Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Στη μνήμη Κωνσταντίνου Νικολακόπουλου

Καθηγητού μου Φιλολόγου.

Θέλοντας να αποτίσω ελάχιστο φόρο τιμής και αγάπης εις τον αποδημήσαντα καθηγητή μου Κώστα Νικολακόπουλο, κάνω χρήση της στήλης του περιοδικού μας (το οποίο ελάμβανε και ανεγίγνωσκε) για να εκφράσω την βαθιά μου λύπη για τον εκλιπόντα. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω και την ευγνωμοσύνη μου για το βιβλίο που έγραψε και μου χάρισε με ιδιόχειρη αφιέρωση και την πρόσκληση που μου έκανε να παρευρεθώ στην παρουσίαση του βιβλίου του.
Η μοίρα όμως των θνητών είναι γνωστή και το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον. Ετσι έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο ξαφνικά και απρόσμενα πριν καν προφθάσει να πραγματοποιήσει την επιθυμία του. «Άλλαι αι βουλαί ανθρώπων και άλλα ο Θεός κελεύει».
Ο Κώστας Νικολακόπουλος υπήρξε μία διδασκαλική κορυφή για το Αγρίνιο και γενικότερα για ολόκληρη την Αιτ/νία. Σπούδασε φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, συμπληρώνοντας συνεχώς την μόρφωση του και διδάσκοντας επί τριάντα πέντε χρόνια γενεάς μαθητών, εις εκ των οποίων ετύγχανα της τιμής να είμαι κι εγώ.Έχοντας υψηλό το φρόνημα του καθήκοντος του υπήρξε μορφή, Σωκρατική και επιβάλλετο πάντα όχι με αυστηρότητα ή με φόβο ποινών και τιμωρίας, αλλά με στοργική πραότητα και διδασκαλική καλοσύνη, μεταδίδοντας τας γνώσεις του εις τους μαθητάς του.
Αυτός ήτο ο καθηγητής μας, ο άνθρωπος που αγαπούσαμε και σεβόμαστε, καθώς του άξιζε. Ευχόμαστε στην ψυχή του αιώνια ανάπαυσιν και στον πανάγαθο Θεό μας όπως τάξει την ψυχήν του «εν σκηναίς δικαίων ένθα οι δίκαιοι αναπαύονται». Στην δε αδελφή του, προσφιλή του ανήψια και συγγενικά του πρόσωπα, που τόσο ηγάπα και συμπαρίστατο σαν στοργικός πατέρας, την εξ ύψους παρηγορίαν.
Τσίγκας Σπυρίδων
Πρόεδρος Συλλόγου Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς.

*Δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό "ΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ", έκδοση των Παναιτωλιωτών Αθηνών-Πειραιώς.
Kατεβάστε (σε pdF) το Περιοδικό "Το Παναιτώλιο" (Τεύχος 33ο Περίοδος Φεβρουαρίου - Απριλίου 2009).
Διαθέσιμα για download, είναι κάποια ακόμη απο τα τεύχη του περιοδικού:
Εδώ το 21 τεύχος,Εδώ το 24 τεύχος,Εδώ το 25 τεύχος,Εδώ το 29 τεύχος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop