδώ είναι ανάποδα τα πράγμα­τα. Εθνικιστής, δηλαδή η λέξη αυτή τι θα πεί;
Ε­μείς, εδώ πέρα στην Ελλάδα δεν πρέπει να προ­σκυνήσουμε το μέρος μας, την Πατρίδα μας να την αγαπάμε; Γιατί, αν δεν προσκυνήσεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει»!..
Κι ενώ είχαν μείνει όλοι άναυδοι, εκείνος τους «αποτελείωσε», λέγοντας το εξής για τους ανθέλληνες κι όσους μισούν την Ελλάδα:
«Στην Αμερική που γεννή­θηκα και μεγάλωσα, λένε: «Αν δεν σου αρέσει η Χώρα, σήκω φύγε»!.. Δηλαδή, στα Εγγλέζικα, «Love it, or Leave it».
Όσοι έχουνε παράπονα και δεν τους αρέσει εδώ πέρα, ή έχουνε πρόβλημα με την Σημαία, ή με τους Εθνικιστές και τέτοια πράματα, ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ»!!!..

Αλλοδαποί και εγκληματικότητα.

Στατιστικά στοιχεία δημοσιοποίησε η Ελληνική Αστυνομία, που αφορούν τα σημαντικότερα εγκλήματα -ανά την επικράτεια- καθώς και τη συμμετοχή των ματαναστών σε αυτά.
Αφορούν μόνο υποθέσεις που έχουν εξιχνιαστεί.
Αν τα παραβάλουμε με τα επίσημα στοιχεία του υπουρ­γείου Εσωτερικών, που κάνει λόγο για 473.547 νόμιμους μετανάστες, ενώ για τους παράνομους υπολογίζει έναν αριθμό που κυμαίνεται μεταξύ 185.000 και 275.000 ατόμων, θα πρέπει να βάλουμε τα κλάμματα.
Σύμφωνα με το υπουργείο, οι αλλοδα­ποί στην χώρα μας ανέρχονται σε περίπου 748.500 άτομα, άρα σε πληθυσμό 11.000.000 αποτελούν κάτι ανάμεσα στο 6 και το 7%.
Γνωρίζουμε όλοι –από την καθημερινότητά μας- πως οι αριθμοί είναι πλα­σματικοί.
Άλλοι μιλούν για 1,5 εκα­τομμύριο αλλοδαπών και άλλοι για δύο και παραπάνω εκατομμύρια. Ας υπολογίσουμε λοιπόν ότι, οι αλλοδαποί στην χώρα μας είναι 1. 100.000 άρα αποτελούν το 10% του πληθυσμού των 11.000.000.
Το 10% είναι υπεύθυνο για το 42,24% των ανθρωποκτονιών, το 43,21 % των βιασμών, το 44,87% των κλοπών, το 50,68% των ληστειών.
Σε αυτό δηλαδή που αποκαλείται "βα­ριά εγκληματικότητα" το 10% καταλαμβάνει τα πρωτεία.
Μάλιστα σε όλες αυτές τις κατ­ηγορίες η "συμβολή" των αλλοδαπών αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, όπως αποδεικνύει η σύγκριση με τα στοιχεία προηγουμένων χρόνων.
Τραγικό είναι πως, ένα από τα σημεία που αυξήθηκε η συμμετοχή των Ελλήνων ήταν η... επαιτεία, αποτέλεσμα προφανώς επιτυχημένης διακυβερνήσεως του τόπου.
Παράλληλα οι Έλληνες παρουσιάζουν αυξημένη συμμετοχή στην διάπρ­αξη εγκλημάτων, που όμως δεν ήταν αρκετή για να καλύψει την αύξηση στη δραστηριότητα των αλ­λοδαπών εγκληματιών.
Στις ανθρωποκτονίες πα­ραδείγματος χάριν, από 188 που είχαν διαπρ­αχθεί από Έλληνες το 2007, το 2008 είχαμε 201.
Οι αλλοδαποί δολοφόνοι όμως, από τους 103 του 2007, έφτασαν τους 147 το 2008, υπερ­καλύπτοντας την αύξηση των Ελλήνων.
Άραγε πόσοι αλλοδαποί δεν συλλαμβάνονται , γιατί η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει τρόπο να τους ταυτοποιήσει; Πόσοι καταφ­εύγουν στο εξωτερικό μετά την διάπραξη κάποι­ου εγκλήματος;
Πόσα εγκλήμα­τα μεταξύ αλλοδαπών δεν φτάνουν στα αυτιά της αστυνομίας;
Ρωτήστε τυχαία και κρυφά έναν κάτοικο του Αγίου Παντελεήμονα, κάποιον κάτοικο της Κυψέλης, κάποιον κάτοικο του κέντρου της Αθή­νας να σας πει τι πραγματικά συμβαίνει.

Ο ελληνικός λαός βιώνει καθημερινά τις συνέπειες. Η κοινωνία μας μετατρέπεται σταδιακά σε ζούγκλα.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Μετανάστες: Κίνδυνος για το Ελληνικό Έθνος!

"Ο αριθμός-ρεκόρ των 146.337 συλληφθέντωνλαθρομεταναστών - και πολλαπλασίων μη συλληφθέντων".
"Μαζικός εποικισμός της χώρας από ορδές τριτοκοσμικών αλλοφύλων ισλαμιστών από το Ιράκ, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Μπανγκλαντές, την Παλαιστίνη, την Σομαλία και την Ερυθραία".
"5.000.000 αλλόφυλοι τριτοκοσμικοί ισλαμιστέςθα έχουν καταλάβει τηνχώρα μας μέσα σε δέκα χρόνια".
Αυτά δεν τά γράφει ούτε η «Χρυσή Αυγή» ή ο «Ελεύθερος Κόσμος». Είναι από το κεντρικό θέμα της «Καθημερινής» 10 Μαΐου 2009.
Και τολμούν κάποιοι (προφανώς και εμφανώς βλαμμένοι) να χώνουν το κεφάλι στην άμμο (όλοι τους συνειδητοί εθνομηδενιστές και ανθέλληνες) να λένε ότι το πρόβλημα είναι ο... «ρατσισμός»μας.
Πλέον αντιμετωπίζουμε άμεσο πρόβλημα ύπαρξης (πολιτιστικής, πολιτικής και βιολογικής), άμεσο κίνδυνο αφανισμού μας ως έθνους!

Διαβάστε στην "Καθημερινή":
Λαθρομετανάστες στην Ελλάδα χωρίς επιστροφή
Ωρολογιακή βόμβα οι λαθρομετανάστες
Πάνω από 5.000.000 σε μία δεκαετία!
Ο... παράδεισος της Ομόνοιας
Οι σχέσεις των δουλεμπόρων με το τουρκικό παρακράτος"
Πολιτική ημιμέτρων από την Ε.Ε.
Από την Κακαβιά στους άθλιους του Εφετείου
Σε περισσότερες απελάσεις προσανατολίζεται η κυβέρνηση
Η κρίση αυξάνει τις επιθέσεις εναντίον των μεταναστών
Η αρχή της... απώθησης

Εορτολόγιο - 12 Μαϊου.

ΕΠΙΦΑΝΕΙΟΣ (Επιφάνειος, Επιφάνιος, Επιφανία)
ΘΕΟΔΩΡΟΣ (Θεόδωρος - Πολιούχος Κυθήρων, Θεοδώρα, Δώρα, Ντόρα, Θόδωρος, Θοδώρα, Θοδωρής, Θοδωράκης, Θώδης, Θώδος, Δώρης)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία- 12 Μαϊου.

1662: Απαγχονίζεται από τους Τούρκους στην Κωνσταντινούπολη ο νεομάρτυρας Ιωάννης Βλάχος.
1821: Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης με τους Μαυρομιχαλαίους, τον Πλαπούτα, τον Γιατράκο, τον Νικηταρά και άλλους αντιμετωπίζουν στο Βαλτέτσι τις υπεράριθμες τουρκικές δυνάμεις υπό τον Βαρδουνιώτη Ρουμπή που είχαν ξεκινήσει από την Τρίπολη για να διαλύσουν το στρατόπεδο των Ελλήνων. Η μάχη κράτησε 23 ώρες και οι Έλληνες κέρδισαν μία από τις λαμπρότερες νίκες της Επαναστάσεως. Οι Τούρκοι άφησαν στο πεδίο της μάχης 300 νεκρούς και 500 τραυματίες.
1854: Αγγλογαλλικά στρατεύματα αποβιβάζονται στον Πειραιά και καταλαμβάνουν την Αθήνα.
1878: Η Πύλη προτείνει στους Κρήτες επαναστάτες να καταθέσουν τα όπλα και να υπογράψουν ανακωχή, αλλά η πρότασή της απορρίπτεται.
1886: Υπογράφεται ανακωχή μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας με την οποία τερματίζονται οι εχθροπραξίες στα σύνορα. Η ανακωχή ήταν αποτέλεσμα της στρατιωτικής αδυναμίας της Ελλάδος και του αποκλεισμού που της έκαναν οι Μεγάλες Δυνάμεις.
1912: Οι Ιταλοί καταλαμβάνουν την Νίσυρο, την Τήλο, την Λέρο, την Κάλυμνο, την Κω, την Πάτμο, την Κάρπαθο και την Κάσο.
1919: Ο ελληνικός στρατός απελευθερώνει την Μαγνησία της Μικράς Ασίας.
1944: Ισχυρές βουλγαρικές δυνάμεις επιχειρούν εκκαθάριση της περιοχής βορείως της γέφυρας Παππάδων Δράμας, αποτυγχάνουν όμως στην προσπάθειά τους λόγω της ελληνικής αντίστασης.

