Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Λεωνίδας Σταθόπουλος


40ήμερο μνημόσυνο την Κυριακή 23 Νοεμβρίου.

«Ήν δ’ απολείψας σώμα ες αιθέρ’ ελεύθερον έλθης, έσσεαι αθάνατος, θεός άμβροτος, ουκέτι θνητός».

[«Εάν, αφήνοντας στη γη το σώμα σου, έρθεις στον ελεύθερο αέρα, θα γίνεις αθάνατος, θεός άφθαρτος και όχι πια όν θνητό»].

{Πυθαγόρου «Χρυσά έπη», στίχοι 70-71.}

Είθε, ΦΙΛΕ και σύντροφε! Άς βρουν ανάπαυση το πνεύμα και η ψυχή σου!


Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Σαράντα χρόνια διαφθοράς, αυταρχισμού κι αλαζονείας.

24η Ιουλίου 1974-24η Ιουλίου 2014

Στην επέτειο της συμπληρώσεως 40 χρόνων «μεταπολιτεύσεως», που αποκαταστάθηκε, όπως λένε, η Δημοκρατία, οφείλω να σημειώσω και να επισημάνω, εντελώς ενδεικτικά κι επιγραμματικά, τα φαινόμενα που κυριάρχησαν αυτό το μακρύ χρονικό διάστημα στην πατρίδα.

Στην Ελλάδα, δημοκρατία σημαίνει αυταρχισμός, αλαζονεία, οικογενειοκρατία, ίντριγκες, παρασκήνιο, διασπάθιση του δημοσίου χρήματος σε μίζες και «δωράκια», («…είπαμε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, όχι όμως και 500 εκατομμύρια…», όπως είπε ο αλήστου μνήμης Ανδρέας της διαβόητης, κι όχι γνωστής Έφη μου, οικογένειας). Σημαίνει κρατισμός, ρουσφέτι, ανεξέλεγκτοι διορισμοί, δημιουργία υπερτροφικού κράτους με προκλητικά προνόμια στους εκπροσώπους του βουλευτές, συνδικαλιστές κομματικά στελέχη, δημόσιους υπαλλήλους -«..νόμος είναι το δίκιο του εργάτη..», με παράλληλη υποβάθμιση και αδυσώπητο κυνηγητό στον ιδιωτικό τομέα.

Στην Ελλάδα, δημοκρατία σημαίνει να επιτρέπεται στα Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως, στα διαπλεκόμενα τηλεοπτικά κανάλια και στα εκδοτικά συγκροτήματα,
*να παραπλανούν τους Έλληνες πολίτες,
*να φιμώνουν οποιαδήποτε μη αρεστή άποψη,
*να προπαγανδίζουν εξυπηρετώντας προσωπικά συμφέροντα των εκδοτών και των ιδιοκτητών τους, υπακούοντας σε πολιτικές σκοπιμότητας, με προφανή στόχο τη στροφή της κοινωνίας σε ανορθολογικούς τρόπους σκέψεως.

Στην Ελλάδα -με ενόχους τους ποικιλόχρωμους κυβερνώντες και υπό την πίεση των ιδεολογικών εμμονών της πάντα δογματικής αριστεράς- η δημοκρατία ταυτίστηκε με τον κομματισμό και την κομματικοποίηση, με την υποβάθμιση -αν όχι με τον εξευτελισμό- θεσμών, όπως οι Ένοπλες Δυνάμεις, τα Σώματα Ασφαλείας, η Δικαιοσύνη, η Παιδεία, καθώς και με την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας.

Στον τόπο τούτο, η δημοκρατία ταυτίστηκε με
*την προσβολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας,
*την υπερασπιστική λατρεία τους σε αλλόδοξα δόγματα,
*την γλοιώδη και προκλητική –παράλληλα και απροκάλυπτη- υποστήριξη των λαθρομεταναστών καθώς και κάθε λογής περιθωριακών κοινωνικών ομάδων.

Στην Ελλάδα, δημοκρατία σημαίνει ότι μπορούν κόμματα με μαρξιστική ιδεολογία που έχουν διακηρυγμένο στόχο την ανατροπή του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος και την κατάλυση του συντάγματος, να συμπεριλαμβάνονται -ακόμη και από τη «Νέα Δημοκρατία»- στο ψευδεπίγραφο «δημοκρατικό» ή σε άλλες περιπτώσεις «συνταγματικό τόξο».

Προφανώς κι είναι η δημοκρατία αυτό το καθεστώς, το καθεστώς της διαφθοράς, της κλεψιάς, της λίστας Λαγκάρντ, των υποβρυχίων, των μιζών και του άθλιου πολιτικού και τραπεζικού συστήματος. Είναι η δημοκρατία το καθεστώς που οδήγησε το 34,6% ή αλλιώς 3.795.000 άτομα του ελληνικού πληθυσμού, να ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που πρόσφατα δημοσιοποιήθηκαν από τον ΙΟΒΕ. 

Είναι εγκληματικές και προδοτικές οι ευθύνες των πολιτικών και των ελληνικών πολιτικών κομμάτων, που
*εξέθρεψαν το αντιπαραγωγικό δημόσιο,
*που τροφοδότησαν με δημόσιο χρήμα προκλητικές παροχές, έχοντας τη στήριξη, την ανοχή και τη συναίνεση της Αριστεράς,
*που βίωναν κι εξακολουθούν να το κάνουν, στην ιδεολογική σκιά της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.

Εξίσου συνένοχοι όμως, είναι οι έλληνες πολίτες-ψηφοφόροι, οι οποίοι με τις κομματικές-προσωπικές, εκλογικές επιλογές τους, στόχευαν, αποκλειστικά και μόνο,
*στη βολή τους,
*αδιαφορούσαν για το κοινό καλό,
*στήριζαν τη ρουσφετολογία και
*τις πάσης φύσεως και είδους παροχές, αδιαφορώντας για την προέλευση των χρημάτων και το οικονομικό τους κόστος.
*στη μεγάλη οικονομική ανάπτυξη, αδιαφορώντας αν στηρίχτηκε αποκλειστικά σε δανεικά και σε ξένη βοήθεια

Συνυπεύθυνη επίσης, είναι σημαντική μερίδα –που τα τελευταία χρόνια τείνει να γίνει πλειοψηφική- ιεραρχών και κληρικών, οι οποίοι αρχικά για προσωπικούς λόγους και στη συνέχεια υπακούοντας στη δογματική αριστερή κουλτούρα τους, 
*δέχθηκαν την υποβάθμιση του ρόλου και την ουσιαστική απαγόρευση του δημόσιου λόγου της Ελλαδικής εκκλησίας.

 Η επέτειος των σαράντα χρόνων της λεγόμενης «μεταπολίτευσης», βρίσκει την κοινωνία μας σε βαθιά και -μακάρι- μη αναστρέψιμη κρίση. Οι πολίτες αποχαυνωμένοι αδυνατούν να σκεφθούν και ως εκ τούτου να προβληματιστούν. Η οικονομική κρίση αποτέλεσμα αλλεπάλληλων εκτεταμένων υπεξαιρέσεων, διασπαθίσεως, κακοδιαχειρίσεως και κατασπαταλήσεως του δημοσίου χρήματος, προκάλεσε τα μνημόνια. Οι πολιτικοί εκπρόσωποι ενός καθεστώτος που ψυχορραγεί, έγιναν πλέον εξαιρετικά επικίνδυνοι. Προσπαθούν να διαχειριστούν στο βαθμό που τους επιτρέπεται από τους εντολοδότες τους και να ελέγξουν την εξουσία, στην έκταση που επιθυμούν οι ίδιοι, με νύχια και με δόντια. Δολοφονούν νέα παιδιά, ιδεολογικούς τους αντιπάλους με σκοπό να προκαλέσουν εμφύλια αναμέτρηση, ενώ -σε αγαστή σύμπνοια «δημοκρατικού και συνταγματικού τόξου»- φυλάκισαν πολιτικό αρχηγό και βουλευτές εκπροσώπους του λαού, περιόρισαν το δημόσιο λόγο άλλων και φίμωσαν ολοκληρωτικά –έτσι όπως ταιριάζει σε μια σωστή και άξια των έργων της δημοκρατία- τους υπόλοιπους.

Ο Κάρολος Παπούλιας, ο απερχόμενος «πρόεδρος» της δημ(ι)οκρατίας, αυτός που κατέχει το θώκο για 10 χρόνια, δηλαδή το ¼ της λεγόμενης «μεταπολίτευσης», αποφάνθηκε πως «…Η Δημοκρατία της μεταπολίτευσης ΔΕΝ είναι ΚΑΘΟΛΟΥ Δημοκρατία…». Προφανώς του «διαφεύγει» πως είναι ένας από τους κυριότερους υπεύθυνους της απαξίωσής της και περιλαμβάνεται μεταξύ όσων λειτούργησαν ως προαγωγοί της αλλά και μεταξύ των δανειστών για το «κωλόσπιτο» της Εκάλης. Διορισμένος από το καθεστώς των σκανδάλων, δεν τολμά να ξεστομίσει λέξη για τις αυτοκτονίες χιλιάδων Ελλήνων πολιτών και από δική του ευθύνη. Αντίθετα εξακολουθεί να εισπράττει τον παχυλό μισθό του, περισσότερο κι απ’ αυτόν του αμερικανού πλανητάρχη Ομπάμα, βρίζει τους Έλληνες εθνικιστές και τους εκπροσώπους τους. Από κοινού με τον Κωνσταντίνο και τον Κώστα Καραμανλή, τον Ανδρέα και το Γιώργο Παπανδρέου, το Σαμαρά, το Βενιζέλο και όλους τους ηγέτες της μεταπολιτευτικής αριστεράς, που αποδείχθηκαν άξιοι συνεχιστές των μαρξιστικών παραδόσεων προδοσίας.

Από τον Ιούλιο του 2012 και μετέπειτα μισό εκατομμύριο Έλληνες, των οποίων ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται, αντιστέκονται στο ξενόδουλο και τυραννικό καθεστώς που τους έχει επιβληθεί. Ανυπότακτοι Εθνικιστές, αφοσιωμένοι στη σωτηρία του Έθνους και στη διάσωση του λαού μας, δεν το προσκύνησαν κι ούτε πρόκειται να το κάνουν στο μέλλον. 

Μαζί τους συμπορευόμαστε, για να ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Πέθανε ο συναγωνιστής Θόδωρος Καραμπέτσος

Φτωχότερη η ιδεολογία του Εθνικισμού.

Ο Θοδωρής Καραμπέτσος, ένας από τους τρεις προδρόμους του Εθνικού Συνδέσμου Ελλήνων Σπουδαστών Ιταλίας και Επιστημόνων Δυτικής Ευρώπης, [Ε.Σ.Ε.Σ.Ι.], αποτέλεσε τον ιδεολογικό καθοδηγητή (αξίζει το χρόνο να διαβάσετε μια προφητική του εισήγηση-ομιλία για την Ευρώπη του 2015, το 1990 στο 4ο συνέδριο του ΕΝ.Ε.Κ., [Ενιαίο Εθνικιστικό Κίνημα]), το φωτεινό φάρο χιλιάδων Εθνικιστών και τον επικεφαλής μιας ατέλειωτης (κι ατελείωτης) σειράς Εθνικιστικών πολέμων. Τα τελευταία τρία χρόνια αντιμετώπισε με χαμόγελο, κατά πρόσωπο (και) το θάνατο. Στάθηκε αξιοπρεπής κι ΟΡΘΙΟΣ ως το τέλος, έτσι όπως έμαθε να ζει. 
Θεόδωρος Καραμπέτσος

Οι συναγωνιστές κι οι φίλοι του τον αποχαιρετήσαμε στο νεκροταφείο της Νέας Αβώρανης, στην Αιτωλοακαρνανία, εκεί όπου τάφηκε, σύμφωνα με την τελευταία του επιθυμία, δίπλα στην τραγική Αγγλίδα σύζυγό του Barbara και τους αγαπημένους του γονείς. Ακόμη περισσότεροι στην Ελλάδα, την Ευρώπη, παντού στον κόσμο, το κάναμε νοερά -σε στάση προσοχής, με προτεταμένη τη Δεξιά και το πρόσωπο στον Ήλιο, ενώ ο φυλακισμένος ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ, αρχηγός του εθνικιστικού κινήματος «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», προσωπικός φίλος του συναγωνιστή Καραμπέτσου, έστειλε στεφάνι, ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του.  

Συναγωνιστή, σκύβουμε ευλαβικά το κεφάλι και προσκυνούμε τη σεπτή σου μνήμη. Η παρακαταθήκη ιδεών κι αγώνων που μας κατέλειπες, είναι ΧΡΕΟΣ, ΚΑΘΗΚΟΝ κι ΟΡΚΟΣ ΤΙΜΗΣ, να περάσει στα χέρια αυτών που επάξια θα μας διαδεχθούν. Το βιολογικό σου τέλος, ΜΑΣ ΛΥΠΗΣΕ και το ξέρεις, ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ήδη και δε θα μπορούσε να είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, όμως ο ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ, αδελφός σου και νονός του Θωμά και της Βάλιας, ΒΡΗΚΕ ΠΑΡΕΑ, στις ολονύκτιες ιδεολογικές αναζητήσεις.

Συναγωνιστή, φίλε, αδελφέ, 


* στάθηκα ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ που σας είχα δίπλα μου από τα πρώτα σχολικά χρόνια. Ας είναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΓΗΣ, που συντροφεύει τον αιώνιο ύπνο σου. Η θέση σου πλάι μας, δε θα μείνει ποτέ κενή. 

* Η βιογραφία του Θεόδωρου Καραμπέτσου 
* «Οι αντιδραστικοί», Ολόκληρο το βιβλίο, (απαιτείται pdf reader) 

 Camerata Karabetsos A NOI!

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Αυτές τις άγιες ημέρες
του Ηλία Σιαδήμα για το www.Panaitolionews.blogspot.gr

Δράττομαι της ευκαιρίας που μας παρέχει το αγαπημένο μας www.panaitoliobews.blogspot.gr, αλλά και η σημερινή ημέρα να θυμηθούμε οι παλαιοί και να μάθουν οι νεότεροι μερικά νοσταλγικά έθιμα της κωμοπόλεως μας που εξελίσσοταν από το πρωινό της Μεγάλης Παρασκευής έως την Τρίτη του Πάσχα, μέχρι προ ολίγων ετών και τα οποία σήμερα τα αφήσαμε ν’ ατονίσουν κι εντέλει να ξεχασθούν …

Σαν σήμερα, όρθρου βαθέως όπως θα λέγαμε, παιδιά παιδικής και προεφηβικής ηλικίας, περνούσαν από κάθε σπίτι για ν’ αναγγείλουν την θλιβερή είδηση της Σταυρώσεως του Σωτήρος με το εξής άσμα: 

Ο πολύτιμος φίλος και συμπολίτης Ηλίας Αθανασίου Σιαδήμας
«Σήμερα μαύρος ο ουρανός, 
σήμερα μαύρη η μέρα, 
σήμερα όλοι θλίβονται
 και τα βουνά δακρύζουν, 
σήμερα βάλενε βουλή 
οι άνομοι οι Εβραίοι, 
οι άνομοι και τα σκυλιά 
κι οι τρισκαταραμένοι, 
για να σταυρώσουν το Χριστό, 
των πάντων βασιλέα..». 

Οι οικείοι τα φίλευαν μ’ ένα νόμισμα, όπως και του Λαζάρου με τα Λαζάρια που κάναμε με βάγια κι άνθη και τους κρεμούσαμε κουδούνια αιγοπροβάτων για να κάνουν θόρυβο, καθώς τα κουνούσαμε τραγουδώντας.

Η ημέρα της Μεγάλης Παρασκευής, ήτο άκρως μελαγχολική. Οι μητέρες δεν μαγείρευαν και γευματίζαμε μ’ ότι υπήρχε πρόχειρο, διότι, όπως μας έλεγαν, και  η Παναγία μας σαν σήμερα νηστική ούσα, έψαχνε αναζητώντας τον μονογενή της. Το βράδυ της ίδιας μέρας γινόταν η περιφορά του Επιταφίου, όπως σήμερα, κι ευτυχώς το έθιμο της συναντήσεως των Επιταφίων των δύο ενοριών του Παναιτωλίου, επιβιώνει ως τις μέρες μας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου την επιστροφή στην εκκλησία, όταν ο χαλκέντερος κι επιβλητικός παπα-Πάνος Πατέλος με στεντόρεια και βροντώδη φωνή έλεγε, «Άρατε Πύλας οι άρχοντες ημών και εισελεύσεται ο βασιλεύς της Δόξης». Τότε ο δεξιός ψάλτης Πάνος Τριανταφύλλου, αντιφώνιζε από το εσωτερικό του Ναού, «τις εστίν ούτος ο βασιλεύς της Δόξης;», για ν’ απαντήσει ο ιερέας, «Κύριος δυνατός και κραταιός». Την ίδια ώρα ο ιερέας με μια κλωτσιά στη θύρα της εκκλησίας, που κυριολεκτικά την τράνταζε, ανοίγοντας την, αναφώνιζε, «Ούτος εστί ο βασιλεύς της Δόξης», κι εισερχόμεθα όλοι εις το Ναό, περνώντας κάτω από τον Επιτάφιο.
Ήταν συγκλονιστικό εκείνο το δρώμενο με τον εν λόγω ιερέα και παραμένει για μας που το ζήσαμε, αξέχαστο.

Τοιουτοτρόπως ερχόταν το Μεγάλο Σάββατο κατά τη διάρκεια του οποίου απείχαμε του ελαίου, καθώς όπως έλεγαν οι πιο παλαιοί από εμάς, «όλα τα Σάββατα επιτρέπεται το λάδι, εκτός του Μεγάλου Σαββάτου που το νηστεύουμε..».

Τη Δευτέρα της Αναστάσεως, γινόταν μονοκκλησιά στο Ναό της Αγίας Τριάδας, όπου συνέρρεε όλη η δυτική συνοικία της κωμοπόλεως, συλειτουργούντων αμφοτέρων των ιερέων. Αξέχαστος μου παραμένει ο παπα-Πάνος Μπεκούλης. Την Τρίτη της Αναστάσεως η μονοκκλησιά επαναλαμβάνονταν στο Ναό της Ενορίας της Αγίας Παρασκευής, όπου συνεκκλησιάζοντο και οι συμπολίτες της ανατολικής συνοικίας του Παναιτωλίου.

Όμορφα έθιμα, που συνέτειναν στη σύσφιξη των σχέσεων και των δεσμών αγάπης, των δύο πνευμόνων του Παναιτωλίου, που πρέπει να τ’ αναστήσουμε και πάλι. Αυτά είναι οι ρίζες μας και το χθες μας. Με τι εφόδια θ’ αντικρίσωμεν το αύριο χωρίς αυτά τα πατροπαράδοτα πλούτη μας, με άδεια χέρια θα το προϋπαντήσουμε. Εύχομαι η καταπληκτική νεολαία του χορευτικού ομίλου της κυρίας Γεωργιάδου και η Ένωσις Γυναικών Παναιτωλίου, να συντελέσουν στην αναζωογόνηση των ριζών μας.


Εύχομαι Καλή Λαμπρή σε όλους σας, έτσι ευχόμαστε κάποτε, λίγα χρόνια πριν. Να μην ξεχάσουμε αυτές τις άγιες ημέρες όλους όσοι είναι μόνοι ή πονεμένοι, τους ξένους μετοίκους που εργάζονται στο Παναιτώλιο, καθώς και τους μη Χριστιανούς παροικούντες. Ο Θεός μας ανεστήθη για όλους τους ανθρώπους.  Μια ακόμη ευχή εκ βαθέων… Καλή Ανάσταση την σταυρωμένη μας ΠΑΤΡΙΔΑ. Με αγάπη προς όλους σας. 

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

«…Στα δικά μας μάτια καρφώνουν έναν πάσσαλο…»

Απόσπασμα από ομιλία του Nick Griffin, στο Ευρωκοινοβούλιο.

«….Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη θα ήταν η αναστάστωση αν η Ρωσία ξεκινούσε μια εντελώς παράνομη επίθεση απέναντι σε ένα νόμιμα εκλεγμένο πολιτικό κόμμα.… Φανταστείτε αν χρησιμοποιούσε ως ντοκουμέντα τον οχετό ψευδών από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ για να συλλάβει τους ηγέτες της αντιπολίτευσης….
Φανταστείτε αν ο πρόεδρος Πούτιν έκανε κουρέλι τα συνταγματικά δικαιώματα των δημοκρατικά εκλεγμένων βουλευτών κι έφτυνε ένα σημαντικό και διαρκώς αυξανόμενο μέρος των ψηφοφόρων της τάξεως του 20%...

Εμείς ποτέ δεν θα δεχόμαστε κάτι τέτοιο και δικαίως. Αλλά όταν αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στην Ελλάδα, εσείς οι υποκριτές δε λέτε τίποτα, είτε επικροτείτε την παρανομία. Μισό εκατομμύριο Έλληνες πολίτες έχουν στερηθεί του δημοκρατικού δικαιώματος εκφράσεως, μέσω της σκευωρίας κατά της Χρυσής Αυγής, ύστερα από τις διαταγές των γραφειοκρατών της ΚΟΜΙΣΙΟΝ, των γερμανών τραπεζιτών και της σιωνιστικής μαφίας.

Αυτό το πραξικόπημα εναντίον του Ελληνικού λαού από τις μαριονέττες που θέλουν να ξεπουλήσουν τα πάντα, είναι χίλιες φορές πιο σημαντικό, από την τεχνητή υστερία για την Greenpeace. Θα πρέπει να σταματήσετε να κάνετε υποδείξεις στη Ρωσία, γιατί κάτι τόσο ασήμαντο όσο ένας κόκκος σκόνης την ώρα που στα δικά μας μάτια καρφώνουν έναν πάσσαλο .

Ευχαριστώ.»

Nick Griffin, Άγγλος ευρωβουλευτής

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Η στυτική δυσλειτουργία, η πρόωρη εκσπερμάτιση και η υπογονιμότητα

Συνέντευξη του Θεόδωρου Παν. Νίκου, γιατρού Ουρολόγου.

Η στυτική δυσλειτουργία, η πρόωρη εκσπερμάτιση και η υπογονιμότητα είναι προβλήματα που στο παρελθόν αποτελούσαν ταμπού για τους περισσότερους άνδρες, αλλά και για τις συντρόφους τους. Τα τελευταία χρόνια όμως η ειδικότητα της Ανδρολογίας – Ουρολογίας ήρθε να καλύψει το κενό που υπήρχε κι έτσι έχουν και οι άνδρες την δυνατότητα να επισκεφτούν τον αντίστοιχο γιατρό τους για ό,τι πρόβλημα ανδρολογικής ή σεξουαλικής φύσης αντιμετωπίζουν.

Ο γιατρός Θεόδωρος Παν. Νίκου
Ο Θεόδωρος Νίκου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Παναιτώλιο Αγρινίου, ενώ μετά το πέρας των σπουδών και των εκπαιδευτικών του υποχρεώσεων άνοιξε το ιατρείο του εδώ και λίγο καιρό. Εκπαιδεύτηκε σε ουρολογικές επεμβάσεις στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου, ενώ συμμετείχε σε διάφορα συνέδρια γύρω από το αντικείμενό του και είναι πάρεδρο μέλος της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας. Είναι παντρεμένος με την Μικροβιολόγο Larisse Νίκου κι έχουν αποκτήσει ένα γιο, τον Παναγιώτη.

- Ποια είναι κυρίως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ειδικότητα της ανδρολογίας σε σχέση με το παρελθόν; Δηλαδή πριν οι άνδρες σε ποιον γιατρό πήγαιναν για προβλήματα ανδρολογικής φύσης, πέραν του ουρολόγου;
Η ειδικότητα της Ουρολογίας – Ανδρολογίας ασχολείται με τις παθήσεις του ανώτερου και κατώτερου ουροποιητικού συστήματος ανδρών και γυναικών. Συγκεκριμένα με τα νοσήματα των νεφρών, ουρητήρων, ουροδόχου κύστεως καθώς και των γεννητικών οργάνων του άνδρα. Παθήσεις όπως λιθίαση, όγκοι ουροποιητικού συστήματος, ουρολοιμώξεις, υπογονιμότητα, στυτική δυσλειτουργία, σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, ακράτεια ούρων είναι μερικά από τα προβλήματα που διερευνά ο Ουρολόγος. Και στο παρελθόν οι άνδρες απευθύνονταν στον Ουρολόγο για προβλήματα ανδρολογικής φύσεως με κάποια ίσως διστακτικότητα η οποία, σήμερα τείνει να εκλείψει. Αυτό που παλιά ήταν ταμπού για τους περισσότερους άνδρες, όπως η στυτική δυσλειτουργία, η υπογονιμότητα και ο καρκίνος του προστάτη σήμερα έχει σχεδόν ξεπεραστεί.

- Επισκέπτονται και γυναίκες το ιατρείο σας για θέματα που αφορούν τους συζύγους τους;
Συνηθίζεται να επισκέπτονται και οι δύο -δηλαδή το ζευγάρι- για κάποιο πρόβλημα που αφορά τον σύζυγο. Προσωπικά το θεωρώ και το πιο σωστό. Πολλές φορές βέβαια, μπορεί να επισκεφτεί ο άνδρας από μόνος του τον Ουρολόγο για να συζητήσει ό,τι τον απασχολεί σε πιο προσωπικό επίπεδο. Οι γυναίκες που φτάνουν στον Ουρολόγο χωρίς την παρουσία του συντρόφου τους είναι γιατί θέλουν να μάθουν από τον ειδικό το πιθανό αίτιο του προβλήματος αλλά και τις λύσεις που μπορεί να έχει αυτό. Βέβαια, κάποιες φορές ακόμη και σήμερα, ο άνδρας δεν θα έρθει επειδή αρνείται να το δει ως πρόβλημα.

- Είναι θέμα ταμπού το να έρθει ένας άνδρας και να σας πει ότι αντιμετωπίζει κάποιο σεξουαλικό πρόβλημα;
Τα προβλήματα που προαναφέραμε στο παρελθόν αποτελούσαν ταμπού για τους περισσότερους άνδρες αλλά και για τις συντρόφους τους, με αποτέλεσμα ακόμη και αν είχαν ενδείξεις ότι κάτι δεν πάει καλά να αποφεύγουν να το ψάξουν περισσότερο. Με τα σχετικά συμπτώματα όμως να επεκτείνονται σε όλο και περισσότερο μέρος του Ευρωπαϊκού πληθυσμού, το ταμπού ξεπεράστηκε και πλέον όλοι οι άνδρες που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, μικρότερο ή μεγαλύτερο με την σεξουαλική τους λειτουργία ή με την ικανότητά τους προς τεκνοποίηση ή δεν είναι ικανοποιημένοι με την εικόνα των γεννητικών τους οργάνων, απευθύνονται πια στον Ουρολόγο–Ανδρολόγο τους.

- Ο ψυχολογικός παράγοντας παίζει ρόλο στη φυσιολογική σεξουαλική ζωή ενός ζευγαριού και πώς αντιμετωπίζονται προβλήματα που έχουν να κάνουν με την μη επιθυμία για σεξουαλική επαφή μετά από κάτι τέτοιο;
Ψυχολογία και καλή σεξουαλική ζωή είναι μία αμφίδρομη διαδικασία. Υπάρχει δηλαδή μία αλληλοεξάρτηση αυτών των δύο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που η οικονομική κρίση κυρίως στην Ελλάδα, έχει αυξήσει τα επίπεδα του άγχους με αντίκτυπο την κακή σεξουαλική ζωή, καθώς και την αύξηση της υπογονιμότητας. Από την άλλη, προβλήματα όπως οι στυτικές δυσλειτουργίες, για παράδειγμα, μπορεί να δημιουργεί αρνητική ψυχολογία τόσο στον άνδρα όσο και στην σύντροφό του, με αποτέλεσμα να βλάπτει την αρμονική σεξουαλική ζωή του ζευγαριού. Αντιμετωπίζονται σήμερα οι στυτικές διαταραχές; Ολοκληρωτικά! Θα μπορούσα να πω ότι όλοι οι άνδρες όσο απλό ή σύνθετο και αν είναι το πρόβλημά τους, μπορούν να έχουν φυσιολογική στύση.

- Σας επισκέπτονται και για περιπτώσεις κοσμητικής γεννητικών οργάνων; Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια;
Με τον όρο κοσμητική γεννητικών οργάνων εννοούμε κάθε ειδική χειρουργική επέμβαση, που αποσκοπεί στο να φέρει στην φυσιολογική λειτουργία και μορφολογία ή να βελτιώσει την εικόνα των έξω γεννητικών οργάνων. Τέτοιες επεμβάσεις είναι η περιτομή, οι φαλλοπλαστικές και οι επεμβάσεις αύξησης μήκους ή πάχους του πέους. Αρκετές είναι οι φορές που μου έχουν τύχει τέτοια περιστατικά. Οι άνδρες τα τελευταία χρόνια υποβάλλονται σε τέτοιου είδους επεμβάσεις προκειμένου να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

- Ποιοι αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα υπογονιμότητας οι άνδρες ή οι γυναίκες;
Εκτιμάται ότι το 15-20% των ζευγαριών αναπαραγωγικής ηλικίας αντιμετωπίζουν πρόβλημα γονιμότητας, με τους άνδρες να θεωρούνται εξίσου υπεύθυνοι με τις γυναίκες ως προς την υπογονιμότητά τους. Έρευνες φέρνουν την Ελλάδα 17η στην υπογονιμότητα μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ένας άνδρας θα πρέπει να απευθυνθεί σε έναν Ουρολόγο–Ανδρολόγο μετά από ένα έτος ερωτικών επαφών χωρίς προφυλάξεις. Είναι αποδεδειγμένο ότι το ένα τρίτο των περιπτώσεων υπογονιμότητας οφείλεται αποκλειστικά σε παθολογία του άνδρα, ενώ σε ένα ακόμη τρίτο παρατηρείται αμοιβαία συμμετοχή ανδρικού και γυναικείου παράγοντα. Συνολικά λοιπόν, στις μισές περιπτώσεις υπογονιμότητας υποκρύπτεται ανδρικός παράγοντας καθιστώντας την ιατρική εκτίμηση επιβεβλημένη. Βασική εξέταση αποτελεί το σπερμοδιάγραμμα, μια ανώδυνη, απλή και φθηνή εξέταση.

Πηγή: PanaitolioNews

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Πλεόνασμα...αυτοκτονιών στα χρόνια της οικονομικής κατοχής

Κατακόρυφη αύξηση των αυτοχειριασθέντων.

Σύμφωναμε τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το 2011 τα περιστατικά αυτοκτονιών αυξήθη­καν κατά 26.5% σε σύγκριση με το 2010 και κατά 43% σε σύγκριση με το 2007, τελευταία χρονιά πριν από το ξέσπασμα της κρίσης. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό αυτο­κτονιών που έχει καταγραφεί στη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια και από την έναρξη των επίσημων κα­ταγραφών.

Ειδικότερα καταγράφηκαν,
*328 αυτοκτονίες (268 άν­δρες και 60 γυναίκες),  το2007,
*333 αυτοκτονίες (268 άνδρες και 65 γυναίκες),  το 2008,
*391 αυτο­κτονίες (333 άνδρες και 58 γυ­ναίκες),  το 2009,
*377 αυτοκτονίες (336 άνδρες και 41 γυναίκες), το 2010,
*477 αυτοκτονίες (393 άν­δρες και 84 γυναίκες), το 2011.

Πάντως εκτιμάται, σύμφωνα με τη ΜΚΟ «Κλίμακα», ότι στην πραγματικότητα οι αυτο­κτονίες είναι πολύ περισσότερες από αυτές που καταγράφονται.

Η περιφέρεια με τον υψηλότερο δεί­κτη αυτοκτονιών είναι η Κρήτη, όπου το 2011 καταγράφηκαν 37 αυτοκτονίες, το 2012 49 αυτοκτο­νίες και το 2013 (μέχρι τις 27 Αυ­γούστου) 34 αυτοκτονίες.
Επιπλέον, το 35%, απ’ όσους καλούν στη Γραμμή Παρέμβασης για την Αυτοκτονία , ο αριθμός 1018, είναι άνεργοι και ακολου­θούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι συνταξιούχοι. Ενώ μέχρι πριν από λίγα χρόνια οι κλήσεις που δεχόταν η Γραμμή Παρέμ­βασης της «Κλίμακας» αφορού­σαν κυρίως θέματα που άπτονται της ψυχικής υγείας, πλέον κυριαρχούν τα κοινωνικά και οικονο­μικά προβλήματα, ενώ πλέον, το 16,4% αναφέρει τα οικονομικά προβλήματα ως αίτιο της αυτοκτονικής συμπεριφοράς.

Τα ποσοστά των ανδρών και των γυναικών που απευθύνονται στη Γραμμή Παρέμβασης για την Αυτοκτονία είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους. Το 41% που τηλεφω­νεί αφορά άτομα που καλούν γιατί ανησυχούν για κάποιον δικό τους άνθρωπο. Σύμφωνα με μελέτη σε 26 κράτη-μέλη της Ε.Ε. κατά την περίοδο 1970-2007, 1% αύξηση του δείκτη ανεργίας σχετίζεται με 3,79% αύξηση του δείκτη αυτοκτονιών στις ηλικίες κάτω των 65

Επιπρόσθετα, αύξηση μεγα­λύτερη του 3% στο δείκτη ανερ­γίας επιφέρει αύξηση της τάξης του 4,45% στις αυτοκτονίες μιας χώρας, με τον αντίκτυπο να είναι ισχυρότερος στις καθαρά παραγωγικές ηλικίες (30-44 ετών) του ανδρικού πληθυσμού.
Από το 2007 λειτουργεί σε 24ωρη βάση η «Γραμμή Παρέμβα­σης για την Αυτοκτονία», που απαντά στον τετραψήφιο αριθμό 1018, επτά ημέρες την ε­βδομάδα και δέχεται κλήσεις από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, απ' όλες τις περιοχές της Ελλάδας, με αστική χρέωση.


Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, θέλουν να εισπράττουν κι από τους υποψήφιους αυτόχειρες. Τηλεφωνείστε και πληρώστε, να μας πείτε ότι αυτοκτονείτε, προκειμένου να το καταγράψουμε. 

Μεγαλοεργολάβος επί «21ης Απριλίου», ο μπαμπάς του Mr Alexis Τσίπρας

Γενικός αρχηγός του Παναθηναϊκού –την ίδια περίοδο- ο θείος του.

Στην κηδεία του ζάμπλουτου μπαμ­πά του Αλέξη Τσίπρα, που κηδεύτηκε στις 30 Οκτωβρίου 2013, χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος (Λιάπης). Ο Παύλος Τσίπρας πέθανε ξαφνικά από καρδιακή προσβολή τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 29 Οκτωβρίου και κηδεύτηκε το απόγευμα της επομένης από τον Άγιο Γε­ώργιο του Διονύσου. Ο Παύλος Τσίπρας, που γεννήθηκε το 1934 στην Άρτα, υπήρξε συνιδρυτής -με τον Ίωνα Παράσχη- της τεχνικής εταιρείας «Σκαπανεύς ΑΤΕ», η οποία μαζί με την «ΕΔΟΚ- ΕΤΕΡ» και την «ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ» ήσαν οι τρεις ε­ταιρείες που κατασκεύασαν τα μεγάλα δημόσια έργα του καθεστώτος της 21ης Απριλίου. Την ίδια εποχή, όπως γράφει ο Θεόδωρος Χατζηγώγος στην εφημερίδα «Στόχος», ο Στυλιανός Παττακός εκ των αντιπροέδρων του καθεστώτος, είχε απαγορεύσει στον πολιτικό μηχα­νικό γαμπρό του, το σύζυγο της κόρης του, να συμμετέχει σε διαγωνισμούς για τα δημόσια έργα.

Ο Παύλος Τσίπρας, από τα χρήματα που κέρδιζε, χρηματοδοτούσε τις δράσεις της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με απο­τέλεσμα να γνωριστεί με τον τότε Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο (Κοτσώνη), τον οποίο βοηθούσε στο έργο αγάπης, ενώ συνεισέφερε και στο ιερα­ποστολικό έργο του -νυν Αλβανίας- Αναστά­σιου (Γιαννουλάτου) στην Αφρική, όπου επίσης, έπαιρνε έργα ο «Σκαπανεύς».  Στην Αρχιεπισ­κοπή, ήταν Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, που γνωρίστηκε με τον Παύλο Τσίπρα, γι’ αυτό και χοροστάτησε στην κηδεία του στο Διόνυσο. Ο Παύλος Τσίπρας, με τη μεσολάβηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου (Κοτ­σώνη),  γνωρίστηκε και συνδέθηκε φιλικά με την οικογένεια Αλαβάνου, με καταγωγή από την Τήνο όπως και ο Κοτσώνης, η ο­ποία διαχειριζόταν επί 100 χρόνια το προσκύνημα της Παναγίας στο νησί. Έτσι εξηγείται η γνωριμία του Αλέκου Αλαβάνου με τον Αλέξη Τσίπρα, που γεννήθηκε το 1974, και τον πρότεινε το Φεβρουάριο του 2008, για την Αρχηγία του Συνασπισμού. 

Ο Ηρακλής Τσίπρας, μεγαλύτερος αδελφός του Παύλου Τσίπρα και θεί­ος του Αλέξη, την δεκαετία του 1950 ήταν στέλεχος της ΕΔΑ. Ξημερώμτα της 21ης Απριλίου, οι στρατιωτικοί προσπάθησαν να βρούν και να συλλά­βουν τον Ηρακλή, και όταν δεν τον βρήκαν συνέλαβαν τον Παύλο Τσίπρα, τον οποί­ο στη συνέχεια, άφησαν ελεύθερο. Αυτά για την υποτιθέμενη αντιστασιακή δράση του Παύλου Τσίπρα.

Ο Ηρακλής Τσίπρας, όπως κι ο αδελφός του, τα «βρήκε» αμέσως με την «21η Απρι­λίου» και το 1968 ανέλαβε Γενικός Αρχηγός της Ποδοσφαιρι­κής Ομάδος του Παναθηναϊκού και στις 2 Ιουνίου 1971, ήταν γενικός αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδος του στο Γουέμπλεϋ, στον αγώνα εναντίον του Άγιαξ. Αυτός ήταν ο τιτανομεγιστοτεράστιος αντιστασιακός, Η­ρακλής Τσίπρας, που ήταν παρών και στην περίφημη συνομιλία του Στυλιανού Παττακού με τη Δέσποινα Παπαδοπούλου, στο γήπεδο της Λεοφώρου Αλεξάνδρας, στη διάρκεια του αγώνος Παναθηναϊκός-Ερυθρός Αστέρας, όταν στις 28 Απριλίου 1971 νίκησε με 3-0 τον Ερυθρό Αστέρα και προκρίθηκε στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητρι­ών του Γουέμπλεϋ.

Τότε στα επίσημα του γηπέδου κάθονταν ο Στυλιανός Παττακός, αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως, στα αριστερά του ήταν η Δέσποι­να Παπαδοπούλου και δεξιά του ο Ηρακλής Τσίπρας. Η Δέσποινα ανησυχούσε και ο Παττακός για να την καθησυχάσει, της είπε:
-«Μην ανη­συχείς. Το έχουμε αγοράσει το παιχνίδι και θα προκριθούμε».
Αυτή τη συνομιλία και τη συνηγορία του πρεσβευτή της ενιαίας Γιουγκοσλαβίας του Τίτο, την άκου­σαν κάποιοι αθλητικοί συντάκτες οι οποίοι και την κυκλοφόρησαν αρχικά ως ψίθυρο, ότι το στρατιωτικό καθεστώς με χρήματα του Αριστοτέλη Ωνάση εξαγόρασε τους Γιουγκοσλάβους του Ερυθρού Αστέ­ρα. Αν και ο Ηρακλής Τσίπρας, έκτοτε και για πολλά χρόνια, διαβεβαίωνε ότι ο Παττακός αστειευό­ταν, η συνομιλία καταγράφηκε και έτσι έφτασε ως σήμερα, ώστε σημαντικό ποσοστό φιλάθλων, να υποστηρίζουν ότι ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε στον τελικό με δω­ροδοκία.


Πηγή: στοιχεία από την εφημερίδα «Στόχος»

«Προτιμούμε να πνιγούμε χορεύοντας, όπως οι επιβάτες του Τιτανικού;»

Προφητικό άρθρο του -τότε- δημοσιογράφου, Γιάννη Μαρίνου.

 «Και ιδού πού φθάσαμε: Αντί να δουλεύου­με για να παράγουμε εισόδημα, τρώμε από έτοιμα και δανεικά. Αντί να φτιάχνουμε νέα εργοστάσια, κλείνουμε κι αυτά που υπάρχουν. Αντί να εκσυγχρονίζομε υφιστάμενες εγκαταστάσεις, τις αφήνομε βαθμιαία να κα­ταντούν παλιοσίδερα

Αντί να βελτιώνομε την παραγωγικότητα μας, επιβραβεύομε με κάθε τρόπο την τεμπελιά και την λούφα. Αντί να προωθούμε  τις εξαγωγές με καλά και φθη­νά προϊόντα, υπονομεύομε την ανταγωνιστικότητά τους, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πια να πουληθεί η ελληνική παραγωγή ούτε στην ελληνική αγορά.

Αντί να ενθαρρύνομε το κέρδος, ώστε να περισσεύουν λεφτά για νέες επενδύσεις και καλύτερες αμοιβές των εργαζομένων, το εμποδίζομε με κάθε τρόπο, με αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό προβληματικών επι­χειρήσεων και απειλή μαζικών απολύσεων, αφού οι βιομηχανικές μας επιχειρήσει δεν μπορούν πια να επιβιώσουν.

Αντί να στηρίζομε με κάθε τρόπο την εγχώρια παραγωγή, την καταδιώκουμε με κάθε θεμι­τό και αθέμιτο τρόπο, διευκολύνοντας έτσι τις εισαγωγές και την κυριαρχία των ξένων στην ελληνική αγορά.

Αντί οι εργατοϋπάλληλοι να υπερασπίζονται την εθνική παραγωγή με την εργατικότητα και την συμπαράσταση τους προς τους ομοεθνείς εργοδότες τους, πολλοί απαυτούς υπονομεύουν με απεργίες, στάσεις εργασίας, καταλήψεις, κοπάνες, νωθρότητα, τσαπατσουλιά και συνεχείς εκδηλώσεις μίσους τις ντόπιες παραγωγικές μονάδες, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στα ξένα προϊόντα και στη δική τους μιζέρια και ανεργία.

Αντί το δημόσιο να διαχειρίζεται με σύνεση και πόνο τα έσοδα από την φορολογία, τα διασπαθίζει σε καταναλωτικές δαπάνες και έργα βιτρίνας, σε αθρόες προσλήψεις υποα­πασχολουμένων, σε επιδοτήσεις, χαρισμούς οφειλών, σε δανεικά και αγύριστα και σε δι­αιώνιση της αντιπαραγωγικής δομής της δημόσιας διοικήσεως και της χρονοβόρας και δαπανηρότατης γραφειοκρατίας.

Αντί να αναπτύσσουμε την παραγωγή και να ενισχύουμε την αυτοδυναμία της οικονομίας μας, τοχουμε ρίξει στον δανεισμό από το εσωτερικό και κυρίως από το εξωτερικό, με αποτέλεσμα να έχομε φθάσει στο τραγικό σημείο να δανειζόμαστε πια κάθε χρόνο 2-3 δισεκατομμύρια δολλάρια από τους ξένους για να εξοφλούμε προηγούμενα δανεικά.

Αντί να διευκολύνεται η εισαγωγή νέας τεχνολογίας και η ευελιξία των επιχειρήσεων, ώστε να αποφεύγουν τα οικονομικά αδιέξο­δα και το μοιραίο κλείσιμο τους, αντί να εν­θαρρύνεται η υλική επιβράβευση των προ­κομμένων και ευσυνείδητων, επιβάλλεται με κάθε τρόπο το αντίθετο

Αυτή είναι η πραγματικότητα της Ελληνικής Οικονομίας.
Και αυτοί που αντιδρούν στην απαιτούμενη θεραπευτική αγωγή, φαίνεται ότι προτιμούν να καταποντιστούμε όλοι, χορεύοντας και τραγουδώντας, όπως οι επιβάτες του Τιτανι­κού. Και αυτό σχεδόν σίγουρα θα συμβεί, αφού τα σωστικά μέσα ολοένα και περιορίζονται.....».

Πηγή: «Οικονομικός Ταχυδρόμος, τεύχος της 22ας Μαΐ­ου 1986,


 
ΕπιστροφήTop