Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Λευτέρης Πετρούνιας: πέρα από την πολιτική «ορθότητα».

«…Είμαι τυχερός που γεννήθηκα  Έλληνας…».


«….Κατανοώ ξεκάθαρα και σέβομαι την ανάγκη του Έλληνα της εποχής μας να αντλήσει και μέσω του αθλητισμού εθνική υπερηφάνεια! Επειδή ο αθλητισμός του είναι κάτι οικείο… Αποδέχομαι την ίδια ανάγκη, τα μεγάλα… καράβια μπορούν στις μεγάλες φουρτούνες και οφείλουμε, σε κάθε κοινωνική δραστηριότητα άρα και στον αθλητισμό, να αποδεικνύουμε στους εαυτούς μας και προς τους ξένους ότι παραμένουμε ενεργοί-ικανοί παρά την κρίση της χώρας μας!

Με την απόδοσή μας και με τη συμπεριφορά μας όμως και τώρα, στο Ρίο, παντού! Είμαι αισιόδοξος επειδή οι Έλληνες, ιστορικά, πρέπει να πιεστούμε για να λειτουργήσουμε σωστά και είμαι αισιόδοξος, όχι σαν… πολιτικός αλλά ως πολίτης. …{…}…

Πως ένοιωσα;  Αναπόφευκτα! Δέος! Πήρα, πρώτος, τη φλόγα από την πρωθιέρεια, είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί! Δέος, επειδή κατανόησα και πάλι πόσο τυχερός είμαι επειδή γεννήθηκα Έλληνας….»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop