της Δήμητρας Αιγινίτη
Η 5th Αvenue απαντά στην κρίση με προσφορές, υπερωρίες και ανοιχτά καταστήματα όλη την ημέρα
Πως λέμε Ερμου; Καμία σχέση με Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι.
Στον αντίποδα της Αθήνας με τη μιζέρια και τις καταστροφές, οι καταστηματάρχες σε ΗΠΑ και Ευρώπη έστησαν ένα διαρκές εορταστικό πάρτι, δέλεαρ ακόμη και για τον πιο διστακτικό καταναλωτή.
Τη στιγμή που στα τηλεοπτικά παράθυρα είχαν βγει την περασμένη βδομάδα τα στίφη των σχολιαστών, των μελών εμπορικών συλλόγων, καταστηματαρχών και συνδικαλιστών αναλύοντας το αν θα έπρεπε να υπάρξει μία επιπλέον εργάσιμη Κυριακή, οι μεγάλες αγορές του πλανήτη, εκμεταλλευόμενες τις γιορτινές ημέρες, έβρισκαν τρόπους να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση, με υπερωρίες, προσφορές και ασύλληπτες εκπτώσεις.
Για τις περισσότερες αγορές η κρίση έφερε τη φθήνια.
Μόνο στη χώρα μας επικράτησε η γκρίνια στην γκρίνια, αφού από τη μια οι καταστηματάρχες έκλαιγαν στα κανάλια λόγω της καταστροφές των καταστημάτων από τα πρόσφατα επεισόδια και από την άλλη οι αρμόδιοι κωλύονταν για το αν θα έπρεπε τελικά να ανοίξουν τα καταστήματα για μία επιπλέον ημέρα.
Αυτή τη χρονιά της οικονομικής δυσπραγίας οι αγορές στη Νέα Υόρκη μετατράπηκαν σε ένα πανηγύρι με στόχο την ευχαρίστηση του καταναλωτή.
Στα πολυκαταστήματα της 5ης Λεωφόρου και όχι μόνο ψώνιζες με εκπτώσεις της τάξεως του 20% στίς ήδη μειωμένες κατά 30% αρχικές τιμές.
Σου φωνάζουν ακόμη και ταξί για να ψωνίσεις από το μαγαζί τους. Οι ευκαιρίες αυτές ήταν επόμενο να δελεάσουν ακόμη και τους πιο διστακτικούς καταναλωτές, οι οποίοι, επηρεασμένοι από την κατάσταση της αμερικανικής οικονομίας, ξοδεύουν με δυσκολία χρήματα από τον προϋπολογισμό τους.
Οι Αμερικανοί καταστηματάρχες με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να αδειάσουν το τωρινό τους απόθεμα με αυτές τις πολύ χαμηλές τιμές και να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους.
Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι έβλεπε κανείς κίνηση στις αγορές, κοσμοσυρροή στους δρόμους από καταναλωτές με σακούλες ανά χείρας.
Το ακόμα πιο ευχάριστο όμως ήταν ότι δεν υπήρχε καθόλου γκρίνια και όλοι ήταν ευχαριστημένοι, ενώ ακόμα και ανήμερα των Χριστουγέννων αρκετά ήταν εκείνα τα καταστήματα τα οποία παρέμειναν ανοικτά, με σκοπό να βγάλουν το κάτι παραπάνω,
Στο «Macy’s» το μεγαλύτερο πολυκατάστημα της Νέας Υόρκης, οι υπεύθυνοι βρήκαν τη λύση να πολεμήσουν την οικονομική κρίση.
Αποφάσισαν να κρατήσουν το κατάστημα ανοιχτό επί τρία ολόκληρα 24ωρα, πλην της ημέρας των Χριστουγέννων, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ακόμα και οι πιο απαιτητικοί και... μεταμεσονύκτιοι πελάτες του.
Την ίδια ώρα, στο παιχνίδι είχαν μπει και εντυπωσιακά καταστήματα stock με επώνυμες φίρμες σε τιμές που ούτε θα περνούσαν από το μυαλό του Ελληνα καταναλωτή.
Έβρισκες παπούτσια, τσάντες και φορέματα σε τιμές κάτω του 70%.
Στο εσωτερικό έχουν πιάσει το νόημα, αφού στο ίδιο αγοραστικό πνεύμα κινούνται τόσο το Λονδίνο όσο και το Παρίσι.
Τι θα γινόταν άραγε αν στην Ελλάδα οι καταστηματάρχες αποφάσιζαν κάτι ανάλογο;
Να μείνει δηλαδή ανοιχτό το «Mall» επί τρία 24ωρα, να ξεκινήσουν οι εκπτώσεις πριν από την προκαθορισμένη περίοδο εκπτώσεων ή να άνοιγαν τα καταστήματα ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς;
Από διαδήλωση σε διαδήλωση θα πηγαίναμε...
Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009
New York - New York!
Αναρτήθηκε από
gmail.com
στις
03:33
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εφημερίδες,
Μ.Μ.Ε.,
U.S.A.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν είναι ποινικά κολάσιμο, αναρτάται...(με μικρή χρονική καθυστέρηση).