Εορτολόγιο - 11 Μαϊου.

ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ (Διοσκουρίδης, Διοσκορίδης, Διόσκορος)
ΑΡΓΥΡΗΣ (Αργύρης, Αργυρός, Αργύριος)
ΑΡΜΟΔΙΟΣ (Αρμόδιος)
ΜΕΘΟΔΙΟΣ (Μεθόδιος)
ΟΛΥΜΠΙΑ (Ολυμπία)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-11 Μαϊου.

334 πΧ: Ο Μέγας Αλέξανδρος πετυχαίνει περιφανή νίκη κατά των Περσών στον Γρανικό ποταμό.
330: Ο Μέγας Κωνσταντίνος εγκαινιάζει την Βασιλίδα των Πόλεων, την Κωνσταντινούπολη. Η Επτάλοφος Πόλη επί 1.100 χρόνια παρέμεινε ο προμαχώνας της αυτοκρατορίας μας.
912: Ο Κωνσταντίνος Ζ' Πορφυρογέννητος διαδέχεται στον θρόνο τον πατέρα του Λέοντα τον Σοφό.
1854: Ο Αχμέτ πασάς καταλαμβάνει την Σκουληκαριά Άρτας, τελευταίο προπύργιο των Ηπειρωτών επαναστατών.
1886: Αιχμαλωτίζονται από τους Τούρκους 280 στρατιώτες του 5ου τάγματος Ευζώνων στην Κούτρα Θεσσαλίας και εκδιώκεται ένας λόχος στον Κάτω Όλυμπο.
1919: Το 2ο τάγμα του 5ου συντάγματος πεζικού απελευθερώνει το Νυμφαίο κοντά στην Σμύρνη.
1941: Αεροπορικές επιθέσεις των Γερμανών στην Κρήτη.
1956: Απεργία στην Κύπρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για εγκλήματα των Άγγλων κατά των Ελλήνων.

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εορτολόγιο - 10 Μαϊου.

ΣΙΜΩΝΑΣ (Σίμωνας, Σίμων, Σίμος, Σιμώνα, Σιμόνα, Σιμωνία, Σιμώνη, Σιμωνίτσα)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-10 Μαΐου.

1329: Ο αυτοκράτοράς μας Ανδρόνικος Γ' κατά την εκστρατεία του εναντίον των Τούρκων του Ορχάν ηττάται στην μάχη του Πελεκάνου στην ασιατική ακτή της Προποντίδας.
1821: Ο οπλαρχηγός Κώστας Βελής κηρύσσει την Επανάσταση στο Κεράσοβο Αγράφων.
1825: Ο ελληνικός στόλος επιχειρεί ανεφοδιασμό των πολιορκουμένων στο Μεσολόγγι. 3.000 άνδρες υπό τους Κίτσο Τζαβέλα και Γεώργιο Καραϊσκάκη δημιουργεί στρατόπεδο για να ενισχύσουν το Μεσολόγγι. Οι πολιορκημένοι ενεργούν έξοδο και προκαλούν σοβαρές απώλειες στον εχθρό.
1854: Στο Καρπερό Γρεβενών οι επαναστάτες υπό τον Τιάκα συγκρούονται με τους Τούρκους και τους αναγκάζουν να υποχωρήσουν στα Γρεβενά με βαριές απώλειες που ανέρχονται σε 250 νεκρούς.
1907: Ο υπολοχαγός Σάρρας, αρχηγός του δυτικού τμήματος της λίμνης των Γιαννιτσών καταλαμβάνει μετά από πολλές συμπλοκές την βουλγαρική καλύβα Πάτωμα, το ορμητήριο των κομιτατζήδων στην Λίμνη.
1941: Οι Γερμανοί καταλαμβάνουν την Κέα.
1944: Οι Γερμανοί εκτελούν Έλληνες ομήρους στην Καισαριανή.
1945: Ο Γερμανός στρατηγός Ρέντακ υπογράφει στην βίλα Αριάδνη του Ηρακλείου την παράδοση των στρατευμάτων της περιοχής Χανίων στον ανώτατο συμμαχικό αρχηγό Μεσογείου ταξίαρχο Κίρκμαν και στον Έλληνα στρατιωτικό διοικητή Κρήτης υποστράτηγο Φουντουλάκη.
1956: Ο Ανδρέας Δημητρίου, 23 ετών, απαγχονίζεται γιατί πυροβόλησε και τραυμάτισε Άγγλο στην Αμμόχωστο.

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Απορριμματοφόρα τέλος....

ΕΙΚΟΝΕΣ από ταινία επιστημονικής φαντασίας φέρνει στον νου η νέα μέθοδος αποκομιδής απορριμμάτων που φιλοδοξεί να εφαρμόσει ο δήμος Γρεβενών.
Πρόκειται για το πρωτοπορι­ακό «Πνευματικό Σύστημα Αποκομιδής Αστικών Απορριμμά­των» που εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό.
Ηδη έχει συνταχθεί από τον δήμο Γρεβενών η σχετική με­λέτη, η οποία πρόκειται σύντομα να κατατεθεί προς ένταξη και χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ και στο Ταμείο Συνοχής.
«Πέρα από μια ριζική αλλαγή στον τομέα της καθαρι­ότητας, μέγιστα θα είναι τα οφέλη και στο κυκλοφοριακό της πόλης, την αισθητική της και βέβαια την καθημερινότη­τα του πολίτη», επεσήμανε ο δήμαρχος της πόλης.
Το λεγόμενο «πνευματικό σύστημα» είναι ένα επιλεκτικό σύστημα που διαθέτει δύο σημεία αποκομιδής των απορ­ριμμάτων.
Το ένα αφορά τα οργανικά και το άλλο τα χαρ­τιά και τα χαρτόνια.
Το γυαλί τοποθετείται σε συμβατικούς κάδους, απ' όπου στη συνέχεια συλλέγεται.
Οι κάδοι αυτοί συνδέονται με υπόγειο κύκλωμα σωληνώσεων μεταφοράς μέσω του οποίου τα απορρίμματα οδηγούνται σε κεντρικό σταθμό συλλογής, όπου συμπιέζονται και στη συνέχεια με­ταφέρονται στον υφιστάμενο χώρο επεξεργασίας των αστι­κών απορριμμάτων.
Το 2002, το σύστημα της πνευματικής αποκομιδής απορ­ριμμάτων εφαρμόστηκε με εξαιρετικά αποτελέσματα στην ισπανική πόλη Λεόν.
Μέχρι τότε τα σκουπίδια στοιβάζονταν σε κοντέινερ κατά μήκος των μεσαιωνικών δρόμων του ι­στορικού κέντρου της πόλης, γεγονός που δημιουργούσε κυκλοφοριακά και άλλα προβλήματα, ειδικά κατά τις ώρες της αποκομιδής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ιστορικό κέντρο της Λεόν κατοικούν γύρω στα 4.000 άτομα και λειτουργούν 150 μπαρ και εστιατόρια που παράγουν την ημέρα περισ­σότερα από 10.000 κιλά οργανικών και μη απορριμμάτων καθώς και 1.000 κιλά γυαλί.
Με την εισαγωγή του πνευματικού συστήματος αποκομιδής απορριμμάτων οι πεπαλαι­ωμένοι κάδοι αντικαταστάθηκαν από μοντέρνα κουτιά, ε­νώ απαγορεύτηκε η διέλευση των απορριμματοφόρων μέ­σα στο ιστορικό κέντρο, με αποτέλεσμα να βελτιωθούν ά­μεσα οι συνθήκες υγιεινής και το περιβάλλον της πόλης.
Το όλο εγχείρημα κόστισε 5,2 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθη­κε από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Τα υπέρ
Μειώνει την «οπτική ρύπανση» αλλά και τις περιβαλλο­ντικές επιπτώσεις των απορριμματοφόρων.
Εξαφανίζει τα σκουπίδια και τις μυρωδιές.
Εχει μικρότερα λειτουργικά έξοδα.
Επιτρέπει τη διαλογή των απορριμμάτων στην πηγή.
Τα κατά
Είναι μια ακριβή επένδυση.
Κατά την κατασκευή του ίσως να ενοχληθούν οι κάτοι­κοι και οι επιχειρήσεις.
Υπάρχει πιθανότητα να σημειωθούν αποφράξεις των σωληνώσεων.

Τουρκία: Η ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ ζει και βασιλεύει!

Γράφει ό Χρήστος Γ. Ανδρεάδης
Φιλόλογος-Ιστορικός

Ναι, ή διαλεκτός μας ή προγονική, ή αθάνατη ποντιακή διάλεκτος, «ζει και βασιλεύει» και μάλιστα εκεί στα προγονικά μας εδάφη, στον αλησμόνητο Πόντο, εκεί όπου βρίσκονται τα κόκαλα χιλιάδων πατέρων και αδελφών μας, τα κόκαλα εκείνα πού βοούν και διακηρύσσουν ότι ή γη εκείνη από τον 8ο π.χ. αι. ως το μοιραίο 1922 κρατούσε στα σπλάχνα της Έλληνες και τρεφόταν από την ελληνική Ποντιολαλιά, τη λαλιά εκείνη την ονομαστή, πού ό αντίλαλος της αντηχούσε σε όλη τη Μεσόγειο κι έφτανε ως κι αυτές τις Ηράκλειες στήλες, το σημερινό Γιβραλτάρ.
Κι όλα αυτά διά στόματος του Τούρκου λογίου Vahit Tursu, Ελληνοφώνου καταγόμενου από την περιοχή 'Όφη της Τραπεζούντας, με άρθρο του δημοσιευμένο στην εφημερίδα Radikal της Τουρκίας στις 11 Νοεμβρίου 2007.
Συγκεκριμένα ο οικισμός στον όποιο γεννήθηκε είναι το χωριό Κατωχώρι της Τραπεζούντας, το οποίο και μετονόμασαν οι Τούρκοι, αποκαλώντας το Ότσενα.
Διαβάστε και θαυμάστε τον για την ειλικρίνεια του:
«Ή μητρική μας γλώσσα δεν ήταν ή τουρκική. Τα ποντιακά είχαμε ως μητρική. Ρωμαίικα την ονομάζαμε εμείς. Τα Ρωμαίικα ήταν για μας μέσον έκφρασης του φλερταρίσματος, της αλληλεγγύης και βοήθειας, του χαμόγελου και της ευτυχίας.
Ήταν δρόμος πού μας οδηγούσε στην αγάπη και στον έρωτα.
Για πρώτη φορά στο δημοτικό σχολείο βιώσαμε το πρόβλημα με τη γλώσσα μας. Ό κάθε δάσκαλος πού διοριζόταν στο σχολείο μας, μας απαγόρευε την ομιλία στη μητρική μας. Κάποτε μας εκφόβιζε και κάποτε μας έδερνε για να μην την μιλάμε. Ζητούσε να καταγγείλουμε αυτόν πού μιλούσε Ρωμαίικα, αλλά δεν τον ακούγαμε...
Με τον καιρό αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε για τη μητρική μας γλώσσα. ..Στο ερώτημα γιατί μαθαίναμε Τουρκικά ενώ μιλούσαμε άλλη γλώσσα, ποτέ δεν υπήρξε ικανοποιητική απάντηση. Αυτό πού συχνά επαναφερόταν σαν απάντηση ήταν "με τα Ρωμαίικα άνθρωπος δεν γίνεσαι"...
Μεγαλώνοντας αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε για τη μητρική μας γλώσσα και γενικά για την καταγωγή μας πιο επίμονα. Γιατί μιλούσαμε Ρωμαίικα σε μια χώρα πού μιλάνε τουρκικά;...Καταλήγαμε σε μία εκτίμηση πώς πρέπει να έχουμε σχέση με τους Ρωμιούς και φυσικά με την Ελλάδα. ..».
Λέει και αλλά πολλά ό Τούρκος συγγραφέας για τη μητρική τους γλώσσα, «τα Ρωμαίικα», τα όποια έρχονται σε αντίθεση με την καθιερωμένη τουρκική, πού τους δίδασκε ή επίσημη πολιτεία, αλλά δεν θα αναφερθούμε σ' αυτά λεπτομερώς, γιατί αρκετά και διασαφηνιστικά είναι αυτά πού αναγράψαμε κατά λέξη παραπάνω.
Εκείνο πού μένει σ' εμάς να κάνουμε είναι να απαντήσουμε στα αναπάντητα ως τώρα ερωτήματα πού υποβάλλει, και μάλιστα:
1. Γιατί μαθαίναμε [εννοείται τουρκικά], ενώ μιλούσαμε άλλη γλώσσα;
Γιατί, απλούστατα, ή ρίζα σας ή προγονική δεν ήταν τουρκική, αλλά ποντιακή (ελληνική), αφού στο χώρο αυτό από το 800 π.χ. Έλληνες ήταν αυτοί πού κατοικούσαν, όπως φαίνεται από τα διάσπαρτα ελληνικά μνημεία πού υπάρχουν εκεί.
Βεβαίως, ή γλώσσα μόνη δεν είναι στοιχείο πού μπορεί να αποδείξει την εθνικότητα ενός λαού, και το θέμα αυτό αναλυτικά θα απαιτούσε τη συγγραφή μιας επιστημονικής πραγματείας, την οποία, προς το παρόν δεν είναι δυνατόν να παρουσιάσουμε εδώ λόγω ελλείψεως χώρου και χρόνου.
Άς αρκεσθούμε, λοιπόν, στα στοιχεία πού έχουμε, αναφέροντας ότι, μετά τη μικρασιατική καταστροφή τού 1922 και την ανταλλαγή των πληθυσμών με τη συνθήκη της Λωζάνης (1923), πλείστοι όσοι Έλληνες, μη μπορώντας να ανταλλαγούν για πολλούς και ποικίλους λόγους, έμειναν στα πάτρια εδάφη και εξισλαμίσθηκαν και καθόλου απίθανο να είσθε κι εσείς ένας από αυτούς.
2. Γιατί μιλούσαμε Ρωμαίικα σε μια χώρα πού μιλάνε τουρκικά;
Το ερώτημα σας αυτό σχετίζεται με το πρώτο και ή απάντηση είναι ότι πριν από σας, τον τόπο αυτό επί εκατονταετίες πολλές τον κατοικούσαν Έλληνες και από Έλληνες πιθανόν να κατάγεσθε κι εσείς, άσχετα αν αυτό ή επίσημη τουρκική πολιτεία το αποκρύπτει, φοβούμενη τα περαιτέρω, (εθνικές διεκδικήσεις), κάτι πού δεν μπορεί σήμερα να σταθεί, εφόσον έχουν αλλάξει οι καιροί και ένα πνεύμα διαλλακτικό επικρατεί στις διεθνείς σχέσεις.
3. Επομένως, πρέπει να έχετε «σχέση με τους Ρωμιούς και φυσικά με την Ελλάδα», όπως ό ίδιος ομολογείτε. Αυτή και μόνο είναι ή αλήθεια, αυτά διδάσκει ή απροκάλυπτη και αλάθητη Ιστορία, την οποία και δεν πρέπει να παραβλέπουμε.
Και τότε τί απομένει, μετά από όλα αυτά; Να σεβόμαστε την ιστορία, αναγνωρίζοντας τα ατομικά δικαιώματα όλων των λαών και υποστηρίζοντας τα,
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

(Από το Ενημερωτικό Δελτίο του Συλλόγου Ποντίων «Άργοναύται-Κομνηνοί», αρ. φ. 124. Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2007. σελ. 1-2.)

Ρίτσος: 100 χρόνια από τη γέννηση του..

Ήταν ομοφυλόφιλος ο ποιητής της Αριστεράς Γιάννης Ρίτσος ; ..
Σχετική φήμη υπήρχε εδώ και χρόνια, αλλά επιβεβαιώθηκε με την συνέντευξη που έδωσε στην «Ελευθεροτυπία» η 87χρονη Καίτη Δρόσου, στενή φίλη του Ρίτσου και σύζυγος του αδικοχαμένου αριστερού συγγραφέα Άρη Αλεξάνδρου (έγραψε το μυθιστόρημα «Το Κιβώτιο»).
Η συνέντευξη της Δρόσου δόθηκε στην (αριστερή) δημοσιογράφο Σταυρούλα Παπασπύρου ...
«....0 Ρίτσος με περνούσε δεκατρία χρόνια και ήταν τα πάντα για μένα, πατέρας, εραστής, παιδί και α­δελφός. Κανείς μας δεν ήξερε από ζήλια, απ' αυτό το εγωιστικό αίσθημα του να κατέχεις. Κα­μία βιογραφία του Ρίτσου δεν θα είναι όπως την ξέρω εγώ.
Ένα αρχοντόπουλο ήταν ο Γιάννης, που έχασε τη μισή του οικογένεια απ' την τρέλα και την άλλη μισή απ' τη φυματίωση, ένα χαϊ­δεμένο παιδί, που από τη μια μέρα στην άλλη είδε τον πατέρα του με πιστοποιητικό απορίας στο δημόσιο ψυχιατρείο.
Σ' αυτήν την κατάστα­ση τον πλησίασαν οι αριστεροί κι άλλαξε η ζωή του. Ίσως γι' αυτό να δυσκολευόταν ν' αρνηθεί τις εντολές τις κομματικές. ...
Εκείνη την περίοδο (δεκαετία του 1930) συμμετείχε σε παραστάσεις αρχαίου δράματος του Βασιλι­κού Θεάτρου υπό τον Ροντήρη, αλλά νωρίτερα είχε δουλέψει και σ' εμπορικούς θιάσους, σαν αυτόν του Μακέδου, στο Μεταξουργείο, που -το βάζει ο νους σας;- είχε εμφανίσει στην Αθήνα του '30 ανδρικό μπαλέτο επί σκηνής!
Και από τότε χρονολογούνται οι φήμες περί ομοφυλο­φιλίας του.
Δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά μέσα μου το πιστεύω: Πολλές φορές το Κόμμα τις χρησιμοποίηοε αυτές τις φήμες, καθώς ποτέ δεν ενέκρινε τον λυρισμό της ποίησης του»!!..
Δηλαδή το (αντιρατσιστικό) ΚΚΕ επί δεκαετίες εκβίαζε τον Ρίτσο με τις φήμες περί Ομοφυλοφι­λίας του για να το παίζει Αριστερός;

Εορτολόγιο-9 Μαΐου

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ (Χριστόφορος, Χριστοφόρης, Χριστοφόρα, Φόρης, Φόρα, Χριστόφης, Χριστοφία, Χριστοφίνα, Χριστοφίτσα)
ΗΣΑΙΑΣ (Ησαΐας, Ησαΐα, Ησαΐτσα, Σίτσα)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-9 Μαϊου

1822: Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης νικά τους Τούρκους στην Πάτρα.
1825: Ο Ιωάννης Γκούρας διασκορπίζει στο Δίστομο τους Αιγυπτίους του Ιμπραήμ.
1854: Οι Έλληνες επαναστάτες υπό τους Κολίνο Πλαπούτα και Ν.Λεωτσάκο κατανικούν τους Τούρκους υπό τον Σελήμ πασά στην Καλαμπάκα. Οι απώλειες των Τούρκων ήταν 500 νεκροί, ενώ των Ελλήνων 19 νεκροί και 20 τραυματίες.
1886: Έναρξη συμπλοκών στα σύνορα Θεσσαλίας-Μακεδονίας μεταξύ του ελληνικού στρατού, που είχε επιστρατευθεί πριν οκτώ μήνες, και του τουρκικού στρατού. Η κατάσταση πήρε την μορφή ακήρυκτου πολέμου.
1927: Έναρξη των πρώτων Δελφικών εορτών. Η πρωτοβουλία ανήκε στον ποιητή Άγγελο Σικελιανό και στην σύζυγό του Εύα.
1944: Απαγχονισμός 10 Ελλήνων στα Ψηλά Αλώνια Πατρών.

Εορτολόγιο-8 Μαΐου

ΘΕΟΛΟΓΟΣ (Θεολόγος, Θεολόγης, Θολόγος, Θολόγης, Θολόης, Θεολογία, Θολογία)
ΜΗΛΙΟΣ (Μήλιος, Μήλης, Μηλιώ, Μηλιά, Μηλίτσα)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-8 Μαϊου

1808: Οι Τουρκαλβανοί νικούν τους Έλληνες επαναστάτες στην Καλαμπάκα.
1821: Υψώνεται επίσημα η Σημαία της Επαναστάσεως στο Καρλόβασι Σάμου. Οι επαναστάτες προσβάλλουν τα παράλια απέναντι από το νησί και διώχνουν τους Τούρκους σε μεγάλο βάθος. Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος με 120 ενόπλους εγκαθίστανται στο χάνι της Γραβιάς και, μετά από ηρωικό αγώνα, αναχαιτίζει οριστικά την προέλαση του Ομέρ Βρυώνη προς την Πελοπόννησο. Οι Τούρκοι είχαν 300 νεκρούς και 60 τραυματίες.
1919: Ο ελληνικός στρατός απελευθερώνει την Μενεμένη.
1941: Οι Γερμανοί καταλαμβάνουν την Μήλο και οι Ιταλοί την Σάμο.
1945: Παραδίδεται η γερμανική φρουρά της Ρόδου.

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-7 Μαϊου

1274: Η σύνοδος του Λουγδούνου (Λυών) αποφασίζει την Ένωση των Εκκλησιών, η οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκε επειδή οι Λατίνοι απέβλεπαν στην πλήρη υποδούλωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
1453: Αποκρούεται νέα μεγάλη έφοδος του σουλτάνου Μωάμεθ Β' κατά της Κωνσταντινουπόλεως.
1821: Εξόντωση των Τούρκων στο Λεχώνι και πολιορκία του Βελεστίνου από τους Θεσσαλούς επαναστάτες. Στην Μηλέα Πηλίου συγκεντρώνονται επαναστάτες και υψώνουν την Σημαία της Ελευθερίας.
1897: Υπογράφεται ανακωχή μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων στην Ταράτσα Φθιώτιδος.1905: Σκοτώνεται ο μακεδονομάχος Αθαν.Μπικιάρης.
1906: Οι μακεδονομάχοι καπετάν Λίτσας και Λεωνίδας Πετροπουλάκης επιτίθενται κατά συμμορίας κομιτατζήδων, αλλά πέφτουν και οι δύο ηρωικά.
1945: Η γερμανική φρουρά της Μήλου παραδίδεται σε μονάδες του Ιερού Λόχου.

Εορτολόγιο-6 Μαΐου

ΙΩΒ (Ιώβ, Ιωβία, Ιώβη)
ΣΕΡΑΦΕΙΜ (Σεραφείμ, Σεραφειμία, Σεραφείμα, Σεραφίνα, Σεραφειμή, Σεραφειμούλα)

Σαν Σήμερα στην Ελληνική Ιστορία-6 Μαϊου

1821: Τέσσερα ελληνικά πλοία υπό τον Ανδρέα Γιαννίτση με υψωμένη την τουρκική σημαία για παραπλάνηση βάλλουν αιφνιδιαστικά κατά του φρουρίου της Ίμβρου και αποβιβάζουν Ψαριανούς επαναστάτες που αναγκάζουν τους Τούρκους να υποχωρήσουν στο εσωτερικό του νησιού, καταλαμβάνουν το φρούριο, το καταστρέφουν και συναποκομίζουν σημαντικές ποσότητες πολεμοφοδίων. Ο κεχαγιάμπεης του Χουρσίτ πασά μπαίνει στην Τρίπολη για να ενισχύσει τους πολιορκημένους Τούρκους. Ο Κολοκοτρώνης ενισχύει τα στρατόπεδα σε Χρυσοβίτσι, Λεβίδι και Πιάνα με δυνάμεις υπό τους Πλαπούτα και Ανδρέα Παπαδιαμαντόπουλο.
1823: Ο Νικόλαος Κριεζιώτης νικά τους Τούρκους στο Βατήσι Καρύστου.
1825: Οι πολιορκημένοι του Μεσολογγίου επιχειρούν την πρώτη μικρή έξοδο από την πόλη και προκαλούν μεγάλη σύγχυση στους Τούρκους.
1897: Κατάπαυση του πυρός στην Θεσσαλία και Ήπειρο και έναρξη διαπραγματεύσεων μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας, με την μεσολάβηση των Μεγάλων Δυνάμεων, για ανακωχή.

Εορτολόγιο-5 Μαΐου

ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ (Ειρηναίος, Ειρηναία)
ΕΙΡΗΝΗ (Ειρήνη, Ειρήνα, Ρένα, Ρήνα, Ρηνιώ, Ρηνούλα, Ειρήνγκω, Ρένια)
ΕΦΡΑΙΜ (Εφραίμ)
ΕΥΦΡΑΙΜ (Ευφραίμ, Ευφραίμιος, Ευφραίμης, Ευφραιμάκης, Ευφραιμία, Ευφραιμίτσα)
 
ΕπιστροφήTop