Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Θάλεια Δραγώνα, Ρεπούση & Σια...

Παθιασμένοι αγώνες για τους Μετανάστες

Η Θάλεια Δραγώνα κατέχει –πλέον- σημαντική θέση στην Ελληνική εκπαίδευση. Σε συνεντεύξεις της κατηγορεί τα σχολεία –των οποίων είναι προϊσταμένη- ως δογματικά και εθνοκεντρικά, που εμποδίζουν τη συνύπαρξη.
Τι ζητάει η κυρία;
Ένα παιδί διαφορετικού θρησκεύματος να μάθει την αριθμητική π.χ. στην τουρκική γλώσσα. Θα το βοηθήσει λέει να ενταχθεί καλύτερα. Να ενταχθεί πού; Στην τουρκική πολιτεία;
Πόσοι πολίτες αυτής της χώρας γνωρίζουν, ότι την ώρα που ξοδεύουν περιουσίες για να σπουδάσουν τα παιδιά τους σε κάποιο ανώτατο ίδρυμα, τα μουσουλμανόπαιδα εισάγονται με ειδικό καθεστώς και βέβαια χωρίς να ξοδέψουν ένα ευρώ;
Για την εν λόγω το θέμα είναι ξεκάθαρο.
Η κυρία ανήκει σε όσους θέλουν να σβήσουν την Ελληνική Ιστορία με το πρόσχημα της Ενιαίας Ευρώπης. Ανήκει σε αυτούς που προσπαθούν να μας μετατρέψουν σε πολυφυλετική κοινωνία –κάτι σαν τις Η.Π.Α.- που κατά τα άλλα δεν θέλουν ούτε να τις μυρίζουν.
Και αδιαφορούν για την άλλη πλευρά που θέλει την Ευρώπη να στέκεται με σεβασμό απέναντι στην Ιστορία των Εθνών, να σέβεται τις ιδιαιτερότητες των λαών και να ακούει τα δικαιώματα της πλειοψηφίας.
Η πολυπολιτισμικότητα περνάει κρίση. Τα κόμματα με "ακραίες" θέσεις συγκεντρώνουν υψηλά εκλογικά ποσοστά. Αυτοί όμως προσποιούνται πως δεν αντιλαμβάνονται ότι όταν θέλουν να σβήσουν την Ιστορία, την παράδοση, την θρησκεία, τα ιερά και όσια της φυλής, τότε θα στρέψουν πολλούς κατά εκεί.
Όμως οι Η.Π.Α. ακολουθούν πολιτική αφομοίωσης και όχι ένταξης. Εδώ στη δημοτική εκπαίδευση δεν διδάσκεται καμιά ξένη γλώσσα. Ο μετανάστης είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να μάθει τη γλώσσα της χώρας όπου ήρθε για να ζήσει.
Εδώ η Ελληνική γλώσσα διδάσκεται σε σχολεία όπου ο μαθητής φοιτά ανεξάρτητα από το κανονικό του σχολείο ή σε σχολείο αναγνωρισμένο από το κράτος αλλά με χρηματική υποστήριξη από τις ελληνικές κοινότητες. Στην Ελλάδα θέλουν να εντάξουν στα σχολεία π.χ. τούρκικα ή ρωσικά ή ταυλανδέζικα.
Τα πράγματα έπρεπε να είναι απλά και ξεκάθαρα.
Αν θέλεις Αλβανέ, Πακιστανέ, Τούρκε ή Κονγκολέζε να μάθουν τα παιδιά σου την πατρώα τους γλώσσα, φτιάξε σχολείο -από τα λεφτά που βγάζεις και στέλνεις στον τόπο σου- που θα πληρεί τις προϋποθέσεις του Ελληνικού κράτους και εκεί να διδάσκεις τη γλώσσα σου.
Όλοι αυτοί γράφουν ή αντιγράφουν βιβλία και στη συνέχεια ο ένας παραπέμπει στον άλλον για να (απο)δείξουν την «αλήθεια» τους.
Τόσοι πρόσφυγες ήρθαν από την Σμύρνη στην Ελλάδα, δεν βρήκε κανέναν η Ρεπούση να ρωτήσει και γράφει για «συνωστισμό».
Το αστείο και τραγικό συνάμα μέρος της αριστερής τους ιδεολογίας, είναι ότι κατηγορούν την εκπαίδευση τύπου κολλεγίων και η Δραγώνα έχει πτυχίο από το –πολύ καλό- αμερικανικό Deree. Τουλάχιστο επιθυμεί την αναγνώριση των κολλεγιακών πτυχίων ή αυτό το δικαίωμα το απέδωσε, άπαξ και μόνο, στον εαυτό της;
Και γεννιούνται τα ερωτήματα:
Γιατί κ. Δραγώνα ΚΩΦΕΥΕΤΕ στις εκκλήσεις γονέων (μουσουλμάνων) για δημιουργία αμιγών ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ σχολείων στις περιοχές τους; Γιατί ΚΩΦΕΥΕΤΕ στις εκκλήσεις γονέων για διδασκαλία στην Πομακική (τους) γλώσσα;
Το ψευτορωμέικο κράτος, προσφέρει αφειδώς τα χρήματά του σε μελέτες Μ.Κ.Ο., που δείχνουν ότι δεν υπάρχει ανάγκη για τίποτα ελληνικό, κι αυτή την άποψη προσπαθούν οι Δραγώνες, οι Ρεπούσες και άλλοι «διανοούμενοι» να επιβάλλουν. Είναι το ίδιο κράτος που εγκατέλειψε τον Ελληνισμό της Πόλης, της Α. Θράκης, της Μικράς Ασίας, της Β. Ηπείρου, της Κύπρου, της Μέσης Ανατολής, της Αιγύπτου και αυτοί αργά και βασανιστικά έσβησαν.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop