Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-21 Φεβρουαρίου

ΑΞΙΑ (Αξια, Αξιος)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ (Κυριακή της Ορθοδοξίας)
ΛΩΞΑΝΔΡΑ (Λωξάνδρα, Λωξάντρα)
ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ (Ορθοδόξης, Δόξης, Δοξάκης, Ορθοδοξία, Δόξα, Ορθούλα)
ΡΩΞΑΝΗ (Ρωξάνη, Ρωξάνα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Ισοπαλία στο γειτονικό ντέρμπι για τον Ολυμπιακό

Πολύς θόρυβος για το τίποτα

Με το πιθανότερο αποτέλεσμα -την ισοπαλία- έληξε ο αγώνας στο γήπεδο του Παναιτωλίου, με σκορ 1-1.
Αδιάφορος εμφανίζεται πλέον ο Ολυμπιακός Παναιτωλίου στους αγώνες του, καθώς φαίνεται πως, αφού ο στόχος της αποφυγής των αγώνων play out επιτεύχθηκε, δεν υπάρχει η δυνατότητα να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω.
Με αυτή την ψυχολογία οι παίκτες του Παναιτωλίου, το μόνο που κατάφεραν ήταν να πετύχουν ένα και μοναδικό τέρμα, που δεν στάθηκε αρκετό για την νίκη.
Η Δόξα από την πλευρά της κέρδισε τον βαθμό και συνεχίζει να παλεύει για την αποφυγή των αγώνων μπαράζ.
Ο Γ.Ο. Μεσολογγίου συνεχίζει να κατρακυλά στη βαθμολογία, αφού μετά την ήττα στο Αιτωλικό, ήταν η σειρά του Αρακυνθιακού να του πάρει τους τρεις βαθμούς και να ισχυροποιήσει τη θέση του στην οκτάδα.
Ο Όμηρος Νεοχωρίου προηγείται πλέον στη βαθμολογία και τον ακολουθεί κατά πόδας ο Άρης Αιτωλικού, ενώ ο Εθνικός Γουριάς συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις και έφτασε στην τέταρτη θέση του πίνακα.
Καταδικασμένες είναι οι ομάδες της Μεσάριστας και της Μεγάλης Χώρας, παλεύουν οι Φυτείες και η Γαβαλού, σίγουρα θα είναι στα μπαράζ η Γαυρολίμνη, ο Αστακός και ο Μύτικας.
Επόμενος αγώνας για τον Ολυμπιακό Παναιτωλίου με τον, πρωτοπόρο στη βαθμολογία, Όμηρο στο Νεοχώρι.

Τα πλήρη αποτελέσματα (22η αγωνιστική)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ - ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.....1-1
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ - ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ...............1-6
Α.Ε. ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ..............2-7
ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ - ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ..................2-4
Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ - Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.........................1-0
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΒΡΟΛΙΜΝΗΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ.......4-2
ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ - ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ............................7-0
ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ - ΔΑΦΝΗ ΜΕΓ.ΧΩΡΑΣ.......................2-0

Η Βαθμολογία (22η αγωνιστική)
1.. ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ..............50…59-22
2.. ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ......................48…52-12
3.. Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ....................47…45-14
4.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ.....................42...30-14
5.. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΙΟΥ...........40…45-29
6.. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤ.............38...42-24
7.. Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ..................32...27-23
8.. ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ.............29...52-45
9.. ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.........29...33-29
10. ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ................29…35-36
11. ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ..................20...35-41
12. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛΙΜ.........23...25-52
13. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ..............19...24-49
14. ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.........16...25-45
15. ΔΑΦΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΑΣ........16...30-56
16.ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ.......................9...14–76

**Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς, τα τεύχη σε pdF (για την ανάγνωση χρειάζεται Reader, Acrobat -ΕΔΩ- ή άλλος -ΕΔΩ-):
***** Εδώ το 33 τεύχος.
****
Εδώ το 29 τεύχος.
*** Εδώ το 25 τεύχος.
** Εδώ το 24 τεύχος.
* Εδώ το 21 τεύχος.


Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-20 Φεβρουαρίου

ΘΕΟΔΩΡΟΣ (Θεόδωρος, Θεοδώρα, Δώρα, Ντόρα, Θοδώρα, Θόδωρος, Θοδωρής, Θοδωράκης, Θώδης, Θώδος, Δώρης)
Πηγή: Εορτολόγιο


Ο Έλληνας που δεν χαρακτηρίζεται από ατομισμό

και η κυριαρχία της αριστερής προπαγάνδας.

Ο αριθμός των Ελλήνων που αυτοπροσδιορίζονται ως Εθνικιστές και παράλληλα το ενστερνίζονται ως τρόπο ζωής και σκέψεως, είναι μικρός.
Συνεπώς η θεωρία ότι οι εθνικιστές έχουν «στο τσεπάκι» 10 ή 15% του εκλογικού σώματος, και πως ο Καρατζαφέρης τους σταματά με «γκάφες» -που κάποιοι επιμένουν ότι είναι και εσκεμμένες- είναι εντελώς λάθος. Αν τα παραπάνω είχαν βάση αλήθειας γιατί το Ελληνικό Μέτωπο δεν ήταν εδώ και χρόνια στη Βουλή;
Είναι αλήθεια πως ο μέσος Έλληνας έχει πατριωτικά αισθήματα, Σαν θύμα όμως της «Ελληνικής παιδείας» και των ΜΜΕ, φοβάται όπως ο διάβολος το λιβάνι, μη και χαρακτηρισθεί «εθνικιστής».
Από την άλλη, η ένταξη στον πατριωτικό χώρο, αφενός δεν εξασφαλίζει ρουσφέτια, αφ’ ετέρου απαιτεί θυσίες. Παρ’ ότι όλα αυτά είναι γνωστά, κάποιοι εμφανίζουν τον δεξιότερα την Νέας Δημοκρατίας πολιτικό χώρο, να... προσπαθεί κιόλας για να μην αυξηθούν τα ποσοστά του!
Δεν δίνουν όμως καμμιά εξήγηση γιατί εκατοντάδες χιλιάδες δυσαρεστημένοι της Ν.Δ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ούτε στο Λα.Ο.Σ. άλλα ΟΥΤΕ και σε άλλα «πατριωτικά» κόμματα. Λόγου χάρη, η Χρυσή Αυγή έχασε ψήφους την ίδια στιγμή που ο Λα.Ο.Σ. κατηγορείται για Οπορτουνισμό. Άλλο παράδειγμα το «Μακεδονικό Μέτωπο» που έχασε την μισή εκλογική δύναμη του σε σχέση με το 2007.
Τελικά επιβεβαιώνεται –για άλλη μια φορά στην πράξη- ότι η συντριπτική πλειοψηφία των νεοδημοκρατών θεωρεί ΠΡΟΔΟΣΙΑ να ψηφίσει άλλο κόμμα ακόμα και εάν «υιοθετεί» τις βασικές του αρχές. Την ίδια ώρα που ο Λα.Ο.Σ. διαλύει τον (νέο) Καραμανλισμό, οι «εθνικόφρονες» έχουν ως πρώτο τους ΕΧΘΡΟ τον Λα.Ο.Σ.
Στη δημοκρατία όμως, η ψήφος του συνειδητού εθνικιστή που εξεγείρεται στην ιδέα ο Ψινάκης να γίνει βουλευτής με το Λα.Ο.Σ., έχει την ίδια βαρύτητα με την ψήφο του οπαδού που ψηφίζει και τραγουδά χαζοχαρούμενα «Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η Θρησκεία, ζήτω η Νέα Δημοκρατία»!.
Στην Ελλάδα, όπου η αριστερά είναι ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, αρκεί μόνο η υποψία περί «εθνικισμού», για να σε εξοβελίσει πολιτικά ή και φυσικά. Η κυριαρχία της αριστερής προπαγάνδας, έχει διαστρεβλώσει ακόμη και το παραδοσιακό αίσθημα δικαίου, κοινωνικής αλληλεγγύης και συμπόνιας προς τον (συν)Έλληνα.
Να δώσουμε ένα παράδειγμα;

Λέμε, «Έξω οι ξένοι». Ξεκάθαρα. Και ζητάμε η πολιτική αυτή, να υποστηρίζεται με συνέπεια.
Πώς όμως θα το «περάσεις» το μήνυμα στην κοινωνία, ως αυτονόητη τήρηση των νόμων –όπως και είναι- και φιλελληνική κοινωνική πολιτική και όχι ως ρατσισμό;
Ο Έλληνας δεν χαρακτηρίζεται από ατομισμό. Αυτό εκμεταλλεύεται η αριστερά, προπαγανδίζοντας τον μεταναστευτικό εποικισμό. Και έτσι ο Έλληνας νοιάζεται τον «καημένο τον μετανάστη». Πρέπει να τον βοηθήσουν όλοι, να καταλάβει ότι δεν είναι ανθρωπισμός αλλά ανθρωποφαγία (συν)Ελλήνων, μια πολιτική που δεν βοηθά π.χ. την Ινδία ή το Πακιστάν να ξεφύγουν από την αθλιότητα. Τουναντίον συντηρεί την αθλιότητα τους και την εξάγει κι εδώ, προς όφελος των Ελλήνων κεφαλαιοκρατών!
Πρέπει να εξηγήσουν πειστικά –στους Έλληνες- ότι ο μεταναστευτικός εποικισμός εξυπηρετεί –ΜΟΝΟ- το μεγάλο κεφάλαιο, που με τον τρόπο αυτό ΠΛΗΤΤΕΙ τον ΕΛΛΗΝΑ εργάτη, τον υποδουλώνει και στη συνέχεια εξαφανίζει τα έθνη.
Να καταλάβουν οι Έλληνες ότι, αν δεχθείς εκατό λαθρομετανάστες θα έρθουν χίλιοι, και το κακό που θα προκαλείται όλο και θα μεγαλώνει.



Θάλεια Δραγώνα, Ρεπούση & Σια...

Παθιασμένοι αγώνες για τους Μετανάστες

Η Θάλεια Δραγώνα κατέχει –πλέον- σημαντική θέση στην Ελληνική εκπαίδευση. Σε συνεντεύξεις της κατηγορεί τα σχολεία –των οποίων είναι προϊσταμένη- ως δογματικά και εθνοκεντρικά, που εμποδίζουν τη συνύπαρξη.
Τι ζητάει η κυρία;
Ένα παιδί διαφορετικού θρησκεύματος να μάθει την αριθμητική π.χ. στην τουρκική γλώσσα. Θα το βοηθήσει λέει να ενταχθεί καλύτερα. Να ενταχθεί πού; Στην τουρκική πολιτεία;
Πόσοι πολίτες αυτής της χώρας γνωρίζουν, ότι την ώρα που ξοδεύουν περιουσίες για να σπουδάσουν τα παιδιά τους σε κάποιο ανώτατο ίδρυμα, τα μουσουλμανόπαιδα εισάγονται με ειδικό καθεστώς και βέβαια χωρίς να ξοδέψουν ένα ευρώ;
Για την εν λόγω το θέμα είναι ξεκάθαρο.
Η κυρία ανήκει σε όσους θέλουν να σβήσουν την Ελληνική Ιστορία με το πρόσχημα της Ενιαίας Ευρώπης. Ανήκει σε αυτούς που προσπαθούν να μας μετατρέψουν σε πολυφυλετική κοινωνία –κάτι σαν τις Η.Π.Α.- που κατά τα άλλα δεν θέλουν ούτε να τις μυρίζουν.
Και αδιαφορούν για την άλλη πλευρά που θέλει την Ευρώπη να στέκεται με σεβασμό απέναντι στην Ιστορία των Εθνών, να σέβεται τις ιδιαιτερότητες των λαών και να ακούει τα δικαιώματα της πλειοψηφίας.
Η πολυπολιτισμικότητα περνάει κρίση. Τα κόμματα με "ακραίες" θέσεις συγκεντρώνουν υψηλά εκλογικά ποσοστά. Αυτοί όμως προσποιούνται πως δεν αντιλαμβάνονται ότι όταν θέλουν να σβήσουν την Ιστορία, την παράδοση, την θρησκεία, τα ιερά και όσια της φυλής, τότε θα στρέψουν πολλούς κατά εκεί.
Όμως οι Η.Π.Α. ακολουθούν πολιτική αφομοίωσης και όχι ένταξης. Εδώ στη δημοτική εκπαίδευση δεν διδάσκεται καμιά ξένη γλώσσα. Ο μετανάστης είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να μάθει τη γλώσσα της χώρας όπου ήρθε για να ζήσει.
Εδώ η Ελληνική γλώσσα διδάσκεται σε σχολεία όπου ο μαθητής φοιτά ανεξάρτητα από το κανονικό του σχολείο ή σε σχολείο αναγνωρισμένο από το κράτος αλλά με χρηματική υποστήριξη από τις ελληνικές κοινότητες. Στην Ελλάδα θέλουν να εντάξουν στα σχολεία π.χ. τούρκικα ή ρωσικά ή ταυλανδέζικα.
Τα πράγματα έπρεπε να είναι απλά και ξεκάθαρα.
Αν θέλεις Αλβανέ, Πακιστανέ, Τούρκε ή Κονγκολέζε να μάθουν τα παιδιά σου την πατρώα τους γλώσσα, φτιάξε σχολείο -από τα λεφτά που βγάζεις και στέλνεις στον τόπο σου- που θα πληρεί τις προϋποθέσεις του Ελληνικού κράτους και εκεί να διδάσκεις τη γλώσσα σου.
Όλοι αυτοί γράφουν ή αντιγράφουν βιβλία και στη συνέχεια ο ένας παραπέμπει στον άλλον για να (απο)δείξουν την «αλήθεια» τους.
Τόσοι πρόσφυγες ήρθαν από την Σμύρνη στην Ελλάδα, δεν βρήκε κανέναν η Ρεπούση να ρωτήσει και γράφει για «συνωστισμό».
Το αστείο και τραγικό συνάμα μέρος της αριστερής τους ιδεολογίας, είναι ότι κατηγορούν την εκπαίδευση τύπου κολλεγίων και η Δραγώνα έχει πτυχίο από το –πολύ καλό- αμερικανικό Deree. Τουλάχιστο επιθυμεί την αναγνώριση των κολλεγιακών πτυχίων ή αυτό το δικαίωμα το απέδωσε, άπαξ και μόνο, στον εαυτό της;
Και γεννιούνται τα ερωτήματα:
Γιατί κ. Δραγώνα ΚΩΦΕΥΕΤΕ στις εκκλήσεις γονέων (μουσουλμάνων) για δημιουργία αμιγών ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ σχολείων στις περιοχές τους; Γιατί ΚΩΦΕΥΕΤΕ στις εκκλήσεις γονέων για διδασκαλία στην Πομακική (τους) γλώσσα;
Το ψευτορωμέικο κράτος, προσφέρει αφειδώς τα χρήματά του σε μελέτες Μ.Κ.Ο., που δείχνουν ότι δεν υπάρχει ανάγκη για τίποτα ελληνικό, κι αυτή την άποψη προσπαθούν οι Δραγώνες, οι Ρεπούσες και άλλοι «διανοούμενοι» να επιβάλλουν. Είναι το ίδιο κράτος που εγκατέλειψε τον Ελληνισμό της Πόλης, της Α. Θράκης, της Μικράς Ασίας, της Β. Ηπείρου, της Κύπρου, της Μέσης Ανατολής, της Αιγύπτου και αυτοί αργά και βασανιστικά έσβησαν.





Εορτολόγιο-19 Φεβρουαρίου

ΦΙΛΟΘΕΗ (Φιλοθέη, Φιλοθέα, Φιλοθεούλα, Φιλόθεος)
Πηγή:Εορτολόγιο


Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-18 Φεβρουαρίου

ΑΓΑΠΗΤΟΣ (Αγαπητός)
ΛΕΩΝ (Λέων, Λέοντας, Λεοντάριος, Λεοντάρης, Λεοντόκαρδος)
Πηγή: Εορτολόγιο


Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-17 Φεβρουαρίου

ΘΕΟΔΩΡΟΣ (Θεόδωρος - Πολιούχος Μυτιλήνης, Θεοδώρα, Δώρα, Ντόρα, Θόδωρος, Θοδώρα, Θοδωρής, Θοδωράκης, Θώδης, Θώδος, Δώρης)
Πηγή:Εορτολόγιο


Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-16 Φεβρουαρίου

ΠΑΜΦΥΛΗ (Παμφύλη, Παμφίλη, Παμφυλη, Παμφιλη) 16 Φεβρουαρίου
ΣΕΛΕΥΚΟΣ (Σέλευκος, Σελεύκα, Σελεύκη, Σελεύκεια, Σελευκος, Σελευκα, Σελευκη, Σελευκεια)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-15 Φεβρουαρίου

ΕΥΣΕΒΙΟΣ (Ευσέβιος, Ευσεβής, Ευσεβεία, Σέβη, Ευσεβούλα, Σεβούλα)
ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ (Καθαρά Δευτέρα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-14 Φεβρουαρίου

ΧΛΟΗ (Χλόη)
ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ -Αγία Λατίνων- (Βαλεντίων, Βαλεντίνος, Βαλεντίνο, Ντίνος, Βαλεντίνη, Βαλεντίνα, Ντίνα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εξάσφαιρος ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Παναιτωλίου

Πέρασε άνετα από τη Μεσάριστα

Με σκορ 1-6, πέρασε από τη Μεσάριστα ο Ολυμπιακός Παναιτωλίου, συνεχίζοντας το σερί νικών του, στις τελευταίες αγωνιστικές. Η διαφορά δυναμικότητος ανάμεσα στις δύο ομάδες, ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής και δεν άφηνε καμία αμφιβολία για τον νικητή. Το μόνο που απέμεινε, ήταν να μάθουμε την τελική διαφορά τερμάτων. Ο άλλοτε κραταιός Άρης Μεσάριστας έχει ήδη υποβιβασθεί και ο Ολυμπιακός δείχνει πως είναι κοντά στην τετράδα και μακριά από την 8η θέση που οδηγεί στα play out.
Κοντά στη θέση αποφυγής των αγώνων κατάταξης έφτασε και η Δόξα Καινουρίου και θα γίνει σκληρή μάχη με τις ομάδες του Μύτικα, του Ευηνοχωρίου και των Παπαδατών για την τελική κατάταξη.
Στην κορυφή, ο Άρης Αιτωλικού κέρδισε το ντέρμπι με τον Γ.Ο. Μεσολογγίου και έβαλε φωτιά στην κορυφή, όπου ισοβαθμούν ο χαμένος του σημερινού ντέρμπι με τον Όμηρο Νεοχωρίου.
Γκέλα για τον Ατρόμητο Αντιρίου η ισοπαλία με τον Προμηθέα Γαυρολίμνης και σημαντική νίκη του Εθνικού Γουριάς στο Ευηνοχώρι, που τον ανέβασε στην 4η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Την επόμενη αγωνιστική στο γήπεδο του Παναιτωλίου, θα γίνει το τοπικό ντέρμπι του Δήμου Θεστιέων, με τον Ολυμπιακό να αντιμετωπίζει τη Δόξα Καινουρίου.

Τα πλήρη αποτελέσματα (21η αγωνιστική)
ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ....1-6
ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ – ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ.........1-0
ΔΑΦΝΗ ΜΕΓ. ΧΩΡΑΣ – ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ............3-2
ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ – ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ.....................2-2
ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ –ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ....................0-2
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ – ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛ.........2-2
ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ – Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ..................1-0
ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ – Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ............................2-0

Η Βαθμολογία (21η αγωνιστική)
1.. Γ.Ο. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.....................47…45 -14
2.. ΟΜΗΡΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ..............47…53- 21
3.. ΑΡΗΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ .....................45…48 -10
4.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΙΑΣ.....................39...23 -14
5.. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΙΤ............37...41-23
6.. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΝΤΙΡΙΟΥ...........37…38-27
7.. ΕΝΩΣΗ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ............29...50-38
8.. Α.Ε. ΑΡΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ.................29...26-23
9.. ΠΑΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.........28...32-28
10. ΑΛΥΖΙΑΚΟΣ ΜΥΤΙΚΑ...............26…33-36
11. ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ..................20...33-37
12. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΓΑΥΡΟΛΙΜ........20...21-50
13. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΓΑΒΑΛΟΥΣ..............19...23-43
14. ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ.........16...23-41
15. ΔΑΦΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΑΣ........16...30-54
16.ΑΡΗΣ ΜΕΣΑΡΙΣΤΑΣ.......................9...14 –69

**Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς, τα τεύχη σε pdF (για την ανάγνωση χρειάζεται Reader, Acrobat -ΕΔΩ- ή άλλος -ΕΔΩ-):
***** Εδώ το 33 τεύχος.
****
Εδώ το 29 τεύχος.
*** Εδώ το 25 τεύχος.
** Εδώ το 24 τεύχος.
* Εδώ το 21 τεύχος.



Εορτολόγιο-13 Φεβρουαρίου

ΠΡΙΣΚΙΛΛΑ (Πρίσκιλλα, Πρισίλλα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-12 Φεβρουαρίου

ΠΛΩΤΙΝΟΣ (Πλωτίνος, Πλωτός, Πλωτή, Πλωτίνα, Πλωτίνη)
ΜΕΛΕΤΙΟΣ (Μελέτιος, Μελέτης, Μελετία, Μελετούλα, Μελετίνα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-11 Φεβρουαρίου

ΒΛΑΣΣΗΣ (Βλάσιος, Βλάσος, Βλάσης, Βλασία, Βλασούλα)
ΑΥΓΗ (Αυγή, Αυγούλα)
ΘΕΟΔΩΡΑ (Θεοδώρα, Δώρα, Ντόρα, Θοδώρα, Δωρούλα)
Πηγή: Εορτολόγιο


Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-10 Φεβρουαρίου

ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ (Χαραλαμπία, Χαρά, Λαμπία, Λαμπή, Λάμπω, Χαραλαμπή, Μπαμπίνα, Μπηλιώ, Μπιλιώ, Μπία, Χάμπη)
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (Χαράλαμπος, Λάμπος, Χαραλάμπης, Χάρης, Λάμπης, Λαμπίας, Μπάμπης, Μπάμπος, Χάμπος)
ΧΑΡΙΛΑΟΣ (Χαρίλαος, Χάρης)
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ (Χαρίκλεια, Χαρούλα)
Εορτολόγιο


Εορτολόγιο-9 Φεβρουαρίου

ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΣ (Παγκράτιος, Παγκρατία)
ΜΑΡΚΕΛΟΣ (Μάρκελος)
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ (Νικηφόρος, Νικηφορία, Νικηφόρα, Νίκη)
Πηγή: Εορτολόγιο


Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Εορτολόγιο-8 Φεβρουαρίου

ΖΑΧΑΡΙΑΣ (Ζαχαρίας, Ζάχαρης, Ζάχαρος, Ζαχάρω, Ζαχαρούλα, Ζαχαρίτσα, Ζαχαρένια, Ζάκι, Ζάκης)
Πηγή: Εορτολόγιο



Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Μία από τα ίδια ο Αντώνης Σαμαράς

Λίγος στην αντιμετώπηση των κρίσιμων ζητημάτων.

Κυρίαρχο θέμα που απασχολεί σε έντονο βαθμό την Ελληνική κοινωνία, όπως δείχνουν και οι μετρήσεις της κοινής γνώμης, είναι το νομοσχέδιο περί «παραχώρησης» Ιθαγένειας (!!!) στους εισβολείς και καταληψίες λαθραίους.
Άλλα περίμεναν οι εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόροι –μέλη και φίλοι του κόμματος της Ν.Δ. - από τον Αντώνη Σαμαρά όταν πριν λίγο καιρό του έδιναν σαφή και ηχηρή εντολή.
Περίμεναν ότι, σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την Ελληνική κοινωνία, οι απόψεις και οι θέσεις του κόμματος, θα είχαν σαφές και συγκεκριμένο στίγμα, ότι θα ήταν στην κατεύθυνση της στηρίξεως των θέσεων της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων και πως θα μπορούσε να εμπνεύσει και να συσπειρώσει πολίτες και χώρους πολιτικούς που διαφοροποιούνταν από το κόμμα της Ν.Δ., όπως αυτή εκφραζόταν τα τελευταία είκοσι χρόνια.
Όμως ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο NEWSTIME του Νίκου Ευαγγελάτου, αποδεικνύει πως κι αυτός είναι «μία από τα ίδια».
Τον ρώτησαν για το μεταναστευτικό και όποιος διάβασε και κατάλαβε, αν τον είχε ψηφίσει, μετάνιωσε για την επιλογή του. Κι όσοι είχαν επιλέξει Μητσοτάκη –Μπακογιάννη-Κούβελου, τον ένιωσαν δικό τους αίμα κι αρχηγό.
Ερώτ.: Ένα άλλο καίριο θέμα είναι το μεταναστευτικό. Ποια είναι η καθαρή θέση σας;
«Την είπαμε πολύ καθαρά: ……Το….. νομοσχέδιο επιλέγει…..τις πιο χαλαρές ρυθμίσεις όλων των χωρών, ….. δεν λύνει το πρόβλημα των μεταναστών. Εντείνει την ανασφάλεια της κοινωνίας. Και δυσκολεύει την ένταξη των μεταναστών……Που είναι και το ζητούμενο."
Ερώτ.: Μπορείτε να ξεκαθαρίσετε τα πολιτικά σύνορα σας με τον ΛΑΟΣ, που εκτιμάται ότι σας ασκεί πίεση «εκ δεξιών»;
«Εμείς…..Δεν ψάχνουμε…… να πούμε κάτι «λίγο πιο αριστερό» από τον ένα και «λίγο πιο δεξιό» από τον άλλο. …..η ένταξη….. γίνεται με πολιτισμική ενσωμάτωση, όχι με γραφειοκρατικούς αυτοματισμούς. ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. …..Αν ενσωματώσουμε πολιτιστικά τους μετανάστες, αν δηλαδή τους κάνουμε να νιώθουν Έλληνες μέσα από τα σχολεία μας (Σ.Σ. !!!)….. αυτό κάνουν πια οι περισσότερες χώρες και γιατί αυτό καταπολεμά τον ρατσισμό. Αυτό κάνει η κυβέρνηση ….. στη Βρετανία (με την ταυτότητα της «βρετανικότητας»), αυτό κάνει ……. στη Γαλλία (με το υπουργείο Εθνικής Ταυτότητας και Μετανάστευσης), αυτό κάνει η…… Ισπανία (με την ταυτότητα της «ισπανικότητας»), αυτό κάνει….. ο νόμος …….στη Γερμανία,……και η δική μας πρόταση βρίσκεται αρκετά κοντά του. Είναι «ακροδεξιοί» όλοι αυτοί;……».
Δηλώσεις ενός καλοπροαίρετου αλλά φοβισμένου ανθρώπου, με βαρύτατη ευθύνη αλλά ανίκανου να «πάρει τη σημαία».
Δεν έχει η Ελληνική κοινωνία να περιμένει τίποτα από αυτόν. Πέρασε πια ο καιρός της ανοχής στα φοβισμένα ανθρωπάκια, στους ντεμί δεξιούς, στους δήθεν «κεντρώους» στους «ναι μεν αλλά» πατριώτες τύπου Μάκη –«ΠΑΡΟΝ»- Κουρή, και τελείωσε οριστικά. Εάν περάσει αυτό το νομοσχέδιο τελειώνει το έθνος-κράτος των Ελλήνων και πάνε στράφι οι αγώνες των Ελλήνων, επωνύμων και ανωνύμων.
Τα πράγματα είναι απλά.
Αντώνη Σαμαρά, είτε πιστεύεις στην κοινή καταγωγή των Ελλήνων, την «κοινότητα αίματος» όπως την αποκάλεσες, ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
Όσο κι αν ευαγγελίζεσαι την ενσωμάτωση, κατάλαβε τούτο. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ των ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Με ποια Ελληνική παιδεία; Η σημερινή «παιδεία» στην Ελλάδα, σκοπό δεν έχει τον εξελληνισμό των αλλοδαπών, ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
«Ελληνικότητα» χωρίς Έλληνες θέλει ο νέος αρχηγός της Ν.Δ.!


Εορτολόγιο-7 Φεβρουαρίου

ΠΑΡΘΕΝΗΣ (Παρθένιος, Παρθένης, Παρθενία, Παρθενόπη)
Πηγή: Εορτολόγιο


 
ΕπιστροφήTop