Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Μία φωτογραφία τῆς ΝΑΣΑ.

Δεῦτε ἴδωμεν πιστοί, ποῦ ἐγεννήθη ὁ Χριστός.

(γράφει ο Αθανάσιος Γεωργ. Δάτσικας)

Μόλις προχθές βράδυ ἡ ΝΑΣΑ ἔλαβε μία παράξενη φωτογραφία, ἀπὸ τὸν πλέον ἀπομεμακρυσμένο δορυφόρο της. Δὲν ἦταν ξεκάθαρη, ἀλλὰ ὑπελόγισαν ὅτι ὅ,τι καὶ νὰ ἦταν αὐτό, τὸ ὁποῖο ἔβλεπαν, βρίσκονταν σὲ ἀπόστασι πολλῶν δὶς ἐτῶν φωτός!!!
Πρόβαλαν τὴν φωτογραφία σὲ γιγαντοοθόνη ὑψηλῆς εὐκρινείας καὶ ἐκλήθησαν πολλοὶ «εἰδικοὶ» γιὰ νὰ ἀποφανθοῦν περὶ τοῦ τί ἐμφανίζει ἡ φωτογραφία. Οὐδεὶς ὅμως μποροῦσε νὰ πῇ μὲ σιγουριὰ τί ἦταν. Ὥσπου ξαφνικά, μπῆκε στὴν αἴθουσα ὁ καφετζής!!!
Ὁ καφετζὴς ἦταν Αμερικανὸς ὀρθόδοξος χριστιανός, καὶ τοῦ ἄρεσε μάλιστα κάθε καλοκαίρι νὰ ἐπισκέπτεται τὸ Ἅγιον Ὄρος. Στεναχωρήθηκε μάλιστα πολύ, ἐπειδή, λόγῳ τοῦ κορωναϊοῦ, δὲν μπόρεσε φέτος νὰ τὸ ἐπισκεφθῇ. Ἐπισκέπτονταν τακτικὰ καὶ τὸν γέροντα Ἐφραὶμ τῆς Ἀριζόνας.

  • Ἄ! πολὺ ὡραία εἶναι ἡ φάτνη σας, εἶπε μπαίνοντας.
  • Καὶ πῶς τὴν βλέπεις ἐσὺ τούτη ἐδῶ τὴν φωτογραφία γιὰ φάτνη, τὸν ρώτησαν οἱ «εἰδικοί».
  • Μά, εἶναι φῶς φανάρι, τοὺς ἀπήντησε ἐκεῖνος.
  • Βρέ, τὸ φῶς τὸ βλέπουμε, ἀλλὰ ποῦ εἶδες ἐσὺ τὴν φάτνη;
  • Νά, κοιτάξτε ἐδῶ! καὶ τοὺς δείχνει ἕνα σημεῖο τῆς φωτογραφίας μὲ ἕνα μακρὺ χάρακα ποὺ πῆρε στὸ χέρι του. Αὐτὸ εἶναι ἕνα, ἂς ποῦμε, βραχῶδες ἄστρο. Εἶναι τὸ σπήλαιον. Καὶ πιὸ κεῖ ἡ Παναγία, ἡ ὁποία «ἑτοιμάζεται» γιὰ τὶς 25 τοῦ μηνός. Δίπλα της, αὐτὴ ἡ φιγούρα, εἶναι ὁ μνήστωρ Ἰωσήφ. Τὸ φῶς εἶναι τῶν Ἀγγέλων, οἱ ὁποῖοι ἑτοιμάζονται καὶ αὐτοί. Ὁ Χριστὸς θὰ ἐμφανισθῇ τὴν 25ην τοῦ μηνός. Θὰ ἀπουσιάζουν οἱ Ποιμένες καὶ οἱ Μάγοι, ἀφοῦ ἐκεῖ δὲν ὑπάρχουν, ἀλλὰ ἀντ’ αὐτῶν θὰ παραβρίσκεται ὅλη ἡ χορεία τῶν Ἁγίων, ἀπὸ Ἀδὰμ μέχρις καὶ τῶν ἐσχάτως τελειοθέντων.
  • Καὶ καλά, τὸν ρώτησε κάποιος, δὲν θὰ γεννηθῇ στὴν Γῆ φέτος ὁ Χριστός;
  • Ἀφοῦ δὲν μὲ θέλετε, θὰ γεννηθῶ κι ἐγὼ ἀλλοῦ!!!, διεμήνυσε ὁ ἴδιος σὲ κάποιον, εἰσέτι ζῶντα, ἅγιον γέροντα,
  • Γιατί, τοῦ ἀπήντησε ὁ γέρων, μήπως σὲ ἤθελαν καὶ ὅταν γεννήθηκες, πρὶν ἀπὸ 2000 χρόνια; Ἐσὺ ὅμως γεννήθηκες.
  • Τότε δὲν μὲ ἐγνώριζαν. Καὶ γεννήθηκα γιὰ νὰ μὲ γνωρίσουν.
  • Μά, καὶ ὅταν σὲ ἐγνώρισαν, συνέχισε ὁ γέρων, σὲ κατεδίωκαν, καὶ ζωντανόν, καὶ νεκρόν, καὶ ἀναστημένον, καὶ ἀναληφθέντα!!!
  • Ναί, εἶχα ὅμως τοὺς φίλους μου, καὶ χάριν αὐτῶν κάθε χρόνο «ξαναγεννιόμουν». Τώρα ὅμως, ὅπως λέει καὶ ἡ νεολαία, «ἔφαγα πόρτα» ἀπ’ τοὺς ὑποτιθεμένους φίλους μου!
  • Μά, καὶ τώρα ἔχεις φίλους! Λίγους, ἀλλὰ ἔχεις!
  • Τὸ ξέρω! Μὴ χολοσκᾷς ὅμως γι’ αὐτούς. Αὐτοὶ θὰ ἔλθουν οἱ ἴδιοι νὰ μὲ βροῦν. Ὅσο μακρυά τους καὶ ἂν φαίνεται στοὺς πολλοὺς ὅτι εἶμαι. Ἔχουν τὴν κλίμακα νὰ ἀνέβουν ὥς ἐδῶ πάνω, γιὰ νὰ γιορτάσουμε μαζἲ τὴν γέννησί μου! Οἱ ὑπόλοιποι ἔχουν, λένε, τοὺς «εἰδικοὺς» καὶ τὴν ἐπιστήμη! Δὲν μὲ χρειάζονται ἐμένα! Δὲν εἶδες τί ἔγινε μὲ τὴν Ἀνάστασί μου; Ὡς οἱ Ἑβραῖοι τότε, τὴν ἀπέκρυψαν! Ἄστον, λένε τώρα, νὰ μὴ γεννηθῇ, γιὰ νὰ μὴ ἑορτασθῇ καὶ ἡ Ἀνάστασίς του πάλι! Γι’ αὐτὸ καταδιώκουν καὶ ὅποιον Ἅγιό μου γιορτάζει. Ἀντὶ νὰ τοὺς ἐπικαλεσθοῦν δημοσίως, καὶ μὲ τὴν Χάρη μου νὰ τοὺς ἰατρεύσουν, κλείνουν τοὺς Ναούς, καὶ τοποθετοῦν κορδέλλες, ὡς ἐὰν οἱ Ναοὶ εἶναι τόποι ἐγκλήματος, καὶ οἱ Ἅγιοί μου καθ’ ἕξιν ἐγκληματίες!
    Καὶ πάλιν, Βαραββᾶν αἰτοῦνται. Ὄχι οἱ ἄθεοι. Ὄχι οἱ ἄθρησκοι. Ὄχι οἱ ἀλλόθρησκοι. Ὄχι οἱ αἱρετικοί. Ἀλλ’ οἱ, δῆθεν, Ὀρθόδοξοι Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς. Οἱ δῆθεν φίλοι μου! Οὔτε ἴση μεταχείρησι σκύλων καὶ πιστῶν μου ἀξίωσαν οἱ Ἀρχιερεῖς μου. Ἃς τὸ ζητοῦσαν, καὶ ἂς μὴ γίνονταν ἀποδεκτό τὸ αἴτημά τους. Ἂς προσπαθοῦσαν, τοὐλάχιστον. Καὶ ἂς μὴ μιλήσω γιὰ τὴν προσβολὴν τὴν γινομένην εἰς τὸ πρόσωπον τῆς Μητέρας μου, τῆς Παναγίας, διότι ὑπάρχει κίνδυνος νὰ μὲ κατηγορήσουν καὶ γιὰ… οἰκογενειοκρατία!!!
    Καὶ γιὰ τὸν Καίσαρα δὲν θὰ μιλήσω, τώρα. Χθὲς τὸ βράδυ τὰ βρῆκαν πάλι… σκούρα οἱ «εἰδικοί» καὶ ἡ ἐπιστήμη, διότι διεπίστωσαν μεταλλαγὴ τοῦ κορωναϊοῦ, καὶ τρέχουν καὶ δὲν φθάνουν. Ἐὰν ὅμως ρωτοῦσαν τὸν ἅγιο Νικόλαο ἢ τὴν ἅγιο Σπυρίδωνα ἢ ὁποιονδήποτε ἄλλον Ἅγιο, θὰ τοὺς ἔλυνε τὸ πρόβλημα στὸ πῖ καὶ φῖ! Δὲν θὰ χρειάζονταν κἂν ἡ… διαμεσολαβησι τῆς Παναγίας, οὔτε ἡ δική μου παρέμβασι, ἀφοῦ τὰ πάντα ἄλλως τε «ἐν τῷ ὀνόματί» μου γίνονται. Ὑπάρχει καὶ ὁ κίνδυνος, ὄχι γιὰ μένα, ἐπειδὴ κάτω τῶν τεσσάρων ἐτῶν δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ μασκοφορία, ὑπάρχει, λοιπόν, ὁ κίνδυνος νὰ ζητήσουν νὰ φορέσῃ μάσκα καὶ ἡ Παναγία Μητέρα μου! Θλιβερὰ πράγματα. Ὁ δὲ Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος ἀπεφάσισε νὰ κοινωνῇ στοὺς πιστούς μου τὸ Αἷμά μου καὶ τὸ Σῶμά μου μὲ κουταλάκι μιᾶς χρήσεως, καὶ ἀπαιτεῖ τὸ ἴδιο νὰ γίνεται ὁ… Πορτοσάλτε, ἀλλὰ καὶ ὁ νέος ἐκπρόσωπος τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος Μητροπολιτης Ἰλίου Ἀθηναγόρας λέγει ὅτι κάτι τέτοιο δὲν ἀντίκειται στοὺς ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ἑκκλησίας, καὶ μπορεῖ νὰ γίνῃ, ἂν τὸ ἀποφασίσουν ὅλοι. Γι’ αὐτό, γέρων, φέτος θὰ… γεννηθῶ… ἀλλοῦ!!! Καὶ ἂν δὲν ἀλλάξουν μυαλά, τὸ ἴδιο θὰ κάνω κάθε χρόνο!!! Νὰ μείνουν χωρὶς ἐμένα, ἀλλὰ μὲ τοὺς «εἰδικούς» τους καὶ τὴν ἐπιστήμη τους!!!
  • Αὐτὰ μοῦ εἶπε, συμπλήρωσε ὁ καφετζής, αὐτὸς ὁ ἅγιος γέρων ὅτι τοῦ διεμήνυσε ὁ ἴδιος ὁ Χριστός.
  • Τί κολοκύθια εἶναι αὐτὰ ποὺ λές, τοῦ εἶπε κάποιος. Ἡ φωτογραφία αὐτὴ ξεκίνησε νὰ ἔρχεται πρὸς ἐμᾶς πολλὰ δισεκατομμύρια ἔτη πρίν.
  • Ξεχνᾷς, ἀπήντησε ὁ καφετζής, ὅτι παρελθόν, παρὸν καὶ μέλλον γιὰ τὸν Θεό, ἂν δὲν εἶναι τὸ ἴδιο, εἶναι πάντως μόνον μία στιγμή; Ἀλλὰ δὲν μᾶς ἀρέσει οὔτε νὰ φαίνεται ὅτι μᾶς ἐγκαταλείπῃ Ἐκεῖνος, ἐπειδὴ μᾶς ἀρέσει νὰ τὸν διώχνουμε ἐμεῖς!!!
  • Βρέ, καλὰ κάνουμε ἐμεῖς, εἶπε ἕνας ἄλλος, καὶ παραδεχόμαστε μόνο ὅ,τι πίπτει στὴν ἀντίληψί μας! Πάτερ ἡμῶν, ῥῦσαι ἡμᾶς ἐκ τοῦ πονηροῦ, εἶπε ὁ καφετζὴς κάνοντας ὀρθοδόξως τὸν σταυρό του, καὶ ἀπεχώρησε!…

(Χριστούγεννα 2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).

 
ΕπιστροφήTop